https://fi.infovet.vet/fi-fi/z//377820-oulu/">Eläinlääkärit kohteessa Oulu

Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas

Hehkukuja 1, 90830, Oulu

Eläinlääkäriasema Herttainen sijaitsee Haukipudaksessa, tarjoten kattavia ja asiantuntevia eläinlääkäripalveluja. Olemme pieni ja kodikas klinikka, joka eroaa ketjuihin kuuluvista palveluista. Meillä on vahvaa osaamista iho- ja korvasairauksissa, neurologiassa sekä dentologiassa, mukaan lukien vaativat hammashoidot ja leikkaukset.

Klinikkamme tiimi koostuu kokenut eläinlääkärisestä, jotka ovat erikoistuneet erilaisiin alueisiin ja tekevät työtään suurella sydämellä. Palvelumme sisältävät röntgenkuvaukset, ultraäänitutkimukset, sekä laaja-alaiset hoidot, kuten pehmytosakirurgiat ja hammashoito. Eläinlääkäriasemallamme käytetään nykyaikaisia laitteistoja, jotka takaavat korkealaatuisen hoidon.

Ymmärrämme, että lemmikkisi on osa perhettäsi, ja siksi tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja tukea kaikissa eläinlääketieteellisissä kysymyksissä. Olemme täällä sinua varten, olipa kyseessä akuutti tilanne tai säännöllinen tarkastus. Varaa aika helposti nettiajanvarauksestamme, tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tervetuloa Herttaiselle - eläinlääkäriasemalle, jossa lemmikkisi hyvinvointi on etusijalla!

Aukioloajat

  • monday: 8h-19h
  • tuesday: 8h-19h
  • wednesday: 8h-19h
  • thursday: 8h-19h
  • friday: 8h-19h
  • saturday: 9h-16h

Fotos de Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas

Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas

Palvelut

Leikkaukset

Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas: Arvostelut

4.6/5 (114 Arvostelut)
Raija Kauppi Julkaistu Google 5 days ago

Negatiivinen kokemus: Aikaisemmin saanut hyvää palvelua, mutta nyt eläinlääkäri toimi täysin eri tavalla, kun aikaisempi. Se apu, mitä tulin hakemaan, jäi osittain saamatta. Perustelut, mitä sain, oli ontuvat. Käynti oli pettymys ja kolmen koiran omistajana joudun vaihtamaan eläinlääkärikeskusta.

Ari Tolonen Julkaistu Google 1 month ago

Negatiivinen kokemus: Ei enää ikinä. Vetivät koiralta lähes kaikki hampaat turhaan suusta. Kamulla osataan ja tiedetään.

Päivi Pesonen Julkaistu Google 2 months ago

Negatiivinen kokemus: En suosittele paikkaa, ei ammattitaitoista osaamista. Marsun jalan turvotuksesta ei osannut sanoa mitään, päästään heitti ideoita laiasta laitaan amputoimisen ja kasvaimen väliltä. Lääkäri ei piitannut marsun huonosta kunnosta, antoi liikaa rauhoittavaa lääkettä. Marsu kuoli tämän takia. Rahastusta, aina pitää rauhoittaa/röntgenet ottaa jotta saadaan laskuun lisää hintaa. Plus pakko syötetään lääkkeitä pussi tolkulla. Älkää viekö marsujanne tänne jos haluatte että pysyvät hengissä.

T N Julkaistu Google 3 months ago

Mahtava kokemus: Ammattitaitoista ja eläinrakasta henkilökuntaa. Ainoa -tulee ns ilmaisnameista kun ne ei väinölle kelvannut

Maarit Julkaistu Google 4 months ago

Positiivinen kokemus: Veimme koiramme ontumatutkimukseen, eikä lääkäri edes silmämääräisesti huomannut ontumaa, eikä myöskään löytänyt tutkimalla mitään. Tutkimus oli kallis. En suosittele tätä paikkaa, koska paikalla ei ole ammattitaitoista ortopedia. Jouduimme viemään koiramme toiselle eläinlääkäriasemalle, ja siellä ontuma huomattiin heti ja tehtiin asianmukaiset kuvaukset.

Anne Haverinen Julkaistu Google 7 months ago

Positiivinen kokemus: Kiitos Herttaisen lääkärille rauhallisesta ja välittävistä eutanasiasta. T. Rickyn perhe

Henry Rinne Julkaistu Google 9 months ago

Mahtava kokemus: We've been to Herttainen many times and each time the quality amazes us!! They are super sweet towards the animals and they are also very gentle with them. Only positive experiences so far!! :) Me ollaan usein käyty Herttaisessa ja joka kerralla heidän laatunsa yllättää meidät!! He ovat todella herttaisia kaikkia eläimiä kohtaan. Pelkästään positiivisia kokemuksia tähän mennessä!! :)

Sivi Holtinkoski Julkaistu Google 11 months ago

Mahtava kokemus: Aivan ehdottomasti Oulun alueen paras elli ❤️ Kamilan erityisosaaminen mm ihosairauksista ja allergioista pelasti meidän arjen taas normaaliksi pitkän taikinoinnin jälkeen. Hintataso kohtuullinen ja suorakorvauspalvelu vakuutusyhtiöille toimii. Henkilökunta tosi mukavaa ja uudet tilat on kivat. Meidän karvalauma asioi täällä nyt ja jatkossakin

Mari Huhtala Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu ja kohtuulliset hinnat.

Rosa S Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Käytiin kissan kanssa hammaskiven poistossa, paljastui 5 heiluvaa hammasta, yksi mahdollinen syöpymä ja usea syvä ientasku. Toisella eläinlääkärillä hampaiden poistossa paljastui enemmän ja yhteensä 16 hammasta poistettiin. Henkilökunta aivan ihana, ei yhtään hoputusta, painostusta tai muutakaan epämiellyttävää. Ainoa miinus, että kynsien leikkuu nukutuksen aikana unohtui, mutta aina ei voi kaikkea muistaa, varsinkin kun paljastuikin suusta enemmän kuin odotettiin :)

Make Ritvanen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Antasin 10n tähteä jos vaan vois ❤️ Suuret kiitokset orlandon parantamisesta.❤️ Teillä oli ihana ja sydämmellinen palvelu

Aleksandra C Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: I can't say enough good things about the veterinary clinic. From the moment I walked in, I felt my pet was in caring and capable hands. The vet was not only extremely knowledgeable, but she also had a warmth and patience that immediately put both me and my pet at ease. She took the time to listen to all my concerns, explained everything clearly, and made sure my pet was comfortable throughout the visit. It truly felt like she cared as much about my pet as I do, which meant the world to me. I highly recommend this clinic to anyone who wants their pet to be treated with genuine compassion and expert care.

Tony W Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Rahastusta. Tuloksista, joihin maksettu lääkärin kommentointi, soittikin vain hoitaja. Kannattaa tsekata lasku tarkkaan ennen kuin maksaa.

Petri Hamalainen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Kävimme eilen oman 5-kuukautisen pentukoiran kanssa hampaita hoidattamassa. Ystävällinen palvelu ja ajan sai nopealla aikataululla. Hoito oli nopeaa ja asiantuntevaa, nyt on kotona pirteä pentu entisellä tarmolla leikkimässä isäkoiran kanssa.

Hansu Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Hätä oli kotona ja tarvittiin lääkäriä. Herttaisesta sanottiin että kotikäynnit vain vakiasiakkaille. Muutettiin juuri Haukiputaalle. Koirat viedään jatkossakin kamuun hoitoon, paras hoito siellä.

Mika V Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Huikean osaavaa ja sydämellistä palvelua

Elina Laukka Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Aina erinomainen palvelu ja ystävällinen sekä ammattitaitoinen henkilökunta. Ymmärtäväinen hoito ja lähestyminen lääkärikammoiselle koiralle.

Oskari Honkavaara Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Ihanat eläinlääkärit ja avustajat. Fiksut tilat. Mielestäni hyvä hinta-laatusuhde.

Pauli Kajula Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Aina hyvä palvelu

Pirjo Koivukangas Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Todella hyvä ja ystävällinen palvelu! Olemme saaneet tehokasta hoitoa molemmille koirillemme.

Katja Kaukovalta Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä, asiantunteva palvelu. Paikka helppo löytää. Plussaa ilmaiset parkkipaikat lähellä klinikkaa.

Mari Järvinen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.

Joonas Törmälehto Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Lämminhenkistä porukkaa, kaiken kaikkiaan vain hyvää sanottavaa tästä paikasta kiitoksia herttaisen henkilökunnalle

Marita Kivimäki Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Henkilökunta ystävällistä ja välittäviä

Elina Korhonen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Tosi mukava palvelu ja koirat kohdataan yksilöinä.

Hannu Barck Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: On erittäin mukava käydä ja saanut tiedon kun olen hoidosta kysellyt niin saanut kyllä upeaa palvelua ja tätä kyllä arvostan ja suosittelen.

Kari Kälkäinen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Tosi hyvä eläin asema suosittelen.

Jorma Rahko Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Osaava, ystävällinen

Teija Haipola-Väänänen Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Ihana, ystävällinen palvelu. Hinnasto on kohtuullinen.

koivuhalako Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Todella hyvä asiakaspalvelu, hyvää hoitoa ja käyntiaika löytyi nopeasti

Antti N Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta

Hanna-Riikka Salmi Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Asiantunteva ja ystävällinen palvelu

Sami Junnila Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Saatiin pikahälytyksellä lääkäriaika. Hyvä palvelu ja asiantunteva opastus ja hoito. Beaglekun tykkäs.

Teija Kyllönen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Kissan ja koiran kanssa asiointi ollut moitteetonta. Ajat on saanut nopeasti.

Marko Hytinkoski Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Best in Oulu area!

Janita Koivisto Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu.

Teemu Tiainen Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Miellyttävää ja asiantuntevaa palvelua. Koiran leikkaus onnistui hyvin ja myös vakuutusyhtiön kanssa hoitivat asiat automaattisesti ammattitaidolla, ei tarvinnut jäädä miettimään että saakohan vakuutuskorvausta. Siistit odotustilat, jossa pieni myyntiseinä mm lemmikkien ruoille. Odotustilassa myös juoma-automaatti josta saa odotellessa kahvia, kaakaota jne ilmaiseksi.

Tuula Äärelä Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Emme päässeet vastaanotolle, ikävä kyllä.

Sarppaliini Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Asiantunteva ja välittävä eläinlääkäripaikka. Suosittelen.

Saija S Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ihanaa ja auttavaista henkilökuntaa. Ajanvaraus järjestelmä erinomainen, aikoja saa nopeasti.

Kari Rantsi Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Ok. Kaikki toimi hyvin.

Pasi Luokkanen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Todellä hyvä ja ystävällinen palvelu.

Johanna Pukari Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Olemme aina päässeet tarvittaessa nopeasti lääkäriin.

Mika Mattila Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Kiva hrnkilökunta ja ammattilaiset töissä.

Esa Jurmu Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Nimensä mukaan herttaista ja huomioonottavaa palvelua. Korkealta kalskahtava hinnoittelu ja hyvä palvelu vaakakupeissa - hmmm! :)

Sirpa Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: 8.6.2026 Morri -kissamme kanssa käynti. Morri tutkittiin hyvin ja tulimme lääkärin kanssa siihen tulokseen että eutanasia paras Morrille❤️ Kiitos sydämellisesti rakkaan kissamme saattamisesta pois kivuista❤️❤️ suru on pitkä

Tarja Hietala Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu. Aina tarvittaessa avun saanut. Myös viikonloppuisin avoinna. Viikonlopun korkeat hinnat melkoinen miinus. Joskus on vain pakko viikonloppuna hakea apua, niin miksi siitä "rangaistaan". Hinnat kannattaisi tasoittaa niin, että joka päivä sama hinta.

Jaana Myllylä Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Kissan tiineysröntgeniin saatiin aika samalle päivälle! Kaikki sujui oikein hienosti

Eija Huotari Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Mukavaa palvelua. Ajan lemmikin tutkimukseen sai nopeasti.

Kaisa Kyyhkynen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Todella ammattitaitoinen ja lemmikkiystävällinen palvelu!

Katja Ylifrantti Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu

Sari Kajaus Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Todella mukavaa henkilökuntaa. Kysymyksiin etsitään vastaus jos ei ole heti vastausta.

Pentti Kumpumäki Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Oli oikein mukava paikka käytin koiraa lääkärillä eka kertaa

Timo Korkeasalo Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvvin hoitu hommat ja lähelä

Mika Ahola Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällistä ja eläimet huomioonottavaa palvelua

Pirkko Eskelinen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta, kerrotaan tarkkaan toimenpiteistä mitä koiralle tehty. Hyvät kotiohjeet mukaan.

Netta Brandt Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Aivan ihanat lääkärit ja hoitajat.

Maija Meriläinen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua&hoitoa

Tanja Tolvanen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Aina iloinen ja hyvä palvelu. Miellyttävä käydä

Mervi Niskala Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Hyviä hoitajia.

Tiina Heikura Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu, sekä helposti lähestyttävä henkilökunta, jopa koiran mielestä

Sirkku Valkeala Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen kiireetön ilmapiiri, siistit, väljät, valoisat tilat.

Markku merilä Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Ei ottanut koirani vaivoja vakavasti..

jaana löytynoja Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Koira sai hyvän hoidon.

Anja Moilanen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Aina ihana ja hyvä hoito.

pikse Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja asiantunteva paikka :)

Paula Kokko Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen henkilökunta rauhallinen ympäristö

Anja Murtomäki Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Ajat Aina puoli tunti- tunti myöhässä

Martti Suvanne Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: On kyllä niin ystävällinen ja asiantunteva palvelu, ettei monesti ole vastaan tullut. Pahusta vie, kun eivät tällaista ihmis-Moppea hoida myös. Pitäskö yrittää olla vielä enemmän koiramainen

Olavi Alavesa Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Löytyy erikois ruokavalio ruokaa koirille .

Jukka Ojala Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Todella hyvää palvelua.

Markku Yliharju Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Lämminhenkinen ja ammattitaitoinen palvelu. Osataan hoitaa monenlaista vaivaa lemmikeillä.

Minna Aho Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ihmis- ja eläinystävällistä, asiantuntevaa ja rauhallista palvelua.

Nessu Jakonen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Olipas hieno kokemus, paras eläinlääkäriasema mitä olen koirilleni käyttänyt. Palvelu, ystävällisyys, ammattiosaminen ja hinnoittelu kaikki kohdillaan , suosittelen kyllä hyvä paikka

Outi Erkkilä Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ammattitaitoinen ja sydämellinen palvelu.

Jorma Ketola Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Siisti, ystävällinem

jyrki drushinin Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen

Maria Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Todella mukavat ja osaavat lääkärit, jotka huolehtivat lemmikistä hyvin. Siistit ja tilavat huoneet.

Joni Koivukangas Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Todella mukava ja eläinrakas lääkäri.

Sari Kontiokari Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Mukava ja ammattitaitoinen henkilökunta

Katja Justiina Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällistä ja ammattimaista henkilökuntaa, puhtaat ja mukavat tilat.

Pekka Järvelä Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Lääkärin asenne kohdallaan, käsittelee eläimiä tosi kauniisti.

Juho Alatalo Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Tulee tunne että lemmikeistä oikeasti välitetään täällä.

Timo Tuppurainen Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu oli kun koiran kanssa kävin ihon takia eläinlääkärin vastaanotolla

Halla Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Eläinlääkäri Kamila osaa hoitaa allergisia koiria hyvin. Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu, suosittelen!

Helena Holappa Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Milo-koira kiittää lääkäri Kamilaa hyvästä hoidosta! Olen jälleen tyytyväinen ja iloinen biscon herra, jonka ihon Kamila sai hoidettua kuntoon.

Anita Jernvall Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hienosti palveleva henkilökunta, ja hinnatkin kohillaan!

Eekku Kärkkäinen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu, ystävällinen ja osaava.

Minna Kotilainen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Inhimillinen ja empaattinen kohtelu

Hannu Pihlajavaara Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Suffen kynsi loistavaa hoitoa. Suurensuuri kiitos lääkäreille ja hoitajille.

I LUUKELA Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Täältä löytyy apua nopeasti.

minna teras Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta

Kaarina Ojala Julkaistu Google 7 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja asianosaava palvelu

Eli Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu!

Sanna Koivuranta Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Siellä on tosi hyvä ja ystävällinen asiakaspalvelu.

Ossi Similä Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Vaikka käynti oli ikävä niin Camilla on ihana eläinlääkäri

Juha Ikonen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Jälleen kerran voi todeta että paras ja asiantuntevin palvelu löytyy Kamilalta ja kun yhtä käytät, hän kyllä kyselee muidenkin kuulumiset . Parasta lemmikeille , Herttainen ja Kamila !

Kai Koivisto Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Mukavaa paikallista palvelua

Antti Putaala Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Kamila on maailman paras ja ihanin eläinlääkäri. Kiitokset Lorun hampaiden hoidosta. ❤

Soile Torvinen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Loistava palvelu!

Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas:

1 = Huono
5 = Erinomainen

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas näkyy seuraavissa listoissa:

Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua

4.7 (122)
Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy
Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy

Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Teknologiantie 5 B - 90570, Oulu
+35883115866

Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.

Lisää profiilisi ilmaiseksi

Suurin eläinlääkäriluettelo kohteessa Suomi

Löydä parhaat eläinlääkärit lähelläsi