A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma tarjoaa asiakaslähtöistä ja sydämellistä hoitoa lemmikkieläimille Vantaan Simonkylässä. Tiimi koostuu omistautuneista eläinlääkäreistä ja hoitajista, jotka pitävät huolen siitä, että lemmikkisi saa parasta mahdollista hoitoa.
Klinikkamme erikoistuu monenlaisiin palveluihin, kuten hammashoitotutkimuksiin, iho- ja korvasairauksiin sekä kirurgisiin toimenpiteisiin. Meillä on modernit tilat, joissa kissapotilaille on varattu omia rauhallisia odotustiloja, mikä tekee eläinlääkärikäynnistä mahdollisimman stressittömän sekä lemmikille että omistajalle.
Tavoitteemme on antaa jokaiselle lemmikille yksilöllistä hoitoa nykyaikaisessa ympäristössä. Olemme valmiina auttamaan sinua ja lemmikkiäsi erilaisissa hoitotarpeissa, olipa kyseessä ennaltaehkäisy, akuutti hoito tai erikoistutkimukset.
Tervetuloa tutustumaan klinikkaamme ja varmistamaan lemmikkisi hyvinvointi asiantuntevissa käsissä!
Aukioloajat
- monday: 8h-20h
- tuesday: 8h-20h
- wednesday: 8h-20h
- thursday: 8h-20h
- friday: 8h-20h
Eläinlääkäriasema Peninkulma: Arvostelut
Mahtava kokemus: Mukava avaispäivä . Mahtava henkilökunta
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu asiansa osaavat lääkärit ja henkilökunta.
Kiitos mukavasta palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme ja lemmikkisi hoitoon klinikallamme.
Negatiivinen kokemus: Kokemus herätti vakavaa huolta hoidon tasosta. Kissallani oli selkeä kuume ja poikkeavia oireita. Tästä huolimatta perusverikokeita ei tehty, vaan painopiste oli röntgentutkimuksessa. Omistajana toin esiin huoleni ja tunsin lemmikkini normaalin käytöksen, mutta tätä ei huomioitu hoitopäätöksissä. Hoitolinjan seurauksena menetettiin kaksi kriittistä päivää. Kissani menehtyi myöhemmin. Kokonaisuus jätti vaikutelman, ettei hoito perustunut tilanteen kokonaisarvioon eikä potilaan edun ensisijaiseen huomioimiseen. Tämä on asia, jonka jokaisen lemmikinomistajan on hyvä ottaa huomioon palveluntarjoajaa valitessaan. Tapahtuneesta on kulunut vuosi, mutta pidän vastuullisena tuoda kokemukseni julki.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että sinulle on jäänyt kuvailemasi mukainen kokemus käynnistänne ja olemme pahoillamme kissasi menetyksen johdosta. Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida ja toivoisimme, että mikäli lemmikin hoidosta herää kysyttävää, saisimme yhteydenoton asiaan liittyen, jotta voisimme käsitellä palautteen henkilökohtaisesti lemmikin omistajan kanssa palveluehtojemme mukaisesti:
Kaikki palautteet ja vaatimukset on tehtävä kirjallisesti palvelun tarjoajalle ([email protected]) ilman aiheetonta viivästystä kahden (2) viikon kuluessa palvelutapahtumasta. Maksimiaika palautteen tai vaatimuksen jättämiselle on 12 kuukautta palvelutapahtumasta.
Negatiivinen kokemus: Hoitovirhe: Kissalle annettiin vahingossa 1,5-kertainen annos tulehduskipulääkettä, jota sille ei edes olisi kuulunut antaa. Ilmeisesti menneet kulisseissa potilaat sekaisin? Asiaa pahoiteltiin, mutta nyt, kun kissa on alkanut oksennella, asiakkaalle jäävät huolen lisäksi kulut asian jatkoselvittelystä.
Kiitos palautteestasi! Ikävä kuulla, että kokemuksenne käynnistänne on ollut kuvailemasi mukainen. Näin julkisesti emme valitettavasti voi käyntiänne kommentoida, ja pyytäisimmekin lähettämään palautteen sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme mielellämme palautteen kanssasi henkilökohtaisesti.
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu oli erittäin onnistunut !!
Kiitos mukavasta palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme.
Mahtava kokemus: Koiramme tykkää asioida, täällä
Mahtava kokemus: Terve karva- ja karvattomatkin kamut! Kaiken tutkiva corgityttönne täällä! Nyt siis ihmiset vei mut eläinlääkäriin, ja sen käynnin aiheena oli odota ja sit semmonen lavallaolo. Kattokaa kuvat! Tiedätte sen tunteen kun syöksytte kotoa pää viidentenä tassuna pois ihmistesi kanssa? Mä kuulin kun mun Mami soitti jollekin, että voiko aikaa siirtää kun me ollaan myöhässä. Se oli näitten vika, kumpikin tunnusti, että reissu oli heiltä tippunut pois mielestä. Mutta meillä ei silti ollut kiirettä, koska ne siellä lavapaikassa anto lisäaikaa sinne menoon. No sit me ajettiin pysäköintialueelle. Sit semmosesta automaattiovesta sisään, joka oli ihan auton vieressä. Siellä lavapaikassa oli tosi paljon hajuja, mutta ensin käytiin kirjahyllyn vieressä. Mä painan kuulemma 12,3 kiloa, sano Mami. Kallisarvoisia kiloja jokaikinen! Mami oli siis siellä ovipaikassa niin tehopakkaus koogin mami, kun se jutteli sen vieraan sen paikan ihmisen kanssa. Mutta oli se musta tosihermostunut. Sit me mentiin semmoseen loossiin oottamaan, koska mun ihmiset oli molemmat "odota". Siellä oli ihmisille semmonen juoma-automaatti ja tiedätteks kui paljo yhteen Mummiin mahtuu juomia? Sit yks ovi aukes ja me mentiin taas yhden uuden ihmisen luo. Sillä oli sellanen lava siinä huoneessa, ja se laitto sen päälle naksuja. Mä oon sen verran Corgi-neiti, että emmä vieraassa paikassa syö ku kädestä. Ja ne oli aika kuivia. Ei ilmeisesti yhtään samaa tasoa kuin se ihmisten juoma-automaatti. No sit mun piti mennä siihen lavalle, mutta kyllä mä aattelin, että en oo siinä yhtään vieraskorea prinsessa vaan itteni: nuori Corgi-tyttö. Se vieras ihminen kosketteli mua ja Mami näytti sille mun hampaat. Ja se ihminen ihaili niitä kovasti. Ne on siis tosi hienot. Sit Mami ja se jutteli siinä taas, ja Mami oli taas se Tehotyttö, joka kätki hermostustaan. Se vieras ihminen haki jostain jotain, enkä mä oikein ehtiny tajuta, kun mulla oli semmonen rätti kuonon ympärillä. Eiks toi ny oo vähän julmaa? Jos vaikka olis täytyny jotain, niin ei anneta mitään mahdollisuutta ees irvistämiseen. Mä nousin siinä takajaloillenikin, kun niin epäilytti. Mutta ne laitto mun etutassut takas siihen lavalle. Mami ja se vieras siinä oli niin tehopakkaukina "en tuota corgia huomaa ollenkaan", vaikka Mami ihan vieressä ja piteli musta kiinni. Mummi koki, että mä tarviin huomioo, ja se tiättekö laitto mun pään jonnekin sen kylkipiiloon. Tosi outoo, mutta mä pääsin siitä lavalta tosi nopeesti pois ja vähän rentoutumaan. Me ootettiin jotakin siinä huoneessa ja sit mentiin taas oottamaan sinne loosiin. Mummi oli ovelasti ottanut ne herkut sieltä huoneen lattialta talteen ja mä sain ne. Oli ihan rauhallista, ja corgi kyllä heti huomaa ja kuulee, että siellä joka paikka naputti ja naksui. Mami sai sit päähänsä poistua johonkin ulos - noi vai - ja Mummin kanssa me jäätiin siihen. Oli ihan pakko vähän sanoa Mamin perään, ja sit sille ovelle, ja sit sille naksunnalle ja sit vielä vieraille ihmisille jotka tuli siitä ovesta. Ihan kauheinta on kun Mami häippäsee. Kostoksi pierasin. Mut sit Mami onneks tuli. Ja me ootettiin lisää. Mun oli pakko sukkeroida Mummii fotoshuutilla, ettei se taas mee siihen juoma-automaatille, kun se pissailee sit pitkin matkaa. Onneks odota ei kestänyt kauaa enää. Ne sen paikan ihmiset tuli semmosen seinämän taakse juttelemaan Mamin kanssa (joka oli edelleen tehopakkaus mami, jolla on vaan corgi hihnassa). Mami sai semmosen passin mulle ja muutakin. Sit me lähettiin. Mami sirkutti niin tyytyväisenä, kuinka "Evidenssiassa homma hoituu sujuvasti".
Kiitos erittäin mukavasta ja hauskasti kirjoitetusta palautteestasi. Ilo kuulla, että olemme hoitaneet hommat sujuvasti!
Mahtava kokemus: Hoitavat hyvin pikkulemmikkejä!
Kiitos kivasta palautteestasi
Mahtava kokemus: Todella ystävällinen ja osaava henkilökunta. Ajanvaraus helppoa, ja hoitohenkilökunta kohteli ainakin omia koiriani suurella lempeydellä.
Mukava kuulla, että käynti Peninkulmassa on ollut mieluinen, kiitos palautteestasi
Mahtava kokemus: Joka kerta palvelu on korkealla tasolla! Suosittelen ehdottomasti
Mahtava kokemus: Huippuluokan palvelu!
Kiitos palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!☺️
Positiivinen kokemus: Pieni ja ripeä elinlääkäriasema :) soittamalla saa helposti varattua ajan asemalle ja henkilökunta on mukavaa ja ammattitaitoista
Positiivinen kokemus: Mukava odotustila, mukava henkilökunta, vähän kallis ja ks. rakennus jossa asema sijaitsi oli hieman nuhjuinen.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen odotustiloihimme sekä asiakaspalveluumme.
Mahtava kokemus: Peninkulmassa rauhallinen ja mukava ilmapiiri, palvelu pelasi. Uusi klinikka toimiva sekä hyvät odotustilat.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Ennen Evidensiaa toimi yksityisenä ja oli parasta luokkaansa, toivon että pysyy myös jatkossa sellaisena vaikka ketju onkin nykyään
Kiitos palautteestasi. Toivomme, että voimme antaa yhtä positiivisen palvelukokemuksen kuin aiemminkin!
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu ja osaava henkilökunta. Ottaa hyvin huomioon asiakkaat.
Mahtava kokemus: Kodikas ja siisti pieni klinikka, aivan mielettömän asiantunteva ja ystävällinen henkilökunta, kiitos!
Negatiivinen kokemus: Kävelin tänään 2 x 3 kilometriä hakeakseni kissalle ruokaa. Painoin 3 kertaa "odotussummeria", odotin puoli tuntia ja luovutin. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun joutuu odottamaan henkilökuntaa. Eikö sitä ole, vai mikä? Eikä saamani palvelu ole aina hyvin ystävällistä ollut.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että palvelumme ei ole onnistunut kohdallasi. Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi.
Mahtava kokemus: Ilmeisesti nyk. aikaiset laitteet uudessa paikassa. Hyvä palvelu ainakin.
Kiitos mukavasta palautteestasi!
Negatiivinen kokemus: Arvoimme teidät yläkanttiin. Kissa sai kipulääkkeet ja antibiootin, ok. Sitten alkoi tulla elsua ja uhkauksia.. Kuopus sai lopetustuomion, ilman sairauksia. Kissamme ( jopa on vanha 20 vuoiaana, "kyl se kohta kuolee". Molemmat leikkii ja syö, ei arista hampaita, miveliä juoksentelu. Nukkuvat ja syövät hyvin.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että kokemuksesi palvelustamme on ollut kertomasi mukainen. Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida. Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi.
Positiivinen kokemus: asiantunteva mutta kallis
Kiitos palautteestasi!☀️
Negatiivinen kokemus: Asiakaspalvelu hidasta. Laskut menevät vääriin osoitteisiin.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että kokemuksesi käynnistänne on kertomasi mukainen ja olet kokenut palvelumme hitaana. Otamme jokaisen palautteen vakavasti ja pyrimme niiden avulla myös kehittämään toimintaamme entisestään.
Negatiivinen kokemus: Valitettavasti en ole mäynyt siellä
Positiivinen kokemus: Hyvä mutta tosi kallis
Mahtava kokemus: Suuri suositus Evidensia Peninkulmalle ❤️ Asiantuntevaa ja empaattista hoitoa omalle labradorinnoutajalleni. Rutiini hammashoidosta tulikin vähän isompi toimenpide, hampaan ja ikenen alla olleen massan poistoineen. Lääkäri Assi piti ajantasalla koko toimenpiteen ajan ja kertasi hoito-ohjeet useampaan kertaan, jotta selkeästi huolissaan oleva dog mom varmasti ymmärsi. Tilat tällä vielä uutuuttaan hoitavalla eläinlääkäriasemalla ovat toimivat ja odotustilat on räätälöity eläintä ja eläimen omistajaa ajatellen. En voi olla muuta kuin tyytyväinen ja suositella ❤️❤️
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen lemmikkisi saamaan hoitoon ja palveluumme!❤️
Mahtava kokemus: Kävimme Peninkulmassa Tikru kissamme kanssa ja saimme asiantuntevaa ja sydämellistä hoitoa.Lämmin suositus ja iso kiitos eläinlääkärille❤️
Negatiivinen kokemus: Ei ikinä enää tonne. Koiran leikkaus ei onnistunut niinkuin piti ja laskutetaan ihan ihmeellisiä lisiä. Siirto toiseen eläinsairaalaan jotta koira pysyi hengissä ja kotiutui.
Mahtava kokemus: Hyvä sijainti ja ystävällinen palvelu
Mahtava kokemus: Ensikäynti Peninkulma Evidensian eläinlääkäri asemalla, jossa tarvittaessa pari leikkaussalia,rtg:n ja Uä. Erillinen hammasvastaanotto ja kissoille oma odotustila! Mikä tärkeintä Peninkulma hyvä ja rento ilmapiiri tallella vastaanotolla!
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Olen erittäin tyytyväinen eläinlääkärinäyntiini täällä. Seniorikissamme sai todella hyvää ja ammattimaista palvelua hoitajalta sekä erikoislääkäri Minnalta. Kissoille löytyy myös oma rauhallinen odotustila. Suosittelen lämpimästi Peninkulman palveluja.
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!
Positiivinen kokemus: Friendly staff, our cat got good treatment.
Negatiivinen kokemus: Evidemsia nielee kaikki pienet hyvät eläinlääkäriasemat. 3 tosi huonoa lokemusta. Kani sai kuolla ennenkuin sai apua, odotusaika oli yli tunti , moni koira meni ohi meidän ajan. Kissani ei saanut apua ajoissa koviin vatsakipuihin odotusaika 2h jolloin lähdin ja vein kissano muuallle saamaan apua, ystäväni kissa sai myös odottaa 2,5h hinta yli kuusisataa anaalirauhasten hoitoon.
Kiitos palautteestasi. Otamme mielellämme palautetta vastaan ja käsittelemme ne asianmukaisesti osoitteessa [email protected]☀️
Mahtava kokemus: Hyvä ja asiallinen palvelu. Suosittelen lämpimästi.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Käytiin eilen hoidattamassa koiran hampaat (sheltti Nero). Käynti oli alusta loppuun asiallista. Hienosti kerrottiin missä mennään, ja kysyttiin mitä saa tehdä. Otettiin myös selvää vakuutusyhtiön suoraveloitus mahdollisuudesta. Ja kaikkein parasta oli, että koira sai hyvää hoitoa. Kiitos Peninkulma.
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!
Mahtava kokemus: Mukavaa, että järjestettiin aika samalle päivälle kiireellisessä ja tarpeellisessa asiassa. Tunnelma rauhallinen. Kiitos : )
Negatiivinen kokemus: Liian kallista
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu
Mahtava kokemus:
Negatiivinen kokemus: Nyt olen todella vihainen Marcelalla oli tänään klo 12.20 Tikkurilan Evidensiaan hammaskivenpoistoon aika. Siellä olikin 2 koiraa jonossa odottamassa ja minä en jätä koiraani mihinkään häkkiin odottamaan moneksi tunniksi. Varsinkaan arkaa Rescue koiraa ! Pari tuntia piti mennä, ja käytiin lenkillä, kaupassa yms. 3 tuntia oli kulunut aikaa, ja ei vieläkään soittoa. Ajoin paikanpäälle kysymään tilannetta. Vieläkin olisi pitänyt odottaa 1,5 tuntia. Pyysin että siirretään toiselle päivälle. Jouduin maksamaan 79€ siitä että en enempää uhrannut koiraani tälle viivästykselle, se katsottiin " liian myöhään ajan peruutus" Tosi törkeää ja viimeinen kerta kun tuonne menen !!!
Mahtava kokemus: Hieno paikka ja palvelu.
Positiivinen kokemus: Good service.. Friendly staff
Mahtava kokemus: The vet services here are more affordable than most of others. Staff are kind, dedicated and professional, especially doctor Linda Rasmus <3 Both of my cats have been well cared here since day one. Thank you!
Mahtava kokemus: Very nice and good service 10 points
Mahtava kokemus: Hyvä ja välittävä palvelu.
Mahtava kokemus: Aina toimiva palvelu
Mahtava kokemus: Rokotukset onnistu.
Positiivinen kokemus: Edullinen
Mahtava kokemus: Nice
Negatiivinen kokemus: Ihan tosi mukava
Positiivinen kokemus: Olin ainoastaan mukana mutta vaikutelma hyvä
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu, nopeat käynnit ja helppo pääsy. Parkkipaikat maksullisia ennen klo 19
Mahtava kokemus: Mukavat työntekijät
Mahtava kokemus: Hyvää palvelua hieman edullisemmin. Leikkautimme kisulin täällä ja kaikki sujui loistavasti. Ja kirsikkana kakunpäällä että hinta oli melkein puolet halvempi kuin mitä muualta katselin. Iso suositus.
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu!
Mahtava kokemus: Erittäin ammattitaitoista hoitoa
Mahtava kokemus: ☺
Positiivinen kokemus: Hyvää ja ystävällistä palvelua. Vaihdoimme tähän ketjuun nyt niin ei voi ainakaan toistaiseksi valittaa tasosta.
Mahtava kokemus: Pieni vastaanotto mutta ei se haittaa, pääasia on että karvakorvat saavat hyvää hoitoa, hyvissä ja ikävissäkin asioissa. Kiitos siitä! Suosittelen.
Mahtava kokemus: Kiitos koiran hammashoidosta ja aina ystävällisestä palvelusta.
Mahtava kokemus: Erittäin nopea toimintaa ja hyvää palvelua
Mahtava kokemus: Mukava, iloinen henkilökunta.
Mahtava kokemus: Erittäin hyvä palvelu. Kiitos.
Mahtava kokemus: Hyvää hoitoa koirallemme❤
Mahtava kokemus: Professionals and friendly service
Positiivinen kokemus: Friendly staff and effective.
Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu. Kaikki sujui hyvin.
Negatiivinen kokemus: Ei ihan nappiin mennyt. Koira nukutuksessa ja soitettiin voiko lisäoperoinnin tehdä. Lupa ja hinta sovittiin. Hetkenpäästä soitettiin. Annettiin vahingossa nukutuksen sijasta heräämislääkettä. Näin operointi kariutui. Myös jotain epäselvää tapahtui kun koira on pelokas tärisee ja outo. Hammaskiven poisto piti kestää n. parituntia Koira joutui olemaan 8 tuntia, joka ei tälle koiralle ollenkaan hyvä. Myös aiemmin varattu aika ensiksi siirrettiin seuraavaan päivään ja sitten edellä mainittu. Näin luottamuspula arvosana.
Positiivinen kokemus: Monta vuotta sitten tuli käytettyä. Henkilö kunta oli ystävällistä ja sai tarpeeksi hoitoa koiralle.
Mahtava kokemus: Мне очень нравится там станция автобусов. Очень хороший место
Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu, ihana Annika lääkäri ja erilaiset maksutavat. Suosittelen
Mahtava kokemus: Jokaisen tähden arvoinen! Paljon on tullut käytyä eri eläinlääkäreissä, mutta tämä oli kirkkaasti yli muiden. Asiakaspalvelu aidon lämmintä ja iloista sekä ihmistä että koiraa kohtaan. Todella ammattitaitoista, paneutuvaa ja yksilöllistä hoitoa, asiakaslähtöistä. Kaikki sujui jouhevasti ja silti perusteellisesti. Mitään turhia tutkimuksia tai tuotteita ei laskulle lisätty, vaan tehtiin ainoastaan oikeasti tarpeellinen ja käytiin läpi onko kotona jo ennestään jotain hoitotuotteita valmiina. Sekä koira että emäntä lähti helpottuneena ja hyvillä mielin tältä käynniltä. Olemme löytäneet vakipaikan! Lämmin suositus Tikkurilan Evidensialle ja kiitos vielä Rockyn hyvästä ja hoidosta.
Mahtava kokemus: Toistaseks ainoo eläinlääkäri minkä asiakkaana oon ollu mutta ei oo mitään syytä vaihtaa. Sekä Tiksis että Tammistos aivan mahtavia työntekijöitä ja huikee palvelu.
Positiivinen kokemus: Good place but is insanely expensive!!
Mahtava kokemus: So thankful for this vet. Helped my puppy with ear infection and the price was not bad.
Mahtava kokemus: Viemme mielellämme seniori kissamme tarkastuksiin sekä hammashoitoon Tikkurilan Evidensiaan. Eläinlääkärit ja eläintenhoitajat ovat aina ystävällisiä ja kertovat eläimen hyvinvoinnista ja terveydentilasta asiallisesti ja rehellisesti.
Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta ja ymmärtäväinen (eutanasia)
Mahtava kokemus: Ensikokemus erittäin hyvä. Nopea palvelu ja hyvin kuunneltiin ja oltiin kiinnostuneita siitä mitä omistaja kertoi. Hinnaltaan kohtuullinen ja annettiin hyvät neuvot jatkoa varten. Pysäköintimahdollisuus käytännössä oven vieressä, josta suuri plussa.
Mahtava kokemus: Asiantunteva meininki vaikka asia olikin ikävä. Kiitos Maunon saattamisesta viimeiselle matlkalleen...
Mahtava kokemus: Erittäin hyvä henkilökunta, apua saa tilanteessa kuin tilanteessa. Suosittelen tätä muillekkin. Vuodesta 2012 lähtien olen käyttänyt kissani Evidensiassa
Mahtava kokemus: Very pleasant and 'hearty' service and staff, and operation went as it should. Can recommend
Mahtava kokemus: The staff is qualified and very kind! They took good care of my cat and they explained everything with a wealth. In addition, the place is clean and the prices are honest. I totally recommend it!
Mahtava kokemus: Hyvä ja nopea palvelu sekä surussakin myötätunto kohdallaan.
Positiivinen kokemus: Saa mahtavaa palvelua, mutta vähän kallis. Suosittelen silti tätä paikkaa muillekin joilla on lemmikki. Täältä saa täydellisen informaatiota
Positiivinen kokemus: Käyty muutama kerta. Hyvää ja asiantuntevaa hoitoa on yleensä saatu koirille. Reseptien ja lääkkeiden kanssa oli kuitenkin viimeksi sähellystä, eli laskutettiin lääkkeistä joita ei annettu mukaan. Asian selvittettely viikonloppuna vaati jonotusta maksullisessa puhelinnumerossa (17 euroa) ja reissua Tammiston päivystykseen hakemaan puuttuvia lääkkeitä. Päivystyksessä puuttuneet lääkkeet piti ostaa uudelleen ja jälkikäteen hyvitettiin vain osa veloitetusta summasta.
Mahtava kokemus: Hyvä mutta kallis
Mahtava kokemus: Loistava ja edullinen
Mahtava kokemus: Kaunis. Mutta vähän viileä. Takki sai olla päällä koko vierailun ajan. Autonkin sai hyvin pysäköityä kirkon läheiselle kadulle vaikka muuten näyttikin että pysäköintipaikkoja ei ole. Parempi tulla yleisillä.
Positiivinen kokemus: Miellyttävä henkilökunta rauhallista toimintaa , apu saatiin meidän miisulle.
Negatiivinen kokemus: The staff seemed oddly detached from their work and just tried to hurry us out the door. Its not what i expected when btinging a puppy for a medical inspection.
Mahtava kokemus: Koiramme sai hyvää hoitoa mukavalta eläinlääkäriltä, eikä hintakaan päätä huimannut.
Negatiivinen kokemus: Liian kallista hoitoa työttömän lemmikille.
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu.
Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja osaava palvelu
Mahtava kokemus: Hyvä ysrävällinen palvelu
Mahtava kokemus: Täydellinen palvelua..!
Mahtava kokemus: ihana ja ammattitaitoinen henkilökunta
Mahtava kokemus: Hyvää lääkäri
Mahtava kokemus: Nice service
Positiivinen kokemus: Haukkui meidän kissaa nuoreksi ja lihavaksi.
Positiivinen kokemus: Vakiolekuri karvanaamalle.
Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinlääkäriasema Peninkulma:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinlääkäriasema Peninkulma näkyy seuraavissa listoissa:
Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Ahma Eläinklinikka
Yliopistollinen eläinsairaala
Sopulitien Eläinlääkäriasema Oy
Käpylän Eläinlääkäriasema Vetek Oy-Kottby Veterinärstation Vetek Ab
Länsi-Vantaan Eläinklinikka Oy
Hertta Veterinary Clinic
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.