https://fi.infovet.vet/fi-fi/z//377819-vantaa/">Eläinlääkärit kohteessa Vantaa

Eläinlääkäriasema Peninkulma

Leinikkitie 20, 01350, Vantaa

Eläinlääkäriasema Peninkulma tarjoaa asiakaslähtöistä ja sydämellistä hoitoa lemmikkieläimille Vantaan Simonkylässä. Tiimi koostuu omistautuneista eläinlääkäreistä ja hoitajista, jotka pitävät huolen siitä, että lemmikkisi saa parasta mahdollista hoitoa.

Klinikkamme erikoistuu monenlaisiin palveluihin, kuten hammashoitotutkimuksiin, iho- ja korvasairauksiin sekä kirurgisiin toimenpiteisiin. Meillä on modernit tilat, joissa kissapotilaille on varattu omia rauhallisia odotustiloja, mikä tekee eläinlääkärikäynnistä mahdollisimman stressittömän sekä lemmikille että omistajalle.

Tavoitteemme on antaa jokaiselle lemmikille yksilöllistä hoitoa nykyaikaisessa ympäristössä. Olemme valmiina auttamaan sinua ja lemmikkiäsi erilaisissa hoitotarpeissa, olipa kyseessä ennaltaehkäisy, akuutti hoito tai erikoistutkimukset.

Tervetuloa tutustumaan klinikkaamme ja varmistamaan lemmikkisi hyvinvointi asiantuntevissa käsissä!

Aukioloajat

  • monday: 8h-20h
  • tuesday: 8h-20h
  • wednesday: 8h-20h
  • thursday: 8h-20h
  • friday: 8h-20h

Eläinlääkäriasema Peninkulma: Arvostelut

4.2/5 (129 Arvostelut)
Mikael Saajasto Julkaistu Google 3 weeks ago

Mahtava kokemus: Mukava avaispäivä . Mahtava henkilökunta

markku lindholm Julkaistu Google 4 months ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu asiansa osaavat lääkärit ja henkilökunta.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos mukavasta palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme ja lemmikkisi hoitoon klinikallamme.

Jovana Stojkovic Julkaistu Google 5 months ago

Negatiivinen kokemus: Kokemus herätti vakavaa huolta hoidon tasosta. Kissallani oli selkeä kuume ja poikkeavia oireita. Tästä huolimatta perusverikokeita ei tehty, vaan painopiste oli röntgentutkimuksessa. Omistajana toin esiin huoleni ja tunsin lemmikkini normaalin käytöksen, mutta tätä ei huomioitu hoitopäätöksissä. Hoitolinjan seurauksena menetettiin kaksi kriittistä päivää. Kissani menehtyi myöhemmin. Kokonaisuus jätti vaikutelman, ettei hoito perustunut tilanteen kokonaisarvioon eikä potilaan edun ensisijaiseen huomioimiseen. Tämä on asia, jonka jokaisen lemmikinomistajan on hyvä ottaa huomioon palveluntarjoajaa valitessaan. Tapahtuneesta on kulunut vuosi, mutta pidän vastuullisena tuoda kokemukseni julki.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että sinulle on jäänyt kuvailemasi mukainen kokemus käynnistänne ja olemme pahoillamme kissasi menetyksen johdosta. Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida ja toivoisimme, että mikäli lemmikin hoidosta herää kysyttävää, saisimme yhteydenoton asiaan liittyen, jotta voisimme käsitellä palautteen henkilökohtaisesti lemmikin omistajan kanssa palveluehtojemme mukaisesti:

Kaikki palautteet ja vaatimukset on tehtävä kirjallisesti palvelun tarjoajalle ([email protected]) ilman aiheetonta viivästystä kahden (2) viikon kuluessa palvelutapahtumasta. Maksimiaika palautteen tai vaatimuksen jättämiselle on 12 kuukautta palvelutapahtumasta.

Maija Auramies Julkaistu Google 5 months ago

Negatiivinen kokemus: Hoitovirhe: Kissalle annettiin vahingossa 1,5-kertainen annos tulehduskipulääkettä, jota sille ei edes olisi kuulunut antaa. Ilmeisesti menneet kulisseissa potilaat sekaisin? Asiaa pahoiteltiin, mutta nyt, kun kissa on alkanut oksennella, asiakkaalle jäävät huolen lisäksi kulut asian jatkoselvittelystä.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi! Ikävä kuulla, että kokemuksenne käynnistänne on ollut kuvailemasi mukainen. Näin julkisesti emme valitettavasti voi käyntiänne kommentoida, ja pyytäisimmekin lähettämään palautteen sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme mielellämme palautteen kanssasi henkilökohtaisesti.

pentti korhonen Julkaistu Google 6 months ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu oli erittäin onnistunut !!

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos mukavasta palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme.

Toni Luoto Julkaistu Google 7 months ago

Mahtava kokemus: Koiramme tykkää asioida, täällä

Paivimagee Julkaistu Google 8 months ago

Mahtava kokemus: Terve karva- ja karvattomatkin kamut! Kaiken tutkiva corgityttönne täällä! Nyt siis ihmiset vei mut eläinlääkäriin, ja sen käynnin aiheena oli odota ja sit semmonen lavallaolo. Kattokaa kuvat! Tiedätte sen tunteen kun syöksytte kotoa pää viidentenä tassuna pois ihmistesi kanssa? Mä kuulin kun mun Mami soitti jollekin, että voiko aikaa siirtää kun me ollaan myöhässä. Se oli näitten vika, kumpikin tunnusti, että reissu oli heiltä tippunut pois mielestä. Mutta meillä ei silti ollut kiirettä, koska ne siellä lavapaikassa anto lisäaikaa sinne menoon. No sit me ajettiin pysäköintialueelle. Sit semmosesta automaattiovesta sisään, joka oli ihan auton vieressä. Siellä lavapaikassa oli tosi paljon hajuja, mutta ensin käytiin kirjahyllyn vieressä. Mä painan kuulemma 12,3 kiloa, sano Mami. Kallisarvoisia kiloja jokaikinen! Mami oli siis siellä ovipaikassa niin tehopakkaus koogin mami, kun se jutteli sen vieraan sen paikan ihmisen kanssa. Mutta oli se musta tosihermostunut. Sit me mentiin semmoseen loossiin oottamaan, koska mun ihmiset oli molemmat "odota". Siellä oli ihmisille semmonen juoma-automaatti ja tiedätteks kui paljo yhteen Mummiin mahtuu juomia? Sit yks ovi aukes ja me mentiin taas yhden uuden ihmisen luo. Sillä oli sellanen lava siinä huoneessa, ja se laitto sen päälle naksuja. Mä oon sen verran Corgi-neiti, että emmä vieraassa paikassa syö ku kädestä. Ja ne oli aika kuivia. Ei ilmeisesti yhtään samaa tasoa kuin se ihmisten juoma-automaatti. No sit mun piti mennä siihen lavalle, mutta kyllä mä aattelin, että en oo siinä yhtään vieraskorea prinsessa vaan itteni: nuori Corgi-tyttö. Se vieras ihminen kosketteli mua ja Mami näytti sille mun hampaat. Ja se ihminen ihaili niitä kovasti. Ne on siis tosi hienot. Sit Mami ja se jutteli siinä taas, ja Mami oli taas se Tehotyttö, joka kätki hermostustaan. Se vieras ihminen haki jostain jotain, enkä mä oikein ehtiny tajuta, kun mulla oli semmonen rätti kuonon ympärillä. Eiks toi ny oo vähän julmaa? Jos vaikka olis täytyny jotain, niin ei anneta mitään mahdollisuutta ees irvistämiseen. Mä nousin siinä takajaloillenikin, kun niin epäilytti. Mutta ne laitto mun etutassut takas siihen lavalle. Mami ja se vieras siinä oli niin tehopakkaukina "en tuota corgia huomaa ollenkaan", vaikka Mami ihan vieressä ja piteli musta kiinni. Mummi koki, että mä tarviin huomioo, ja se tiättekö laitto mun pään jonnekin sen kylkipiiloon. Tosi outoo, mutta mä pääsin siitä lavalta tosi nopeesti pois ja vähän rentoutumaan. Me ootettiin jotakin siinä huoneessa ja sit mentiin taas oottamaan sinne loosiin. Mummi oli ovelasti ottanut ne herkut sieltä huoneen lattialta talteen ja mä sain ne. Oli ihan rauhallista, ja corgi kyllä heti huomaa ja kuulee, että siellä joka paikka naputti ja naksui. Mami sai sit päähänsä poistua johonkin ulos - noi vai - ja Mummin kanssa me jäätiin siihen. Oli ihan pakko vähän sanoa Mamin perään, ja sit sille ovelle, ja sit sille naksunnalle ja sit vielä vieraille ihmisille jotka tuli siitä ovesta. Ihan kauheinta on kun Mami häippäsee. Kostoksi pierasin. Mut sit Mami onneks tuli. Ja me ootettiin lisää. Mun oli pakko sukkeroida Mummii fotoshuutilla, ettei se taas mee siihen juoma-automaatille, kun se pissailee sit pitkin matkaa. Onneks odota ei kestänyt kauaa enää. Ne sen paikan ihmiset tuli semmosen seinämän taakse juttelemaan Mamin kanssa (joka oli edelleen tehopakkaus mami, jolla on vaan corgi hihnassa). Mami sai semmosen passin mulle ja muutakin. Sit me lähettiin. Mami sirkutti niin tyytyväisenä, kuinka "Evidenssiassa homma hoituu sujuvasti".

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos erittäin mukavasta ja hauskasti kirjoitetusta palautteestasi. Ilo kuulla, että olemme hoitaneet hommat sujuvasti!

Anu L Julkaistu Google 9 months ago

Mahtava kokemus: Hoitavat hyvin pikkulemmikkejä!

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos kivasta palautteestasi

Tiina Kallioluoma Julkaistu Google 9 months ago

Mahtava kokemus: Todella ystävällinen ja osaava henkilökunta. Ajanvaraus helppoa, ja hoitohenkilökunta kohteli ainakin omia koiriani suurella lempeydellä.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Mukava kuulla, että käynti Peninkulmassa on ollut mieluinen, kiitos palautteestasi

Tatjana Tikka Julkaistu Google 10 months ago

Mahtava kokemus: Joka kerta palvelu on korkealla tasolla! Suosittelen ehdottomasti

Risto Hovi Julkaistu Google 10 months ago

Mahtava kokemus: Huippuluokan palvelu!

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!☺️

Mikko Etelä Julkaistu Google 11 months ago

Positiivinen kokemus: Pieni ja ripeä elinlääkäriasema :) soittamalla saa helposti varattua ajan asemalle ja henkilökunta on mukavaa ja ammattitaitoista

M Heikkinen Julkaistu Google 1 year ago

Positiivinen kokemus: Mukava odotustila, mukava henkilökunta, vähän kallis ja ks. rakennus jossa asema sijaitsi oli hieman nuhjuinen.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen odotustiloihimme sekä asiakaspalveluumme.

Heidi Kivioja Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Peninkulmassa rauhallinen ja mukava ilmapiiri, palvelu pelasi. Uusi klinikka toimiva sekä hyvät odotustilat.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Kia K Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Ennen Evidensiaa toimi yksityisenä ja oli parasta luokkaansa, toivon että pysyy myös jatkossa sellaisena vaikka ketju onkin nykyään

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Toivomme, että voimme antaa yhtä positiivisen palvelukokemuksen kuin aiemminkin!

Anette Mannström Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu ja osaava henkilökunta. Ottaa hyvin huomioon asiakkaat.

Rose Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Kodikas ja siisti pieni klinikka, aivan mielettömän asiantunteva ja ystävällinen henkilökunta, kiitos!

Lea Lindholm Julkaistu Google 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Kävelin tänään 2 x 3 kilometriä hakeakseni kissalle ruokaa. Painoin 3 kertaa "odotussummeria", odotin puoli tuntia ja luovutin. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun joutuu odottamaan henkilökuntaa. Eikö sitä ole, vai mikä? Eikä saamani palvelu ole aina hyvin ystävällistä ollut.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että palvelumme ei ole onnistunut kohdallasi. Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi.

Arto Tuuli Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Ilmeisesti nyk. aikaiset laitteet uudessa paikassa. Hyvä palvelu ainakin.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos mukavasta palautteestasi!

Hanna K Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Arvoimme teidät yläkanttiin. Kissa sai kipulääkkeet ja antibiootin, ok. Sitten alkoi tulla elsua ja uhkauksia.. Kuopus sai lopetustuomion, ilman sairauksia. Kissamme ( jopa on vanha 20 vuoiaana, "kyl se kohta kuolee". Molemmat leikkii ja syö, ei arista hampaita, miveliä juoksentelu. Nukkuvat ja syövät hyvin.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että kokemuksesi palvelustamme on ollut kertomasi mukainen. Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida. Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi.

Maarit Eertola Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: asiantunteva mutta kallis

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi!☀️

D oc Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Asiakaspalvelu hidasta. Laskut menevät vääriin osoitteisiin.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että kokemuksesi käynnistänne on kertomasi mukainen ja olet kokenut palvelumme hitaana. Otamme jokaisen palautteen vakavasti ja pyrimme niiden avulla myös kehittämään toimintaamme entisestään.

Inga-lill Malm Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Valitettavasti en ole mäynyt siellä

Eija-Liisa Tuomela Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä mutta tosi kallis

Marika Hotanen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Suuri suositus Evidensia Peninkulmalle ❤️ Asiantuntevaa ja empaattista hoitoa omalle labradorinnoutajalleni. Rutiini hammashoidosta tulikin vähän isompi toimenpide, hampaan ja ikenen alla olleen massan poistoineen. Lääkäri Assi piti ajantasalla koko toimenpiteen ajan ja kertasi hoito-ohjeet useampaan kertaan, jotta selkeästi huolissaan oleva dog mom varmasti ymmärsi. Tilat tällä vielä uutuuttaan hoitavalla eläinlääkäriasemalla ovat toimivat ja odotustilat on räätälöity eläintä ja eläimen omistajaa ajatellen. En voi olla muuta kuin tyytyväinen ja suositella ❤️❤️

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen lemmikkisi saamaan hoitoon ja palveluumme!❤️

Susan Siren Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Kävimme Peninkulmassa Tikru kissamme kanssa ja saimme asiantuntevaa ja sydämellistä hoitoa.Lämmin suositus ja iso kiitos eläinlääkärille❤️

Hanne Raunio Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Ei ikinä enää tonne. Koiran leikkaus ei onnistunut niinkuin piti ja laskutetaan ihan ihmeellisiä lisiä. Siirto toiseen eläinsairaalaan jotta koira pysyi hengissä ja kotiutui.

Julius Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä sijainti ja ystävällinen palvelu

Satu Lyra Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Ensikäynti Peninkulma Evidensian eläinlääkäri asemalla, jossa tarvittaessa pari leikkaussalia,rtg:n ja Uä. Erillinen hammasvastaanotto ja kissoille oma odotustila! Mikä tärkeintä Peninkulma hyvä ja rento ilmapiiri tallella vastaanotolla!

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

merike ihalainen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Olen erittäin tyytyväinen eläinlääkärinäyntiini täällä. Seniorikissamme sai todella hyvää ja ammattimaista palvelua hoitajalta sekä erikoislääkäri Minnalta. Kissoille löytyy myös oma rauhallinen odotustila. Suosittelen lämpimästi Peninkulman palveluja.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!

Elena Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Friendly staff, our cat got good treatment.

merja leppänen Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Evidemsia nielee kaikki pienet hyvät eläinlääkäriasemat. 3 tosi huonoa lokemusta. Kani sai kuolla ennenkuin sai apua, odotusaika oli yli tunti , moni koira meni ohi meidän ajan. Kissani ei saanut apua ajoissa koviin vatsakipuihin odotusaika 2h jolloin lähdin ja vein kissano muuallle saamaan apua, ystäväni kissa sai myös odottaa 2,5h hinta yli kuusisataa anaalirauhasten hoitoon.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Otamme mielellämme palautetta vastaan ja käsittelemme ne asianmukaisesti osoitteessa [email protected]☀️

Ari-Pekka Haakana Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja asiallinen palvelu. Suosittelen lämpimästi.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Rita Muttonen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Käytiin eilen hoidattamassa koiran hampaat (sheltti Nero). Käynti oli alusta loppuun asiallista. Hienosti kerrottiin missä mennään, ja kysyttiin mitä saa tehdä. Otettiin myös selvää vakuutusyhtiön suoraveloitus mahdollisuudesta. Ja kaikkein parasta oli, että koira sai hyvää hoitoa. Kiitos Peninkulma.

Eläinlääkäriasema Peninkulma
Eläinlääkäriasema Peninkulma

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!

Erja Ikonen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Mukavaa, että järjestettiin aika samalle päivälle kiireellisessä ja tarpeellisessa asiassa. Tunnelma rauhallinen. Kiitos : )

Tiia Seppänen Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Liian kallista

Piia Muhonen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu

ozden ozvural Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus:

Saija Lönnqvist Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Nyt olen todella vihainen Marcelalla oli tänään klo 12.20 Tikkurilan Evidensiaan hammaskivenpoistoon aika. Siellä olikin 2 koiraa jonossa odottamassa ja minä en jätä koiraani mihinkään häkkiin odottamaan moneksi tunniksi. Varsinkaan arkaa Rescue koiraa ! Pari tuntia piti mennä, ja käytiin lenkillä, kaupassa yms. 3 tuntia oli kulunut aikaa, ja ei vieläkään soittoa. Ajoin paikanpäälle kysymään tilannetta. Vieläkin olisi pitänyt odottaa 1,5 tuntia. Pyysin että siirretään toiselle päivälle. Jouduin maksamaan 79€ siitä että en enempää uhrannut koiraani tälle viivästykselle, se katsottiin " liian myöhään ajan peruutus" Tosi törkeää ja viimeinen kerta kun tuonne menen !!!

Aaron Rantala Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hieno paikka ja palvelu.

Mangesh Vaidya Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Good service.. Friendly staff

Kieu Anh Hoang Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: The vet services here are more affordable than most of others. Staff are kind, dedicated and professional, especially doctor Linda Rasmus <3 Both of my cats have been well cared here since day one. Thank you!

Aleksandr ambrosen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Very nice and good service 10 points

T. Schroderus Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja välittävä palvelu.

Antti Hakala Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Aina toimiva palvelu

Tapio Tölli Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Rokotukset onnistu.

Taina Eskelinen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Edullinen

Dante Gumangan (Papa Dante) Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Nice

Raili Pitkänen Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Ihan tosi mukava

Pave Don Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Olin ainoastaan mukana mutta vaikutelma hyvä

Rego Tanskanen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu, nopeat käynnit ja helppo pääsy. Parkkipaikat maksullisia ennen klo 19

Senja Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Mukavat työntekijät

J D S Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvää palvelua hieman edullisemmin. Leikkautimme kisulin täällä ja kaikki sujui loistavasti. Ja kirsikkana kakunpäällä että hinta oli melkein puolet halvempi kuin mitä muualta katselin. Iso suositus.

Tiia Salminen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu!

Ahti Saarelainen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin ammattitaitoista hoitoa

Janne Muhonen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus:

Teemu Tuominen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvää ja ystävällistä palvelua. Vaihdoimme tähän ketjuun nyt niin ei voi ainakaan toistaiseksi valittaa tasosta.

Satan LuThunder Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Pieni vastaanotto mutta ei se haittaa, pääasia on että karvakorvat saavat hyvää hoitoa, hyvissä ja ikävissäkin asioissa. Kiitos siitä! Suosittelen.

Jaana S Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Kiitos koiran hammashoidosta ja aina ystävällisestä palvelusta.

Minna Pouta Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin nopea toimintaa ja hyvää palvelua

Eetu Hartikainen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Mukava, iloinen henkilökunta.

Kiikkus Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin hyvä palvelu. Kiitos.

Riikka Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Hyvää hoitoa koirallemme❤

helle lars Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Professionals and friendly service

Amornwan Sumalee Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Friendly staff and effective.

arja fältberg Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu. Kaikki sujui hyvin.

Tuomas Kimpari Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Ei ihan nappiin mennyt. Koira nukutuksessa ja soitettiin voiko lisäoperoinnin tehdä. Lupa ja hinta sovittiin. Hetkenpäästä soitettiin. Annettiin vahingossa nukutuksen sijasta heräämislääkettä. Näin operointi kariutui. Myös jotain epäselvää tapahtui kun koira on pelokas tärisee ja outo. Hammaskiven poisto piti kestää n. parituntia Koira joutui olemaan 8 tuntia, joka ei tälle koiralle ollenkaan hyvä. Myös aiemmin varattu aika ensiksi siirrettiin seuraavaan päivään ja sitten edellä mainittu. Näin luottamuspula arvosana.

Niina Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Monta vuotta sitten tuli käytettyä. Henkilö kunta oli ystävällistä ja sai tarpeeksi hoitoa koiralle.

Mavzuna Ziyaeva Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Мне очень нравится там станция автобусов. Очень хороший место

Annika Ikonen Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu, ihana Annika lääkäri ja erilaiset maksutavat. Suosittelen

Anniina Mansikka Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Jokaisen tähden arvoinen! Paljon on tullut käytyä eri eläinlääkäreissä, mutta tämä oli kirkkaasti yli muiden. Asiakaspalvelu aidon lämmintä ja iloista sekä ihmistä että koiraa kohtaan. Todella ammattitaitoista, paneutuvaa ja yksilöllistä hoitoa, asiakaslähtöistä. Kaikki sujui jouhevasti ja silti perusteellisesti. Mitään turhia tutkimuksia tai tuotteita ei laskulle lisätty, vaan tehtiin ainoastaan oikeasti tarpeellinen ja käytiin läpi onko kotona jo ennestään jotain hoitotuotteita valmiina. Sekä koira että emäntä lähti helpottuneena ja hyvillä mielin tältä käynniltä. Olemme löytäneet vakipaikan! Lämmin suositus Tikkurilan Evidensialle ja kiitos vielä Rockyn hyvästä ja hoidosta.

Jani T Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Toistaseks ainoo eläinlääkäri minkä asiakkaana oon ollu mutta ei oo mitään syytä vaihtaa. Sekä Tiksis että Tammistos aivan mahtavia työntekijöitä ja huikee palvelu.

Hector Villastrong Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Good place but is insanely expensive!!

Ibukunoluwa Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: So thankful for this vet. Helped my puppy with ear infection and the price was not bad.

J.S Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Viemme mielellämme seniori kissamme tarkastuksiin sekä hammashoitoon Tikkurilan Evidensiaan. Eläinlääkärit ja eläintenhoitajat ovat aina ystävällisiä ja kertovat eläimen hyvinvoinnista ja terveydentilasta asiallisesti ja rehellisesti.

Minna Viitamäki Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta ja ymmärtäväinen (eutanasia)

Jesse Lehtinen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ensikokemus erittäin hyvä. Nopea palvelu ja hyvin kuunneltiin ja oltiin kiinnostuneita siitä mitä omistaja kertoi. Hinnaltaan kohtuullinen ja annettiin hyvät neuvot jatkoa varten. Pysäköintimahdollisuus käytännössä oven vieressä, josta suuri plussa.

Jarkko Auvinen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Asiantunteva meininki vaikka asia olikin ikävä. Kiitos Maunon saattamisesta viimeiselle matlkalleen...

Heidi Dahlman Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin hyvä henkilökunta, apua saa tilanteessa kuin tilanteessa. Suosittelen tätä muillekkin. Vuodesta 2012 lähtien olen käyttänyt kissani Evidensiassa

Johannes Ojala Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Very pleasant and 'hearty' service and staff, and operation went as it should. Can recommend

V0le 93 Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: The staff is qualified and very kind! They took good care of my cat and they explained everything with a wealth. In addition, the place is clean and the prices are honest. I totally recommend it!

Tiina Palen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja nopea palvelu sekä surussakin myötätunto kohdallaan.

Jaana Vasenius Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Saa mahtavaa palvelua, mutta vähän kallis. Suosittelen silti tätä paikkaa muillekin joilla on lemmikki. Täältä saa täydellisen informaatiota

Jukka Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Käyty muutama kerta. Hyvää ja asiantuntevaa hoitoa on yleensä saatu koirille. Reseptien ja lääkkeiden kanssa oli kuitenkin viimeksi sähellystä, eli laskutettiin lääkkeistä joita ei annettu mukaan. Asian selvittettely viikonloppuna vaati jonotusta maksullisessa puhelinnumerossa (17 euroa) ja reissua Tammiston päivystykseen hakemaan puuttuvia lääkkeitä. Päivystyksessä puuttuneet lääkkeet piti ostaa uudelleen ja jälkikäteen hyvitettiin vain osa veloitetusta summasta.

Tiina Keurulainen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä mutta kallis

Sony Drake Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Loistava ja edullinen

Erja Aho Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Kaunis. Mutta vähän viileä. Takki sai olla päällä koko vierailun ajan. Autonkin sai hyvin pysäköityä kirkon läheiselle kadulle vaikka muuten näyttikin että pysäköintipaikkoja ei ole. Parempi tulla yleisillä.

Anne Nieminen Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Miellyttävä henkilökunta rauhallista toimintaa , apu saatiin meidän miisulle.

Eric David Garant Julkaistu Google 6 years ago

Negatiivinen kokemus: The staff seemed oddly detached from their work and just tried to hurry us out the door. Its not what i expected when btinging a puppy for a medical inspection.

Jaketo tuben Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Koiramme sai hyvää hoitoa mukavalta eläinlääkäriltä, eikä hintakaan päätä huimannut.

make villanen Julkaistu Google 6 years ago

Negatiivinen kokemus: Liian kallista hoitoa työttömän lemmikille.

Juha R Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu.

Marika Karjalainen Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja osaava palvelu

Kristiina Taavetti Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ysrävällinen palvelu

Patrick Torne Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Täydellinen palvelua..!

Tarja Risulainen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: ihana ja ammattitaitoinen henkilökunta

Toomas Kiisman Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hyvää lääkäri

SUTITIGI Sutitigi Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Nice service

H K Julkaistu Google 7 years ago

Positiivinen kokemus: Haukkui meidän kissaa nuoreksi ja lihavaksi.

kirsi holmberg Julkaistu Google 7 years ago

Positiivinen kokemus: Vakiolekuri karvanaamalle.

Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinlääkäriasema Peninkulma:

1 = Huono
5 = Erinomainen

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

Eläinlääkäriasema Peninkulma näkyy seuraavissa listoissa:

Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua

4.3 (130)
Eläinklinikka Peninkulma
Eläinklinikka Peninkulma

Eläinklinikka Peninkulma

Näytä osoite ja yhteystiedot
Haarikkotie 1 - 01350, Vantaa
+358201750046
3 (199)
Evidensia Tammisto Animal Hospital
Evidensia Tammisto Animal Hospital

Evidensia Tammisto Animal Hospital

Näytä osoite ja yhteystiedot
Tammiston kauppatie 29 - 01510, Vantaa
+358300484663
4.7 (98)
Eläinklinikka Karvakamut Oy
Eläinklinikka Karvakamut Oy

Eläinklinikka Karvakamut Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Laukkarinne 4 - 01200, Vantaa
+35892728100
4.9 (199)
Eläinklinikka Lexavet
Eläinklinikka Lexavet

Eläinklinikka Lexavet

Näytä osoite ja yhteystiedot
Säterintie 16 - 00720, Helsinki
+358447447006
4.4 (147)
Ahma Eläinklinikka

Ahma Eläinklinikka

Näytä osoite ja yhteystiedot
Leskirouva Freytagin kuja 15 B - 00790, Helsinki
+35893871770
4 (200)
Yliopistollinen eläinsairaala
Yliopistollinen eläinsairaala

Yliopistollinen eläinsairaala

Näytä osoite ja yhteystiedot
Koetilantie 4 - 00790, Helsinki
+358294157201
4.1 (141)
Eläinlääkäriasema MyllyVet, Evidensia
Eläinlääkäriasema MyllyVet, Evidensia

Eläinlääkäriasema MyllyVet, Evidensia

Näytä osoite ja yhteystiedot
Kiviparintie 2 - 00920, Helsinki
+358300484766
4.3 (200)
Sopulitien Eläinlääkäriasema Oy

Sopulitien Eläinlääkäriasema Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Sopulitie 2B - 00800, Helsinki
+3589784713
4.4 (134)
Käpylän Eläinlääkäriasema Vetek Oy-Kottby Veterinärstation Vetek Ab

Käpylän Eläinlääkäriasema Vetek Oy-Kottby Veterinärstation Vetek Ab

Näytä osoite ja yhteystiedot
Kunnalliskodintie 6 - 00600, Helsinki
+3589790344
4.4 (168)
Länsi-Vantaan Eläinklinikka Oy

Länsi-Vantaan Eläinklinikka Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Liesikuja 4 2 Kerros - 01600, Vantaa
+358943690480
4 (199)
Eläinsairaala Aisti Oy
Eläinsairaala Aisti Oy

Eläinsairaala Aisti Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Virtatie 9 - 01600, Vantaa
+35860017178
4.4 (199)
Hertta Veterinary Clinic

Hertta Veterinary Clinic

Näytä osoite ja yhteystiedot
Paasivaarankatu 5 - 00810, Helsinki
+358290090988

Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.

Lisää profiilisi ilmaiseksi

Suurin eläinlääkäriluettelo kohteessa Suomi

Löydä parhaat eläinlääkärit lähelläsi