A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Veterinärkliniken Evidensia Lahtis
Lahden eläinlääkäriasema on toiminut lemmikkien hoitopaikkana Lahdessa vuodesta 1983, ja se on tullut tunnetuksi asiantuntevasta ja ystävällisestä palvelustaan. Tarjoamme laajan valikoiman eläinlääkäri- ja hoitopalveluja, jotka kattavat ennaltaehkäisevän terveydenhuollon sekä akuutit hoitotarpeet. Meidän asiantunteva tiimimme on aina valmiina tarjoamaan parhaan mahdollisen hoidon kaikille lemmikeille.
Toimimme joka päivä klo 8:00 - 20:00, jotta voimme tarjota apua silloin, kun sitä eniten tarvitaan. Päivystyspalvelumme on saatavilla kaikille lemmikeille, ja meillä on erikoistuneita eläinlääkäreitä, jotka voivat auttaa haastavissa tapauksissa sekä tarjoavat erikoistunutta hoitoa transaktioista sisältäen anestesiologiaa, hammassairauksia, iho- ja korvasairauksia sekä ortopediaa.
Lahden eläinlääkäriasema on myös sitoutunut kehittämään lemmikkisi terveyttä ennaltaehkäisevillä toimenpiteillä, kuten rokotuksilla ja terveystarkastuksilla. Meiltä ei puutu asiantuntevia palveluja, kuten FIP-hoitoa kissoille tai FMT-ulosteensiirtoja, jotka ovat viimeisimmät innovaatiot eläinlääketieteessä. Me tavoittelemme sitä, että kaikki lemmikkimme saavat parasta mahdollista hoitoa ja huolenpitoa.
Varaa aika helposti verkkosivujemme kautta tai ota meihin yhteyttä puhelimitse. Tervetuloa joukkoomme - yhdessä voimme huolehtia lemmikkisi hyvinvoinnista!
Aukioloajat
- sunday: 8h-20h
- monday: 8h-20h
- tuesday: 8h-20h
- wednesday: 8h-20h
- thursday: 8h-20h
- friday: 8h-20h
- saturday: 8h-20h
Veterinärkliniken Evidensia Lahtis: Arvostelut
Negatiivinen kokemus: Käytin koiraa päivystyspäivänä Evidensiassa. Lyhyen tutkimuksen ja verikokeiden perusteella ei selvinnyt mitään. Seuraavalla viikolla erikoislääkärillä käynti, jonka aikana selvisi, että koiralla on nenä tukossa. Näistä kahdesta käynnistä vakuutuksen korvauskatto jo täyttyi. Jatkotutkimukset (CT-kuvaus ja nenäontelon tähystys) Evidensialla olisi maksaneet 2500€. Selvitin hintatasoa muualta ja täysin samat tutkimukset oli muualla selvästi halvemmat. Menimme sitten jatkotutkimuksiin Hämeenlinnaan, jossa selvisimme lähes 4 kertaa halvemmalla kululla, mutta palvelu ja asiantuntemus oli mielestäni vielä parempaa kuin Evidensialla.
Kiitos palautteestasi! Ikävä kuulla, että käyntinne eivät ole vastanneet odotuksiasi. Emme ikävä kyllä voi näin julkisesti ottaa kantaa yksittäiseen käyntiin tai toisen eläinlääkäriaseman hinnoitteluun.
Lähettääksesi meille palautetta, johon toivot vastineen, otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi.
Mahtava kokemus: Uskomattoman hyvää ja sydämellistä hoitoa Evidensia Lahdessa! Haluan kiittää koko sydämestäni eläinlääkäri ❤️ Maria Nysténiä, joka pelasti 15-vuotiaan koirani Vivin. Viville tehtiin suuri ja pelottava leikkaus (sterilisaatio ja polyypin poisto), ja kaikki sujui Marian huippuammattitaidon ansiosta täydellisesti. Moni sanoi, ettei tämän ikäistä kannattaisi enää leikata, mutta Marian lempeys, tarkkuus ja empaattinen ote antoivat minulle täyden luottamuksen. Hän ei hoitanut vain koiraa, vaan tuki myös minua omistajana suurella sydämellä. Tänään Vivi on elossa, turvassa ja uskomattoman virkeä! Jos etsit Lahdesta parasta mahdollista hoitoa lemmikillesi, suosittelen lämpimästi Mariaa ja Evidensia Lahtea. Ammattitaitoa ja suurta sydäntä, kiitos!❤️ Yst. Claudio , Nina & Viví.
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestanne! On ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluumme ja toivomme Viville pikaista paranemista!❤️
Mahtava kokemus: Hyvä hoito hätätilanteessa!
Kiitos palautteestasi! On ilo kuulla, että olemme voineet olla apunanne ja olet ollut tyytyväinen lemmikkisi saamaan hoitoon.
Negatiivinen kokemus: Koirallani oli kuukausia jatkunut vaikea oireilu, jota oli tutkittu kotipaikkakunnallamme useaan otteeseen. Hoitava eläinlääkäri suositteli jatkotutkimuksena mahalaukun ja ohutsuolen tähystystä, mutta sitä ei ollut mahdollista tehdä kotipaikkakunnallamme, joten otimme yhteyttä Evidensia Lahteen. Lähetin klinikalle etukäteen kattavasti kaikki tutkimustulokset, epikriisit sekä hoitavan eläinlääkärin suosituksen tähystyksestä, joten heillä oli käytössään kaikki tiedot koiran tilanteesta. Silti meille sanottiin, että tähystys olisi “epäeettistä” ja oireita pidettiin yskänä, vaikka hengitysäänet olivat tutkimuksissa normaalit eikä hengitystiesairaudesta ollut löydöksiä. Jatkoimme tutkimuksia toisella klinikalla, jossa tähystyksessä todettiin krooninen mahalaukun ja ohutsuolen tulehdussairaus (IBD/CIE), johon aloitetaan nyt lääkitys. Minulle jäi vahvasti tunne, ettei huolta otettu vakavasti eikä kokonaisuutta arvioitu riittävän huolellisesti.
Kiitos palautteestasi! Ikävä kuulla, että palvelumme ei ole vastannut odotuksiasi.
Näin julkisesti emme valitettavasti voi yksittäistä käyntiä kommentoida ja toivoisimmekin saavamme palautteesi sähköpostitse osoitteeseen [email protected], jotta voimme käsitellä palautteesi henkilökohtaisesti kanssasi.
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu , sai asian hoidettua nopeasti.
Kiitos palautteestasi! On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme.
Mahtava kokemus: Nopea, hyvä ja ystävällinen palvelu
Kiitos palautteestasi! On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme.
Negatiivinen kokemus: Ihan hirveä paikka. Ammattitaidoton lääkäri, välinpitämätön ja kylmä. Tuollainen lääkäri ei mielestäni ole oikeassa ammatissa eikä saisi edes toimia lääkärinä. Jouduin viemään kissan kiireellisesti illalla sinne. Soitin ensin ja saatiin lupa mennä. Kerroin oireet. Mentiin hakemaan hoitoa ja meille tarjottiin koko ajan vaan lopetuspiikkiä. Arvuuteltiin vaan mikä on ja kerrottiin että suuret leikkaukset tulossa. Edelleen epäselvää mitä olisi leikattu. Kerroin että kasvain ei voi olla, koska kuvat on otettu. Ei ehdotettu tässäkään vaiheessa uusien kuvien ottamista. Ei mitään tutkimuksia. Ei hoidettu. Pelkkää rahastusta. Ainoa mitä antoivat oli lisähappea. Olisivat voineet sanoa heti puhelimitse että meillä ei saa hoitoa, ainoastaan lopetuspiikin. Se mitä minulle kerrottiin paikan päällä, on ristiriidassa kuitissa olevan tekstin mukaan. Lääkäri ei perehtynyt kissan tietoihin, asiavirheitä. Ei kysynyt mitään, ei minkäänlaista kiinnostusta hoitaa kissaa. Oliko kiire kotiin? Kissan iällä ei saa merkitystä, saako hoitoa vai ei. Lopputuloksena tulin yksin kotiin. Välttäkää paikkaa kaikin keinoin! Miinus pisteitä saa niin paljon kuin vaan on mahdollista antaa. Ja kyllä, olen tehnyt kirjallisen palautteen myös kyseiseen paikkaan.
Kiitos palautteestasi! Ikävä kuulla, että kokemuksesi käynnistänne on ollut kuvailemasi mukainen ja olemme pahoillamme kissanne menetyksen johdosta.
Mahtava kokemus: Todella hyvää palvelua, meidät ja Kosti koira otettiin hyvin huomioon, ja hoitaja oli todella mukava ja ihana persoona. Lääkäri oli myös mukava ja selitti asiat selkeästi ja ymmärretävästi. ❤️
Kiitos mukavasta palautteestasi! On ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluumme.❤️
Mahtava kokemus: Meillä on saannut kaikki niin hyvää palvelua kaikinpuolin että ei edes käytetä muuta paikkaa ❤️❤️❤️❤️❤️ aina saa ajan vaikka mikä olis tilanne❤️❤️❤️❤️❤️ yst. Sipuli ja Sulo kissat ja Lauri Pipsa ja Sira kiittää myös hyvästä palvelusta
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi! On ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluumme.❤️
Negatiivinen kokemus: Olin lukenut aiemmin paljon huonoa palautetta tästä paikasta ja joudun valitettavasti yhtymään tähän palautteeseen. Jouduin kiireessä ja hädässä viemään koirani hoitoon Lahden Evidensian päivystykseen ja se oli täysi virhe. Koirani lopetettiin pakolla ja eläinsuojeluilmoituksella uhaten. Järkyttävä paikka. Välttäkää kaikin tavoin!
Kiitos palautteestasi! Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida.
Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi henkilökohtaisesti.
Positiivinen kokemus: Palvelu ok mutta hinnat tosi korkeat jopa tupla esim kouvolan eläinsairaalaan verrattuna
Kiitos palautteestasi! Kaikki Evidensia toimipisteemme toimivat itsenäisesti ja siten hinnasto ei ole täysin yhteneväinen ja joidenkin toimenpiteiden hinnat vaihtelevat klinikoittain. Annamme mielellämme hinta-arvion hoitokustannuksista ajanvarauksen yhteydessä.
Mahtava kokemus: Lämmin kiitos koko henkilökunnalle "hieman" haastavan Saksanpaimenkoiramme Hipan hyvästä hoidosta käydessämme sydänlääkärillä. Rauhallista Joulunaikaa kaikille!
Kiitos mukavasta palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne Hipan kanssa.Rauhallista joulua myös teille ja oikein hyvää uutta vuotta!❄️
Positiivinen kokemus: Kohdallani lemmikkejäni ja omistajaa on kohdeltu hyvin jameille ei ole tullut ongelmia hoitotoiminpiteistä eikä jatko hoidoista. Kaikkeen kuutenkin liittyy riskinsä,wikä ne aina ole vältettävissä,kuten ihmistenkin kohdalla on.
Kiitos palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme ja lemmikkiesi hoitoon klinikallamme.❤️
Negatiivinen kokemus: Lääkärien palkka perustuu väkisinkin provisiomalliin. Järjetöntä myymistä ylihinnalla ilman moraaleja.
Kiitos palautteestasi! Ikävä kuulla, että kokemuksesi palvelustamme on kuvailemasi mukainen. Otamme mielellämme palautteesi vastaan ja käsiteltäväksi sähköpostitse osoitteessa [email protected]. Näin julkisesti emme ikävä kyllä voi yksittäistä käyntiä kommentoida.
Mahtava kokemus:
Mahtava kokemus: Mette pennun 1. Lääkäri käynti isännän ja emännän kanssa.. Huomioidaan toimenpiteissä koira loistavasti. Kerrotaan myös mitä seuraavaksi tapahtuu.. Parempaa palvelua, kun ihmisten hoito paikoissa..
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi! Ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluumme.
Mahtava kokemus: Kuukausi sitten Saksanpaimenkoiramme Oskun vointi heikkeni ja käynnillä selvisi pahin mahdollinen, Osku ei tullut enään kotiin Saimme ajanvarauksesta asti todella hyvää palvelua ja Oskun viimeiset hetket olivat rauhalliset. ERITYISESTI Kiitokset hoitajalle joka omalla persoonallaan ja ystävyydellään toi lohtua vaikealla hetkellä
Kiitos palautteestasi! Meille on sydämen asia olla eläimen ja omistajan tukena kaikissa eri tilanteissa lemmikin elämän aikana, myös lemmikin viimeisellä matkalla. Lämmin osanottomme rakkaan lemmikin, Oskun, poismenon johdosta.❤️
Mahtava kokemus: Hyvää palvelua ja mukava henkilökunta. Kertoi tarkkaan mitä tekee hampaan poistossa. Lääkärit ajallaan eikä turhia joutunut odottelemaan.
Kiitos palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen lemmikkisi hoitoon eläinlääkäriasemallamme.☺️
Negatiivinen kokemus: Tässä sairaalassa on kaksi palvelunumeroa. En koskaan vastaa halpaan numeroon, vaan menen vain kalliiseen.
Negatiivinen kokemus: Olen käynyt täällä kolme kertaa. Aina on lääkäri vähän myöhässä. Viimeinen kerta oli todellakin viimeinen, kun soitin asemalle kissastani ja kerroin virtsavaivojen jatkuneen ja sain ajan seuraavalle päivälle, tosin eri hoitajalle. Oli puhe virtsanäytteestä. No, menin sinne seuraavana päivänä ja hoitaja pyysi tulemaan ultraus-huoneeseen ja sanoin, että minulla on pieni budjetti ja hoitaja oli ihmeissään, että ei tästä millään 100€ selviä. Eläinlääkäri saapui huoneeseen myöhässä ja kerroin tilanteeni ja hänkin alkoi painostamaan ultraa. Sovittiin 49€ tutkimuksesta ja ei löytynyt mitään suurta huolenaihetta ja taas puhui ultrasta. Sanoin, ettei mulla ole juuri nyt 400 e ylimääräistä rahaa. Henkilökunta vaan pyöritteli silmiään. Tuli tosi nöyryytetty olo. Olinpa liian köyhä tänne paikkaan. On tullut tästä paikasta sellainen kuva, että on vain varakkaille henkilöille. En mene jatkossa. Asiakasta ei kunnioiteta.
Onpa ikävä kuulla, että käynnistänne klinikallamme on aiheutunut pahaa mieltä. Valitettavasti emme voi käsitellä asiaa näin julkisesti, mutta otamme mielellämme palautteen vastaan osoitteessa [email protected]
Positiivinen kokemus: Hyvin meni koira arka mutta selvitettiin saimme kaiken hoidetuksi
Kaunis kiitos palautteestasi
Mahtava kokemus: Nopeasti löytyi syy Penni -kissan oksenteluun. Nyt on kaikki hyvin
Hienoa, että Pennin vointi on jo hyvä. Hyvää jatkoa teille
Mahtava kokemus: Huipputaitava kirurgian tiimi leikkasi pienen mäykkypotilaan kasvaimet turvallisesti. Potilasta saa jarrutella, kun ei muista itse koko operaatiota muutaman päivän jälkeen. Lämmin kiitos❤️
Lämmin kiitos kauniista sanoistasi Ihanaa kuulla, että pikku potilas on toipunut nopeasti ja on jo vauhdissa.
Mahtava kokemus: Kiitos Helka Irmelin hyvästä hoidosta!
Kiitos Riina mieltä lämmittävästä palautteestasi. Hyvää vointia ihanalle Irmelille❤️
Negatiivinen kokemus: Täältä ei ainakaan huvita kovin nopeasti vastata soittopyyntöön.
Pahoittelumme jos olet joutunut odottamaan takaisinsoittoa. Olethan yhteydessä meihin osoitteessa [email protected] mikäli asia on edelleen avoin.
Mahtava kokemus: Pennun ekat rokotukset menivät mainiosti ja hän sai hyvän kokemuksen. Hienoa palvelua mukava henkilökunta
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne ja palveluumme!
Mahtava kokemus: Nopeasti saimme ajan ja kaikki tarvittava hoitui saman katon alla. Kiitos hyvästä ja asiantuntevasta Hetan hoidosta ❤️
Kiitos palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen Hetan hoitoon.❤️
Negatiivinen kokemus: Hirveetä rahastusta.
Kiitos palautteestasi! Ikävä kuulla, että käyntinne vastaanotollamme on tuntunut hinnakkaalta. Eläinten sairauksien hoidossa ja erilaisissa toimenpiteissä hinnat vaihtelevat yksilöllisistä hoidon tarpeista, lääkkeistä, työn laajuudesta ja vaikeustasosta riippuen.
Mahtava kokemus: Päästiin nopeasti hoitoon ja kaikki meni hyvin koiranpennun hammasleikkauksessa, kiitos!
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen koirasi hoitoon eläinlääkäriasemallamme!☺️
Mahtava kokemus: Hyvä ja luotettava palvelu. Mukava henkilökunta. Suosittelen ️️️
Kiitos palautteestasi sekä suosittelusta!☀️
Positiivinen kokemus: Palvelu hyvää ja nopeaa, mutta hinnat hirvittää. Siitä yksi tähti pois.
Kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen palvelumme laatuun
Mahtava kokemus: Lemmikin eutanasia hoidettiin todella hienosti ja sydämmellisesti. Henkilöstön suhtautuminen asiaan auttoi parhaalla mahdollisella tavalla vaikeassa tilanteessa.
Kiitos kauniista palautteestasi. Osanottomme suruusi.
Positiivinen kokemus: Pitkä odotusaika.
Kiitos palautteestasi. Pahoittelumme, että olette joutuneet odottamaan pääsyä vastaanotolle. Otamme aina päivystyksessämme potilaat sisälle kiireellisyyden mukaan ja toisinaan päivystyksessä voi valitettavasti joutua odottamaan pidempäänkin, sillä sisällä saattaa olla samaan aikaan monia kriittisessä voinnissa olevia potilaita.
Negatiivinen kokemus: Helppo tulla päivystykseen ilta aikaan. Siistiä oli. Henkilökuntaa ihmetyttää, kun eläimeen ei edes kunnolla kosketa. Tuli välinpitämätön fiilis. Rahat pois ja heippa.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että emme ole täysin onnistuneet palvelussamme. Näin julkisesti emme voi yksittäistä käyntiä kommentoida, mutta otamme mielellämme palautteesi vastaan sekä käsittelyyn osoitteessa [email protected]
Mahtava kokemus: Erinomainen eläinlääkäri asema...vahva suositus ☺️
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Kenzo sai hyvää hoitoa. Ihana henk.kunta
Kiitos hyvästä palautteestasi
Negatiivinen kokemus: Warning: Avoid this clinic – they will invent services to overcharge you and even lie to cover their mistakes. We went to get our kitten vaccinated and during the visit, the vet checked if his testicles had descended to determine if he was ready for castration. The vet confirmed everything was fine, so we scheduled the surgery for the following week. However, when we returned, they claimed only one testicle had descended and that the other had “moved back up,” insisting they hadn’t made a mistake. After consulting another vet, we found out that it’s impossible for a testicle to retract once it’s descended, meaning the first clinic had simply made an error and then lied about it. Worse, they tried to charge us an extra €500, claiming the surgery would be complicated and require an ultrasound to locate the testicle. They also said they couldn’t perform the surgery that day as it would take several hours. We decided to get a second opinion. The new vet located the testicle by touch in 1minute, performed the surgery the same day, and explained it wouldn’t take much longer than a regular castration. I was able to pick him up 1h30 after I left him. We paid just €80 extra, not €500, and no ultrasound was needed. Beware: this clinic charges for unnecessary procedures and inflates costs for routine services.
Positiivinen kokemus: Koira on saanut täältä aina avun.
Hei Ari, kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että palvelumme on ollut mieluista.
Mahtava kokemus: Todella hyvää palvelua❤️
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!❤️
Mahtava kokemus: Ammattitaitoinen henkilökunta
Mahtava kokemus: Koiraani hoidettiin hyvin ja nopeasti akuutissa tilanteessa. Olen voinut rauhallisin mielin luottaa että lemmikki on hyvässä hoidossa.
Positiivinen kokemus: Hyvää ja ystävällistä palvelua.
Kiitos hyvästä palautteestasi.
Mahtava kokemus: Kiitos osaavalle lääkärille ja hoitajalle junjori pupumme hoidosta, pikku viikari parani hyvin ja on oma vallaton itsensä ☺️ kiitos vielä teille teette arvokasta työtä ☺️ suosittelen tätä paikkaa ☺️
Kiitos kivasta palautteestasi ja suositteluistasi. Hyvää vointia pikku-pupulle
Positiivinen kokemus: Lämmin vastaanotto pennun kanssa heti sisään tultaessa. Eläinlääkäri osaava.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Negatiivinen kokemus: Kallis rahastuspaikka. Aina 400€ riippumatta mitä tehdään !
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että käyntinne kustannukset ovat aiheuttaneet mielipahaa. Otamme mielellämme palautteesi henkilökohtaiseen käsittelyyn osoitteessa [email protected]
Mahtava kokemus: Been there on a Sunday evening for an emergency care of my corgi. Everything is very well organized, efficient and helpful. Staff speaking perfect English which helps a lot for someone like myself. Price tag is high but what else can you expect on a weekend and when you don't have insurance for your 11 yo 4-legged friend
Thank you for your feedback. It's a pleasure to hear that you were satisfied with our service!
Negatiivinen kokemus: Päivystys ei toimi
Kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme, että olet kokenut päivystyksemme toimimattomaksi. Mielellämme kuulisimmekin tarkemmin millaisesta ongelmasta on ollut kyse. Meihin voi olla yhteydessä sähköpostitse osoitteessa [email protected]
Negatiivinen kokemus: Töykeä palvelu, toista lääkäriä ei tuntunut kiinnostavan yhtään ei edes tervehditä ensin ja katsotaan nenänvartta pitkin,puhelimessa sanotaan että pitää tulla näyttämään eläintä mutta lääkäri ei ole samaa mieltä ei edes kerrota mistä olisi oksentelu voinut johtua, aivan turha reissu ja kallis sellainen, laskua saatiin odotella melkein tunti odotus tilassa en suosittele kenellekkään tätä paikkaa.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että kokemuksesi käynnistänne on kertomasi mukainen. Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida.
Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi. Voit lukea palauteprosessistamme nettisivuiltamme osoitteesta https://evidensia.fi/yritys/anna-palautetta/.
Negatiivinen kokemus: Uskomattoman kylmää palvelua ja hinnat ovat järkyttävät. Ei ikinä tänne. Raha selkeästi tärkeintä täällä.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että kokemuksesi palvelustamme on kertomasi mukainen. Ymmärrämme, että lemmikin hoito on herkkä ja tärkeä asia, ja haluammekin käsitellä saamamme palautteet huolellisesti ja yksilöllisesti lemmikin omistajan kanssa. Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida.
Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi. Voit lukea palauteprosessistamme ja palautteesi käsittelyn vaiheista nettisivuiltamme osoitteesta https://evidensia.fi/yritys/anna-palautetta/.
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu, ystävällinen henkilökunta!
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Positiivinen kokemus: Saatiin hyvää palvelua kissoille.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä käyntiinne!
Mahtava kokemus: Kaksi kertaa päivystyksessä koiran kanssa käyty ja ei mitään moitittavaa. Lääkärit ja hoitajat todella ammattitaitoisia ❤️ Ajan saa myös nopeasti!
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. Ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluumme!
Negatiivinen kokemus: Toin kissat vanhempieni luokse evakkoon remontin tieltä. Yksi kissoistani sairastaa diabetesta ja tarvitsee ns. kipupiikin nivelreumaan kerran kuukaudessa. Kotipaikka kunnallani eläinlääkäri käynti maksaa kaikkineen n. 80 euroa kerralta, kun kissani tutkitaan, lääkitään ja häneltä otetaan verensokeri verikokeen muodossa. Olin kyllä valmistautunut, että täällä odottaisi ns. lahti lisä, mutta koin kyllä järkytyksen, kun eteeni läväytettiin yli 220 euron lasku. Siitä että kissani sai kipupiikin? Olin etukäteen kertonut, että kissaani ei tarvitse tutkia ylimääräistä, koska häntä käytetään kerran kuussa eläinlääkärissä ja näin ollen pelkkä "kipupiikki" riittää. "hoitotyö, tarvikkeet ja välineistö" maksu yhteensä yli 37 euroa, kyllä on yhdellä neulalla ja ruiskulla hintaa. Lääkäri oli myös myöhässä ja olimme n. 10minuuttia paikanpäällä. 224,88 euroa tästä, niin on pakko todeta, että kyllä on minuutti hinta kohdillaan.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että kokemuksesi käynnistänne on kertomasi mukainen. Ymmärrämme, että lemmikin hoito on herkkä ja tärkeä asia, ja haluammekin käsitellä saamamme palautteet huolellisesti ja yksilöllisesti lemmikin omistajan kanssa. Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida. Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Lisätietoja laskutusperiaatteistamme löytyy nettisivuiltamme https://evidensia.fi/yritys/hinnan-koostuminen/
Mahtava kokemus: Koira viimeiselle matkalle. Henkilökunta otti minun suruni erittäin hyvin huomioon,antoi aikaa olla koirani kanssa ennen toimenpidettä sekä toimenpiteen jälkeen. Ystävällinen ja huomaavainen palvelu.
Kiitos palautteestasi. Eutanasia on arvokas ja tärkeä hetki, jolloin omistaja saattelee lemmikkinsä viimeiselle matkalleen ja vakaa pyrkimyksemme on, että tästä tilanteesta jäisi aina kaunis ja rauhallinen muisto.❤️
Mahtava kokemus: Good and friendly service.
Thank you for your nice feedback!
Mahtava kokemus: Saanut aivan mielettömän hyvää palvelua! Erityisesti iso kiitos Ortopedi Laura Asplund-Rusille, joka tekee huippu laadukasta ja asiantuntevaa työtä. Ehdottomasti paras eläinlääkäri, jonka tiedän!
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. Ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluumme sekä käyntiinne Lauran vastaanotolla!
Negatiivinen kokemus: Päivystysaikaan jonotusaika oli kohtuuton. Onneksi koirani ei pelännyt eläinlääkäreitä hirmuisen paljoa (oireili ahdistusta pelkästään hilseilyllä), sillä olisi ollut sydäntä raastavaa, jos koirani viimeiset neljä tuntia olisi ollut pelkkää paniikkia ja kauhua. Hoitajat eivät ilmoittaneet missään vaiheessa ruuhkasta, ei soittaessani päivystykseen, ei saapuessamme päivystykseen eikä jonotusaikana. Yleisestä palvelusta annan nolla tähteä. Onneksi kuitenkin eläinlääkäri oli maailman ihanin ja rakkain koirani sai lähteä taivasmatkalle turvallisissa, osaavissa ja lempeissä käsissä ❤ Tämä eläinlääkäri ansaitsisi kaikki maailman tähdet. Kiitos hänelle ❤
Mahtava kokemus: Erittäin mukava ja ammattitaitoinen henkilökunta
Kiitos mukavasta ja mieltä lämmittävästä palautteestasi!☀️
Positiivinen kokemus: Hyvä Palvelu
Kiitos palautteestasi! Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme.
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu. Puytivät kovasti anteeksi, kun olivat aikataulusta 20min myöhässä.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Eka kertaa täällä päivystyksessä. Mukava kokemus, henkilökunta mukavaa, asiantuntevaa.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Positiivinen kokemus: Käytin Ronja koiraani useamman kerran alkusyksystä noin puolentoista kuukauden aikana lääkärin vastaanotolla vaikean sydänsairauden takia. Jokaisella kerralla saimme molemmat, sekä minä että Ronja, mielestäni hyvää ja asiakaslähtöistä palvelua niin vastaanotossa kuin lääkäreiltäkin. Ronjan vointi ei hoitoyrityksistä (lääkkeiden vaihto, annosmuutokset jne.) huolimatta kohentunut, vaan joudin tekemään eräänä maanantai iltana raskaan ja vaikean päätöksen viedä Ronja päivystävälle eläinläärille viimeistä matkaa varten. Muutama päivä tämän jälkeen laitoin sähköpostia, jossa ilmoitin asiasta (en tiedä miksi, mutta tuli tunne, että halusin kertoa myös hoitavalle eläinläärille Ronjasta). Sieltä ei olla ehditty vastaamaan sähköpostiini. Ajattelin jo viestiä laittaessani, että eivät ehkä noteeraa tällaisia 'ilmoituksia'. Pienesti kuitenkin toivoin, että olisivat muuten niin hyvin sujuneen asiakaspalvelun vieneet loppuun asti ja huomioineet viestini. Heille ehkä arkipäivänen juttu, mutta minulle maailman isoin ja vaikein.
Mahtava kokemus: Meidän koira kävi tutkimuksissa kun pelättiin että oli saanut myrkkyä. Asiantuntijat ja ystävällinen palvelu. Onneksi selvittiin säikähdyksellä ja koira voi nyt hyvin.
Kiitos palautteestasi ja kaikkea hyvää teille vuodelle 2024!
Mahtava kokemus: Aina mukava vastaanotto ja uudet tilat on todella käytännölliset asiakkaiden kannalta.
Kiitos mukavasta palautteestasi. Ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluihimme!
Mahtava kokemus: Toivo sai hyvää hoitoa ja saatiin allergiareaktio kuriin ❤️
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne!
Mahtava kokemus: Ystävällistä ja ammattitaitoista toimintaa.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Tosi ystävällistä palvelua ja ammattitaitoista porukkaa
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!
Mahtava kokemus: ❤️
Mahtava kokemus: Ortopedi Laura Asplund-Rusi vakuutti ortopedian alan ammattitaidollaan. Ei turhia kuvauksia ja tutkimuksia vaan kävi koirani käsin läpi lihas lihakselta ja jänne jänteeltä. Lauran kädet näyttivät "näkevän" paremmin kuin ultra Selvästi ymmärsi käyttö-ja urheilukoirien elämää ja sen vaatimuksia! Vau ja jatkoon!
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne!
Negatiivinen kokemus: Ylihintaista ja kylmää palvelua. Suosittelen menemään minne tahansa muualle, kuhan ei tänne.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että palvelumme ei ole palautteesi perusteella onnistunut. Otamme mielellämme palautteesi henkilökohtaisesti käsittelyyn sähköpostitse osoitteessa [email protected]
Negatiivinen kokemus: Järkyttävät riistohinnat.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että kustannukset ovat aiheuttaneet mielipahaa. Annamme mielellämme hinta-arvion käynnistä jo etukäteen sekä käynnin aikana
Mahtava kokemus: Vain hyvää sanottavaa
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!
Negatiivinen kokemus: Joka kerta kun käymme tässä paikassa saamme huonoa palvelua. Olimme jo päättäneet että sinne emme enää mene, mutta oli pakko mennä illalla päivystykseen kun rakas koiramme oli saanut jonkin kohtauksen ja teki kuilemaa. Ensin eivät kertoneet että ovat muuttaneet ja pyörimme kuolevan koiran kanssa ympäri Launetta. Eläinlääkärin käytös oli jälleen tyypillistä evidensiaa, ja lähdimme hautaamaan koiraamme pahoilla mielin ja loukattuina. Yksikin tähti tälle paikalle on liikaa.
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että emme ole onnistuneet palvelussamme kertomasi mukaan. Ymmärrämme, että lemmikin hoito on herkkä ja tärkeä asia, ja haluammekin käsitellä saamamme palautteet huolellisesti ja yksilöllisesti lemmikin omistajan kanssa. Näin julkisesti emme voi valitettavasti yksittäistä käyntiä kommentoida. Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi.
Negatiivinen kokemus: Ei sopi
Positiivinen kokemus: Halvst rokotukset
Kiitos palautteestasi!
Positiivinen kokemus: Nopea ja asianmukainen hoito viikonlopusta huolimatta
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Aina ystävällinen ja avulias henkilökunta. Ajan saa nopeasti jopa erikoislääkärille. Toki hintaa on enemmän, mutta koiravakuutuksen kanssa ok.
Kiitos palautteestasi. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!❤️ Hyvää ja aurinkoista kesän jatkoa sinulle sekä lemmikillesi/lemmikeillesi!☀️
Mahtava kokemus: Aidosti välittävä eläinlääkäri.
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne. Hyvää kesän jatkoa sinulle sekä lemmikillesi/lemmikeillesi!
Negatiivinen kokemus: En voi suositella tätä paikkaa. Meillä murtui koiralta varvas ja koiraa käytettiin vuoronperään täällä ja toisella Evidensian asemalla, monen monta kertaa. Veimme lopulta koiran eri eläinlääkäriin, jossa ortopedi kuvasi varpaan ja totesi, että se oli jo luutunut jonkin aikaa sitten, eli evidensia turhaan juoksutti meitä. Ja tämäkin lysti maksoi yli 1000 euroa.
Kiitos tärkeästä palautteestasi. Ikävä kuulla, että käyntinne ei ole vastannut odotuksiasi. Otamme mielellämme palautteet käsittelyyn sähköpostiosoitteessa [email protected], jolloin voimme käsitellä ne henkilökohtaisesti. Hyvää kesän jatkoa teille!
Positiivinen kokemus: kissa steriloitu ja rokotettu täälä, kummatkin kerrat meni hyvin ja henkilökunta aina mukava. vien uudestaakin jos tarvetta.
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi.Hyvää kesän jatkoa teille ja rapsutukset kissa ystävälle!☀️
Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi Miia. Hyvää kesän jatkoa sinulle sekä lemmikillesi/lemmikeillesi!☀️
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu
Kiitos palautteestasi. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen saamaasi palveluun klinikallamme. Hyvää ja aurinkoista kesän jatkoa teille!☀️
Positiivinen kokemus: Erinomaista hoitoa mutta kallis
Kiitos palautteestasi Maria. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen lemmikkisi hoitoon klinikallamme. Hyvää kesän jatkoa sinulle sekä lemmikillesi/lemmikeillesi!☀️
Mahtava kokemus: Nopea palvelu ja ystävällinen /mukava henkilökunta , apua tuli
kiitos palautteestasi. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne ja palveluumme. Hyvää kesän jatkoa sinulle sekä lemmikillesi/lemmikeillesi!☀️
Mahtava kokemus: Asiantunteva ja ystävällinen palvelu
Kiitos palautteestasi. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen saamaasi palveluun eläinlääkäriasemallamme.Hyvää kesän jatkoa sinulle sekä lemmikillesi/lemmikeillesi!☀️
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme. Hyvää kesän jatkoa sinulle ja lemmikillesi/lemmikeillesi!☀️
Mahtava kokemus: Kävimme kissan kanssa keuhkojen CT-kuvauksessa oman lääkärimme lähetteellä. Saimme koko käynnin ajan erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua aina vastaanottohenkilökunnasta lähtien. Kuumana päivänä klinikalla oli mukavan viileää, automaatista sai ottaa kahvia ja tilat olivat siistit ja avarat. Kissoille oli oma rauhallinen odotushuone, joka on todella hyvä juttu. Myös parkkipaikalla oli hyvin tilaa kun saavuimme aamupäivällä. Erittäin hyvä kokemus ja jäi hyvä mieli.
Hei Suvi, kiitos palautteestasi. Hienoa kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme ja tiloihimme. Hyvää kesän jatkoa sinulle sekä lemmikillesi/lemmikeillesi!☀️
Mahtava kokemus: Laatu ja edullisuus ei koskaan kulje käsi kädessä.
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!❤️
Mahtava kokemus: Todella hyvää palvelua ⭐⭐⭐⭐⭐ Koira tulee häntä heiluen toistenkin.
Hei Mirja, kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi❤️. Hyvää kesän jatkoa sinulle ja lemmikillesi☀️!
Positiivinen kokemus: Siisti ja meillä hyvä palvelu. Parkkipaikkoja liian vähän, ne on aina täynnä. Onko se parkkipaikka joidenkin kanssa yhteinen?
Hei Marjut, kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme. Harmillista, että parkkipaikat ovat olleet käyntinne aikana täynnä, toki muutkin kuin asiakkaamme saattavat sitä käyttää. Hyvää kesän jatkoa teille ☀️!
Mahtava kokemus: Suuri kiitos Remon hoidosta. Kyy mokoma tuikkasi kuonoon ja oireet olivat hyvin ikävät. Lääkärit olivat hyvin ammattitaitoisia ja ystävällisiä. Kiitos myös kaikille muillekin ihanille hoitoon osallistuneille, ootte parhaita
Hei Katja, kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi ja pikaista toipumista reippaalle potilaalle ❤️!
Mahtava kokemus: Aina on saatu apua, niin nytkin
Hei Tiina, kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen palvelumme. Hyvää alkanutta viikkoa!
Mahtava kokemus: Suuri kiitos Jaakko kissamme hoidosta♥️⬛
Hei Markku, kiitos mukavasta palautteestasi ja aurinkoista kesän odotusta teille!
Negatiivinen kokemus: Koiran hoito jäi puolitiehen,3 soittokertaa ja 8 päivää odotusta ja edelleen yhteyden otto tekemättä,viimeinen soitto ja sanoin että pakko mennä muuhun lääkäriin,evidensia lahti en enää tule asioimaan
Hei Jari, kiitos palautteestasi. Pahoittelumme, että käyntinne ei ole vastannut odotuksiasi. Voit jättää palautteesi kirjallisena asiakas palaute sähköpostiimme, niin käsittelemme palautteesi henkilökohtaisesti.
Mahtava kokemus: Huippupalvelua koiran sydänasioissa !!!
Positiivinen kokemus: Eilen käytin koirani hampaanpaikkauksessa. Kaikki oli ystävällisiä ja Laura teki hyvää työtä. Pientä noottia annan siitä,että hoitajat tiputtivat koiran lavitsalta kun tuotiin heräilemään.Onneksi olin vieressä ja sain kopin vaikkakin omat voimat ei ihan riittäneet alas asti kannattelemaan kun 42kg velttoa lihasta rojahtaa kylkiedellä käsivarsille kohti lattiaa.Asioin täällä jatkossakin vahinkoja sattuu itse kullekkin.Ehkäpä laidat lavitsoihin olis hyvä hankinta?
Positiivinen kokemus: Yksi tähti pois kun kävimme ensimmäisen kerran kissamme kanssa ja lääkäri oli vaihtunut keikkalääkäriksi joka ei tiennyt mitä teki? Diagnoosi oli aivan väärä! Viikon päästä uudelleen ja nyt onneksi saimme aivan mahtavan ammattitaitoisen lääkärin ja avustajan he ymmärsivät niin potilasta kuin omistajia! Voimme suositella lääkäri M. N.
Negatiivinen kokemus: Kallis, rahastusta. Eivät "hoitaneet loppuun" jo edesmenneen koiramme Cushing-selvittelyjä, eli eivät kertoneet meille mitä Cushingin tauti käytännössä tarkoittaa ja miten se todetaan. Vuoden kuluttua käynnista koiralla katkesi ristiside polvesta, polvi leikattiin ja Cushing todettiin Eläinystäväsi Lääkärissä Tampereella. Tuolloin meille selvästi kerrottiin, mitä pitää tehdä jotta diagnoosi saadaan. Evidensialla myös yleisesti kokemukseni on, että sekä asiakaspalvelu että eläinten kohtelu on tunnekylmää, epäystävällistä ja kovakouraista.
Negatiivinen kokemus: Todella ala-arvoista ja tylyä "palvelua". Eläinlääkäri vastasi kaikkeen en tiedä ja suositteli joka asiaan eutanasiaa. Lisäksi diagnosoi kissalle tutkimatta erilaisia vikoja joita ei sitten tarkempien tutkimuksien jälkeen ollutkaan. Raha kyllä maistui. Useita satoja euroja meni kirjaimellisesti roskiin. Kierrä kaukaa!!!
Negatiivinen kokemus: En voi suositella paikkaa etenkään jyrsijöiden omistajille. Sain osakseni vähättelyä, kun vein kesyrottani eutanasiaan. Lääkärin sanasta sanaan: "no, jos siitä jotain iloa oli...", viitaten siihen, että ei pitänyt rotan menetystä yhtä suurena kuin koiran/kissan. Toisella kerralla lääkäri eutanasiaa suorittaessaan säpsyi ja säikky rauhallisen, kuolevan eläimen jokaista liikettä. Todella epäammattimaisen oloista. Empatian puute on saanut minut vaihtamaan pois Evidensiasta.
Jätä mielipiteesi kohteesta Veterinärkliniken Evidensia Lahtis:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Veterinärkliniken Evidensia Lahtis näkyy seuraavissa listoissa:
Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Eläinlääkäri Ulla Helanto
Veterinarian Päijät-Hämeen Eläinlääkäriasema
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.