A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinlääkäri Johanna Raulio
Eläinlääkäri Johanna Raulio on Vantaalla sijaitseva asiantunteva klinikka, joka on erikoistunut eksoottisiin eläimiin mutta tarjoaa myös korkealaatuista hoitoa koirille ja kissoille. Klinikka perustettiin vuonna 1996, ja sen henkilökunta on poikkeuksellisen kokenutta ja eläinystävällistä. Taustalla on jatkuva ammatillinen koulutus, joka takaa ajantasaisen tiedon eläinten hoidosta ja terveydestä.
Tarjoamme laajan valikoiman palveluita, mukaan lukien pehmytosakirurgiaa, rokotuksia, terveystarkastuksia ja jatkotutkimuksia asiantuntevien erikoislääkäreiden kanssa. We take great pride in our competitive prices and our commitment to animal welfare.
Klinikkamme sijaitsee kätevästi Vantaanpuiston ostoskeskuksessa, ja meillä on helppo pääsy julkisilla liikennevälineillä sekä runsaasti parkkitilaa. Meillä on aukioloajat sopimuksen mukaan, ja ajanvarauksen voi tehdä arkisin klo 11-18.
Tervetuloa tutustumaan asiantuntevaan ja lämpimään hoitoympäristöömme!
Aukioloajat
- sunday: (closed)
- monday: 11h-18h
- tuesday: 11h-18h
- wednesday: 11h-18h
- thursday: 11h-18h
- friday: 11h-18h
- saturday: (closed)
Eläinlääkäri Johanna Raulio: Arvostelut
Mahtava kokemus: Luotettava ja asiantunteva, on tullut aina olo että henkilökunta suhtautuu lämmöllä pieniin potilaisiin❤️
Mahtava kokemus: Very nice and knowledgeable vet
Mahtava kokemus: Hyvä ja asiaan paneutuva lääkäri. En veisi kaniani muille hoidettavaksi.
Negatiivinen kokemus: Ei ole maineensa arvoinen. Ei päässyt itse näkemään mitä lemmikille tehtiin vaan piti odottaa oven takana odotusaulassa, ei näin. Etenkin eksoottisen ja stressaavan lemmikin kanssa olisin itse mieluusti ollut mukana. Eläinlääkäri todella tyly, huusi avustajille ja kaikki tämä kuului todella hyvin odotusaulaan. Eläinlääkäri puhui myös eläimeni asioista vähättelevään sävyyn avustajilleen, ihan kun ei olisi uskonut minun puheita. En mene jatkossa, muualla saa parempaa hoitoa, myös herpit.
Mahtava kokemus: Pätevä lekuri joka erikoistunut erikoisempiin leukoihin. Nopeasti pääsee ja ammattitaitoinen palvelu.
Mahtava kokemus: Paras eläinlääkäri varsinkin rottapotilaille. Vuosia olen Johannaa käyttänyt enkä pois vaihda.
Mahtava kokemus: Marsut ovat hyvissä käsissä täällä ja eksoottiseksi eläinlääkäriksi hyvin kohtuulliset hinnat! Varsinkin hampaiden trimmaus kannattaa hoitaa täällä :-)
Mahtava kokemus: Mukava tunnelma ja asiantunteva henkilökunta
Mahtava kokemus: Lämminhenkinen ja hyvä tietotaito eksoottista eläimistä
Mahtava kokemus: Все пройшло чудово. Лікарка і асистентка дуже приємні і уважні, оглянули мого кота та вакцинували
Mahtava kokemus: Erinomainen palvelu ja asiallinen hinta! Viiden tähden jyrsijäammattilainen
Mahtava kokemus: Loistavaa hoitoa. Kiitos! Pelasti meidän rotan hengen.
Mahtava kokemus: While Samoyeds don't quite count as exotic pets :) my dogs enjoyed excellent, friendly and efficient service here. I would definitely recommend this clinic. Kiitos!
Mahtava kokemus: Asiantunteva.
Mahtava kokemus: Hyvin perehtynyt,erikoistunut markkinoihin ja liskoihin
Mahtava kokemus: Erittäin hyvä paikka. Saimme hyvää hoitoa marsuillemme.
Mahtava kokemus: Kaikki meni juuri niin kuin pitikin kanipotilaan kanssa. Voin suositella lämpimästi.
Mahtava kokemus: Kaikin puolin maineensa arvoinen. Suosittelen.
Mahtava kokemus: Olin tyytyväinen heidän palveluihinsa.
Mahtava kokemus: Kiitos tukemisesta ja asiallisesta toiminnasta surullisen päätöksen keskellä.
Mahtava kokemus: excellent service marvellous staff really helpful and experience professional doctor. I went with my 2 buns for vaccination. one of my female bun got safely neutered. the problem solved that I was worried about. worth the money reasonable price. recommended for exotic pet place.
Mahtava kokemus: Kani saatiin nopealla varoitusajalla hoitoon! Henkilökunta todella ystävällistä ja asiantuntevaa.
Mahtava kokemus: Hoitajat oli tosi kivoja! Asiat hoidetaan todella hyvin. Henkilökunta osaa todella hommansa. Voin suositella lämpimästi muillekin herppi harrastajille.
Mahtava kokemus: Hyvä marsu löyty apua ja hyvin hoidettiin.
Mahtava kokemus: Tämä on kilpikonnien omistajien taivas. Kilpikonnista tiedetään kaikki, osataan kaikki ja hoidetaan kaikki. Nokat lyhenee ja kynnet leikataan. Bonuksena kilpikonnien kohonnut itsetunto, täällä heitä kohdellaan arvostaen ja konnat on aina täältä lähtiessä niin hyvällä tuulella ja näkee, että he selvästi nauttivat näistä vierailuista. Erittäin eläinystävällinen paikka, suuret suosittelut
Mahtava kokemus: Raulio on erikoistunut eksoottisiin lemmikkieläimiin. Yksi niistä harvoista paikoista mihin lemmikin voi huoletta jättää osaaviin käsiin. Täällä ainakin tuntuu siltä, että eläimen hyvinvointi on etusijalla. Ottavat hienosti huomioon myös lemmikin omistajaa kun suunnittelevat hoitosuunnitelmaa, jolloin ei ole tullut yllätyskuluja.
Mahtava kokemus: Sijainti ei ole loistokas, mutta mahdollistaa maltillisen hintatason yhdistettynä erittäin asiantuntevaan palveluun. Tuntuu, että täällä välitetään nimenomaan eläimistä, ei bisneksestä. Suosittelen lämpimästi.
Mahtava kokemus: Niiin hyvää ja nopeaa palvelua!! Eikä hinnasta mitään valittamista! Hyvin asiallinen ja erinomainen lääkäri sekä hoitaja, ainakin Kanin omistajan näkökulmasta! ❤️❤️
Negatiivinen kokemus: Huhtikuu 2022. Soitin, koska viljakäärmeeni oli sairas. Tarvitsin apua ja neuvoa tilassa, jossa olin jo itkenyt hysteerisenä epätietoisuudesta kuoleeko ystäväni käsivarsilleni. Sainkin puheluun vastanneelta hoitajalta vähättelevää, tilanteestani oikeastaan pätkääkään piittaavaa naljailua. "Ei me sille mitään voida jos se on jo kuollut." Siis häh? Jouduin monesti korjaamaan hoitajaa, että ei, viljakäärmeeni ei ole kuollut, vaan pelkään sen tekevän kuolemaa - siksi minä teille soitan! Vastaus oli lopulta kutakuinkin "Aijaa... No... Laita se lämpimään vaikka." En pystynyt kuuntelemaan tuollaista kauempaa, kiitin ja suljin puhelun. Viljakäärmeeni, minulla lyijykynän paksuisesta pienokaisesta saakka ollut, kuoli samana iltana. Evidensiassa osattiin suhtautua empaattisesti suruuni, kun vein Hiisin heidän kauttaan tuhkattavaksi. Harmi, että se empatia tuli liian myöhään. Hiisin uurna tulee muistuttamaan minua teiltä saamastani palvelusta vielä pitkään. Samalla mietin, olisiko Hiisi yhä elossa, jos puheluuni olisi vastannut joku vähemmän työhönsä kyllästynyt henkilö. En koskaan tule palaamaan tämän klinikan palveluiden ääreen.
Mahtava kokemus: Asiantuntevaa huippuhoitoa. Veimme Rauliolle 10v kanimme Hopsun. Hopsun naama oli muuttunut epäsymmetriseksi ja syyksi paljastui vaikea sisäkorvan tulehdus ja molemmista korvista huuhdeltiin märkäeritettä. Saimme Hopsulle 2 vkon antibioottikuurin, kipulääkettä ja korvia huuhdeltiin myös kotona. Ja eilisellä kontrollikäynnillä korvat olivat siistit ja puhtaat eli kanimme toipui täysin. Tämä oli ensimmäinen kerta kun asiomme Rauliolla,mutta ei varmasti viimeinen. Iso kiiitos Hopsun hyvästä hoidosta.
Mahtava kokemus: Ammattitaitoista ja ystävällistä osaamista ❤️
Mahtava kokemus: Hyvin osaava paikka matelijan hoidossa. Pia-hoitaja ihana ja lämmin. Luotan eniten eksoottisen eläimen hoidossa heihin, myös vaativa operaatio sujui hyvin.
Mahtava kokemus: Ollaan toistakymmentä vuotta asioitu Rauliolla, ensin matelioiden kanssa ja nyt reilut seitsemän vuotta minikokoisten koirien asioissa. Hoitoon on päästy hätätilanteissa todella nopeasti eikä kiireettömissäkään asioissa ole ollut liian pitkiä odotteluja. Asiansa osaava eläinlääkäri ja mukavat eläintenhoitajat. Hinnat linjassa muiden kanssa, ei turhia kokeita. Lämmin suositus klinikalle ja mikäli matelijoita, niin vielä vahvempi. Raulio pelasti aikoinaan yhden meidän nelivarpaista kun sille muualla tarjottiin vain eutanasiaa. Kaveri on vieläkin vahvasti elossa!
Negatiivinen kokemus: Eläinlääkäri oli niin kiireinen, että keskustelu oli kuin Storytel kirja 1,5x kuuntelu nopeudella. Tapaaminen oli lyhyt ja pinnallinen, mutta tietysti kallis. En suosittele :/
Negatiivinen kokemus: Vähän epämääräisessä paikassa. Hoitoajaksi sanottiin tunti ja menikin kaksi ja puoli tuntia eikä ongelmaa saatu lopulta ratkaistua vaan piti varata aika toiselle eläinlääkärille. Missään vaiheessa en edes nähnyt itse eläinlääkäriä ja maksu oli aika kallis siihen nähden että lähetettiin vaan hoitoon muualle. Toiste en ole menossa.
Mahtava kokemus: Hyvin hoidettu
Mahtava kokemus: Sijainti huono mutta sen väärtti matkustaa kauempaakin
Mahtava kokemus: Erittäin hyvää karamelli cappuchinoa
Mahtava kokemus: Kiitos osaaville ammattilaisille
Negatiivinen kokemus: Olen todella pettynyt. Vein kakaduni nokan lyhennykseen, olin maininnut, että myös kynnet leikattaisiin; tietysti, sillä onhan se paljon helpompaa kun lintu rauhoitetaan. Sanoin siitä myös hoitajalle tuodessani linnun. No tämä ei ollut se suurin pettymyksen aihe vaan se, etten tavannut eläinlääkäriä ollenkaan, vaan lintu vietiin hoitajan toimesta toimenpidehuoneeseen, jossa eläinlääkäri pysyi visusti oven takana ja hakiessani lintua ja ihmetellessäni kun kynsiä ei oltu leikattu, hoitaja taas tiukasti oven sulkien, keskusteli eläinlääkärin kanssa, joka sitten antoi kyllä alennusta, mutta silti hinta oli mielestäni pöyristyttävän korkea verrattuna kilpailevaan eksoottisten eläinten eläinlääkäriin, jossa ilman muuta leikataan aina myös kynnet, ja hiotaan nokka siistiin kuntoon sekä öljytään. Myöskään tätä palvelua en saanut tähän korkeaan hintaan. Toimenpide myös kesti ihmeen kauan, vai unohdettiinko minulle vaan ilmoittaa, että lintu on valmis?
Hei, olemme pahoillamme että sinulle jäi tällainen kokemus palvelustamme. Ikävä kyllä käynnin yhteydessä kävi informaatiokatkos koskien kynsien lyhentämistä.
Kotiuttamistilanteessa emme ikävä kyllä enää voineet tehdä muuta, kuin tulla rahallisesti vastaan.
Koska meillä on vain yksi eläinlääkäri, joka saattaa olla kotiutuksen aikaan toimenpiteessä, joskus käy niin ettei hän pääse mukaan kotiutukseen keskustelemaan omistajan kanssa. Olemme pahoillamme myös tästä.
Mahtava kokemus: Kiitos nyt minun kala pystyy hengittää maan pinnalla. Kiitos.
Mahtava kokemus: They took good care of my pet but its expensive
Mahtava kokemus: Good place
Positiivinen kokemus: Asiantunteva eksoottisten eläinten lääkäri.
Mahtava kokemus: Matelija-asiantuntija. Kilpikonnamme Emma sai perusteellisen tutkimuksen ja ohjeet. Kiitos siitä! Vanha ostoskeskusVantaalla: helppo ja ilmainen parkkeeraus
Mahtava kokemus: Aivan mahtava eksoottisten eläimien hoito..Neiti ja perhe kiittää
Mahtava kokemus: Kiva pieni vastaanotto. Mukava henkilökunta ja eläinlääkäri. Suosittelen jos omistaa eksoottisia eläimiä tai eläimellä hammas ongelmia.
Mahtava kokemus: Erittäin osaava ja luotettava eläinlääkäri :)
Mahtava kokemus: Osaava ja erittäin ystävällinen palvelu!❤️ Frettini kaikki pulmat/perus jutut ratkottu täällä ja en menisi enään muualle. Vahva suositus☺️
Negatiivinen kokemus: Veimme hiiren tutkittavaksi ja vaikka pyysimme päästä tutkimukseen mukaan, emme päässeet. Eläinlääkäriä myöskään emme nähneet ollenkaan että olisi voinut kommunikoida hänen kanssaan oireista. Lopputuloksena oli täysin väärä arvio mikä hiirtämme vaivasi, kun siellä luultiin että uroshiiri asuu toisen uroshiiren kanssa samassa häkissä vaikka toista hiirtä ei edes ole. Kysymykset jatkohoidosta sivuutettiin, mitään apua emme saaneet, oireilu paheni kotona.
Negatiivinen kokemus: Kallis ja väärinymmärrys hinnasta sovittaessa. Palvelu muuten hyvä.
Mahtava kokemus: Kiitos Irwinin terveystarkastuksesta :) Todella hyvä eläinlääkäriasema eksoottisille eläimille ja varmasti muillekin. Ammattitaitoinen lääkäri ja mukavaa, osaavaa henkilökuntaa.
Mahtava kokemus: Sain asiantuntevaa ja lämmintä palvelua, kun kanini päästettiin ikiuneen. Kiitos :)
Mahtava kokemus: Ei mitään valittamista, asiat hoituu kuten pitää ja on silti inhimillisen hintaista. Ajat tietysti on hieman kortilla koska on erikoistunut eksoottisempiin eläimiin.
Mahtava kokemus: Excellent service, very friendly staff. Went with my two Leopard Geckos, and they were well cared for. A little out of the way, but well worth it. Expensive, but that's exotics veterinarians for you.
Mahtava kokemus: Ihana yksityinen eläinlääkäri. Ystävällistä ja osaavaa henkilökuntaa. Tähän asti saamiimme palveluihin olemme olleet erittäin tyytyväisiä. Suosittelen lämpimästi ketjujen sijaan!
Mahtava kokemus: Really good doctor for rodents. Doctor was able successfully conduct surgery in order to remove abscess on a really small hamster who weighted less than 30 grams.
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu
Mahtava kokemus: Erinomaista ja ystävällistä palvelua! Lemmikkiä käytetty täällä useiden vuosien ajan ja samoin tullaan tekemään jatkossakin.
Negatiivinen kokemus: En voi kyllä suositella paikkaa. Kävin eläinteni kanssa vastaanotolla enkä nähnyt/puhunut koko aikana lääkärin kanssa. Myöskin eläimen eutanasia hoidettiin niin, etten päässyt paikalle.
Hei, yleensä kysymme haluaako omistaja olla läsnä viimeiseen saakka, koska läheskään kaikki eivät sitä halua. Ilmeisesti sinun tapauksessasi on tapahtunut jokin kommunikaatiovirhe ja olemme todella pahoillamme tapahtuneesta.
Ystävällisin terveisin
Johanna Raulion vastaanotto/ hoitaja Pia
Mahtava kokemus: Ammattitaitoinen ja hyvä palvelu. Järkevät hinnat
Mahtava kokemus: A place You can count on! Thanks!
Negatiivinen kokemus: Hoitajat ovat ihania, mutta itse lääkäri voisi katsoa peiliin :) ei kauhean ammattimaista huutaa asiakkaille puhelimessa, puhua päälle, kun yritämme kysellä mikä meidän matelijallamme mahtaa olla vikana. Jos on huono päivä, niin ei tarvitse ottaa sitä työpaikalle mukaan, täällä on itketty lemmikin perään että kuoleeko vai ei. Sitten tulee lääkäri joka on töykeä ja ei yritä yhtään auttaa. Voisi miettiä ammattiaan uudestaan, tai edes sen miten olla eettinen asiakkaita kohtaan :)
Hei!
Pahoittelut että sinulle jäi tällainen kokemus meistä. Valitettavasti emme voi antaa diagnoosia sammakollesi, sillä näkemättä ja tutkimatta eläintä se on mahdotonta ja ennenkaikkea epäeettistä. Ymmärrämme että teillä on tilanteesta paha mieli koska sammakkonne on vakavasti sairas, mutta kuten puhelimessa sanoimme tulisi sairaan eläimen kanssa hakeutua lähimmälle eläinlääkärille, joka voi sitten soittaa meille tarvittaessa konsultointipuhelun. Myös laki kieltää meitä määräämästä lääkkeitä potilaille joita emme pääse tutkimaan ja näkemään. Johanna pahoittelee tilannetta ja haluaa toivottaa teille kaikesta huolimatta hyvää joulua ja parempaa uuttavuotta.
Ystävällisin terveisin Johanna Raulion vastaanotto /Klinikkamanageri Yuko
Mahtava kokemus: Upea ja joustava asiakaspalvelu!
Mahtava kokemus: Hienoa palvelua Koiralle !
Mahtava kokemus: Asiantuntevaa hyvää hoitoa marsulle!
Negatiivinen kokemus: Vein sairaan lintuni eläinlääkärille, ei osattu sanoa miten kauan menee. 1h 40min odottelyn päästä tuli hoitajan soitto. Eläinlääkäri ei kommunikoinut kanssani, ei mitään tietoa miten lintuani yritettiin hoitaa. Lintu kuoli. Kysymykseeni miten hoitaa kotona olevaa lintua en saanut mitään ohjeita. Tästä käynnistä jäi kummallinen olo, en ole ikinä törmännyt tälläiseen toimintaan. En varmasti vie eläimiäni hänen hoidettakseen.
Mahtava kokemus: Kiitos kesyrotan hyvästä hoidosta, sekä onnistuneesta paiseenpoistosta ❤ Henkilökunta oli todella osaavaa ja ystävällistä. Hoidon laatu oli korkeaa ja erinomaista.
Positiivinen kokemus: Luottolääkäri kilppareillemme yli kaksikymmentä vuotta. Kokemusta löytyy ja ilman apua emme ole koskaan jääneet. Tilat "naftit" mutta hoito pelaa ja sehän on tärkeintä.
Positiivinen kokemus: Mukavaa ja hyvää palvelua
Negatiivinen kokemus: Ei vastannut viestiini mitään..
Mahtava kokemus: Taas kerran mahtavasti hoidettu käynti. Suosittelut tälle paikalle, kun annan kanin heidän hoidettavaksi on turvallinen ja luottavainen olo.
Mahtava kokemus: Loistava palvelu ja henkilökunta ❤️
Mahtava kokemus: A place where they know how to take care of chickens. That is not easy to find. Will gladly continue to bring my backyard chickens here if they need veterinary care.
Mahtava kokemus: Osaava ja ystävällinen eläinlääkäri, kokemusta kaneista.
Positiivinen kokemus: Hyvää palvelua, vaikka en koskaan ole sisällä ollut. Kanin rokotuksista käynyt sujuneet aina todella hyvin
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu ja todella hyvät hinnat, varsinkin kun kyseessä on erikoistunut eläinlääkäri.
Mahtava kokemus: Aina on kaikki lemmikit saaneet hyvää hoitoa, niin kissat, koirat kuin kanitkin. Erinomainen, asiansa osaava klinikka. Suosittelen lämpimästi.
Mahtava kokemus: Ystävällistä ja hinnat kohdillaan!
Positiivinen kokemus: Hyvin toimii
Mahtava kokemus: Mukavaa asiakaspalvelua, siilin terveystarkastus ei kestänyt pitkään ja annettiin hyviä vinkkejä jatkoon :) tulen uudestaan.
Mahtava kokemus: Ihana pieni odotushuone, hyvin otettu huomioon koronajutut. Todella asiantuntevat ja ystävälliset lääkärit, hoiti hyvin meidän marsuja. Lääkärille pääsi nopeasti ja palvelu pelasi. Tullaan varmasti jatkossa mikäli tarvitsee.
Mahtava kokemus: Todella osaavaa hoitoa, etenkin eksoottisten eläinten kanssa. Enää en luottaisi herppejäni muualle.
Mahtava kokemus: Ammattitaitoista henkilökuntaa. Sujuva palvelu.
Mahtava kokemus: Ihana ja asiantunteva palvelu! Iloinen kilppari ja omistaja
Mahtava kokemus: Kokemukseen perustuvaa hyvää hoitoa.
Negatiivinen kokemus: Ei voi kehuu kyl.
Mahtava kokemus: Edullinen laadusta tinkimättä!
Mahtava kokemus: Mukava paikka, hyvä palvelu. Pupu kiittää.
Positiivinen kokemus: Hyvä, edullinen.
Mahtava kokemus: Lunan leikkaus sujui hyvin
Mahtava kokemus: Raulion käsiin voi luottaa oman lemmikkinsä ilman että edes jännittää.
Positiivinen kokemus: Basic place, nothing fancy located in abandoned/unused local shopping center on the outer skirt of Vantaa. Nice and friendly customer service. Nice and professional veterinarian specialized in small and exotic animals. We ended up there with our 2,5 y/o hamster. Unfortunatelly she was already too old and too sick to extend her life too long. We have got antibiotic and painkiller with us in the price of the first visit. I also came back in there to ask help in ending hamster suffering: to request euthanasia. It has been done painlessly and quick. I'm sure she didn't suffer when passing away. Place does not offer cremation service though they would be able to dispose hamster's body safely - I believe.
Positiivinen kokemus: Eksoottiset eläimet lähellä . Sydäntä
Mahtava kokemus: 4 vuoden kokemuksella tyytyväinen asiakas, muualle en vie kuin pakon edessä. Erittäin asiantunteva lääkäri ja kilpailukykyiset hinnat.
Positiivinen kokemus: Pieni, mutta kodikas, lämmin tunnelma ja hyvin empaattiset hoitajat.
Mahtava kokemus: Todella ammattitaitoinen ja osaava!
Mahtava kokemus: Erittäin ammattitaitoinen ja osaava.
Mahtava kokemus: Kreikkalaisen maakilpikonnan vein 19-vuotis terveystarkastukseen. Taas sitä oppi uutta kaverista. Kiitos.
Mahtava kokemus: Ammattitaito huipussaan
Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinlääkäri Johanna Raulio:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinlääkäri Johanna Raulio näkyy seuraavissa listoissa:
Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Länsi-Vantaan Eläinklinikka Oy
CatVet Kissaklinikka Oy
Käpylän Eläinlääkäriasema Vetek Oy-Kottby Veterinärstation Vetek Ab
Ahma Eläinklinikka
Yliopistollinen eläinsairaala
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.