A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas
Eläinlääkäriasema Herttainen sijaitsee Haukipudaksessa, tarjoten kattavia ja asiantuntevia eläinlääkäripalveluja. Olemme pieni ja kodikas klinikka, joka eroaa ketjuihin kuuluvista palveluista. Meillä on vahvaa osaamista iho- ja korvasairauksissa, neurologiassa sekä dentologiassa, mukaan lukien vaativat hammashoidot ja leikkaukset.
Klinikkamme tiimi koostuu kokenut eläinlääkärisestä, jotka ovat erikoistuneet erilaisiin alueisiin ja tekevät työtään suurella sydämellä. Palvelumme sisältävät röntgenkuvaukset, ultraäänitutkimukset, sekä laaja-alaiset hoidot, kuten pehmytosakirurgiat ja hammashoito. Eläinlääkäriasemallamme käytetään nykyaikaisia laitteistoja, jotka takaavat korkealaatuisen hoidon.
Ymmärrämme, että lemmikkisi on osa perhettäsi, ja siksi tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja tukea kaikissa eläinlääketieteellisissä kysymyksissä. Olemme täällä sinua varten, olipa kyseessä akuutti tilanne tai säännöllinen tarkastus. Varaa aika helposti nettiajanvarauksestamme, tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tervetuloa Herttaiselle - eläinlääkäriasemalle, jossa lemmikkisi hyvinvointi on etusijalla!
Aukioloajat
- monday: 8h-19h
- tuesday: 8h-19h
- wednesday: 8h-19h
- thursday: 8h-19h
- friday: 8h-19h
- saturday: 9h-16h
Fotos de Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas
Palvelut
Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas: Arvostelut
Negatiivinen kokemus: Aikaisemmin saanut hyvää palvelua, mutta nyt eläinlääkäri toimi täysin eri tavalla, kun aikaisempi. Se apu, mitä tulin hakemaan, jäi osittain saamatta. Perustelut, mitä sain, oli ontuvat. Käynti oli pettymys ja kolmen koiran omistajana joudun vaihtamaan eläinlääkärikeskusta.
Negatiivinen kokemus: Ei enää ikinä. Vetivät koiralta lähes kaikki hampaat turhaan suusta. Kamulla osataan ja tiedetään.
Negatiivinen kokemus: En suosittele paikkaa, ei ammattitaitoista osaamista. Marsun jalan turvotuksesta ei osannut sanoa mitään, päästään heitti ideoita laiasta laitaan amputoimisen ja kasvaimen väliltä. Lääkäri ei piitannut marsun huonosta kunnosta, antoi liikaa rauhoittavaa lääkettä. Marsu kuoli tämän takia. Rahastusta, aina pitää rauhoittaa/röntgenet ottaa jotta saadaan laskuun lisää hintaa. Plus pakko syötetään lääkkeitä pussi tolkulla. Älkää viekö marsujanne tänne jos haluatte että pysyvät hengissä.
Mahtava kokemus: Ammattitaitoista ja eläinrakasta henkilökuntaa. Ainoa -tulee ns ilmaisnameista kun ne ei väinölle kelvannut
Positiivinen kokemus: Veimme koiramme ontumatutkimukseen, eikä lääkäri edes silmämääräisesti huomannut ontumaa, eikä myöskään löytänyt tutkimalla mitään. Tutkimus oli kallis. En suosittele tätä paikkaa, koska paikalla ei ole ammattitaitoista ortopedia. Jouduimme viemään koiramme toiselle eläinlääkäriasemalle, ja siellä ontuma huomattiin heti ja tehtiin asianmukaiset kuvaukset.
Positiivinen kokemus: Kiitos Herttaisen lääkärille rauhallisesta ja välittävistä eutanasiasta. T. Rickyn perhe
Mahtava kokemus: We've been to Herttainen many times and each time the quality amazes us!! They are super sweet towards the animals and they are also very gentle with them. Only positive experiences so far!! :) Me ollaan usein käyty Herttaisessa ja joka kerralla heidän laatunsa yllättää meidät!! He ovat todella herttaisia kaikkia eläimiä kohtaan. Pelkästään positiivisia kokemuksia tähän mennessä!! :)
Mahtava kokemus: Aivan ehdottomasti Oulun alueen paras elli ❤️ Kamilan erityisosaaminen mm ihosairauksista ja allergioista pelasti meidän arjen taas normaaliksi pitkän taikinoinnin jälkeen. Hintataso kohtuullinen ja suorakorvauspalvelu vakuutusyhtiöille toimii. Henkilökunta tosi mukavaa ja uudet tilat on kivat. Meidän karvalauma asioi täällä nyt ja jatkossakin
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu ja kohtuulliset hinnat.
Mahtava kokemus: Käytiin kissan kanssa hammaskiven poistossa, paljastui 5 heiluvaa hammasta, yksi mahdollinen syöpymä ja usea syvä ientasku. Toisella eläinlääkärillä hampaiden poistossa paljastui enemmän ja yhteensä 16 hammasta poistettiin. Henkilökunta aivan ihana, ei yhtään hoputusta, painostusta tai muutakaan epämiellyttävää. Ainoa miinus, että kynsien leikkuu nukutuksen aikana unohtui, mutta aina ei voi kaikkea muistaa, varsinkin kun paljastuikin suusta enemmän kuin odotettiin :)
Mahtava kokemus: Antasin 10n tähteä jos vaan vois ❤️ Suuret kiitokset orlandon parantamisesta.❤️ Teillä oli ihana ja sydämmellinen palvelu
Mahtava kokemus: I can't say enough good things about the veterinary clinic. From the moment I walked in, I felt my pet was in caring and capable hands. The vet was not only extremely knowledgeable, but she also had a warmth and patience that immediately put both me and my pet at ease. She took the time to listen to all my concerns, explained everything clearly, and made sure my pet was comfortable throughout the visit. It truly felt like she cared as much about my pet as I do, which meant the world to me. I highly recommend this clinic to anyone who wants their pet to be treated with genuine compassion and expert care.
Negatiivinen kokemus: Rahastusta. Tuloksista, joihin maksettu lääkärin kommentointi, soittikin vain hoitaja. Kannattaa tsekata lasku tarkkaan ennen kuin maksaa.
Mahtava kokemus: Kävimme eilen oman 5-kuukautisen pentukoiran kanssa hampaita hoidattamassa. Ystävällinen palvelu ja ajan sai nopealla aikataululla. Hoito oli nopeaa ja asiantuntevaa, nyt on kotona pirteä pentu entisellä tarmolla leikkimässä isäkoiran kanssa.
Negatiivinen kokemus: Hätä oli kotona ja tarvittiin lääkäriä. Herttaisesta sanottiin että kotikäynnit vain vakiasiakkaille. Muutettiin juuri Haukiputaalle. Koirat viedään jatkossakin kamuun hoitoon, paras hoito siellä.
Mahtava kokemus: Huikean osaavaa ja sydämellistä palvelua
Mahtava kokemus: Aina erinomainen palvelu ja ystävällinen sekä ammattitaitoinen henkilökunta. Ymmärtäväinen hoito ja lähestyminen lääkärikammoiselle koiralle.
Mahtava kokemus: Ihanat eläinlääkärit ja avustajat. Fiksut tilat. Mielestäni hyvä hinta-laatusuhde.
Mahtava kokemus: Aina hyvä palvelu
Mahtava kokemus: Todella hyvä ja ystävällinen palvelu! Olemme saaneet tehokasta hoitoa molemmille koirillemme.
Positiivinen kokemus: Hyvä, asiantunteva palvelu. Paikka helppo löytää. Plussaa ilmaiset parkkipaikat lähellä klinikkaa.
Mahtava kokemus: Ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.
Mahtava kokemus: Lämminhenkistä porukkaa, kaiken kaikkiaan vain hyvää sanottavaa tästä paikasta kiitoksia herttaisen henkilökunnalle
Mahtava kokemus: Henkilökunta ystävällistä ja välittäviä
Mahtava kokemus: Tosi mukava palvelu ja koirat kohdataan yksilöinä.
Mahtava kokemus: On erittäin mukava käydä ja saanut tiedon kun olen hoidosta kysellyt niin saanut kyllä upeaa palvelua ja tätä kyllä arvostan ja suosittelen.
Mahtava kokemus: Tosi hyvä eläin asema suosittelen.
Mahtava kokemus: Osaava, ystävällinen
Positiivinen kokemus: Ihana, ystävällinen palvelu. Hinnasto on kohtuullinen.
Mahtava kokemus: Todella hyvä asiakaspalvelu, hyvää hoitoa ja käyntiaika löytyi nopeasti
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta
Mahtava kokemus: Asiantunteva ja ystävällinen palvelu
Mahtava kokemus: Saatiin pikahälytyksellä lääkäriaika. Hyvä palvelu ja asiantunteva opastus ja hoito. Beaglekun tykkäs.
Mahtava kokemus: Kissan ja koiran kanssa asiointi ollut moitteetonta. Ajat on saanut nopeasti.
Mahtava kokemus: Best in Oulu area!
Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu.
Positiivinen kokemus: Miellyttävää ja asiantuntevaa palvelua. Koiran leikkaus onnistui hyvin ja myös vakuutusyhtiön kanssa hoitivat asiat automaattisesti ammattitaidolla, ei tarvinnut jäädä miettimään että saakohan vakuutuskorvausta. Siistit odotustilat, jossa pieni myyntiseinä mm lemmikkien ruoille. Odotustilassa myös juoma-automaatti josta saa odotellessa kahvia, kaakaota jne ilmaiseksi.
Positiivinen kokemus: Emme päässeet vastaanotolle, ikävä kyllä.
Positiivinen kokemus: Asiantunteva ja välittävä eläinlääkäripaikka. Suosittelen.
Mahtava kokemus: Ihanaa ja auttavaista henkilökuntaa. Ajanvaraus järjestelmä erinomainen, aikoja saa nopeasti.
Positiivinen kokemus: Ok. Kaikki toimi hyvin.
Mahtava kokemus: Todellä hyvä ja ystävällinen palvelu.
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Olemme aina päässeet tarvittaessa nopeasti lääkäriin.
Mahtava kokemus: Kiva hrnkilökunta ja ammattilaiset töissä.
Positiivinen kokemus: Nimensä mukaan herttaista ja huomioonottavaa palvelua. Korkealta kalskahtava hinnoittelu ja hyvä palvelu vaakakupeissa - hmmm! :)
Mahtava kokemus: 8.6.2026 Morri -kissamme kanssa käynti. Morri tutkittiin hyvin ja tulimme lääkärin kanssa siihen tulokseen että eutanasia paras Morrille❤️ Kiitos sydämellisesti rakkaan kissamme saattamisesta pois kivuista❤️❤️ suru on pitkä
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu. Aina tarvittaessa avun saanut. Myös viikonloppuisin avoinna. Viikonlopun korkeat hinnat melkoinen miinus. Joskus on vain pakko viikonloppuna hakea apua, niin miksi siitä "rangaistaan". Hinnat kannattaisi tasoittaa niin, että joka päivä sama hinta.
Mahtava kokemus: Kissan tiineysröntgeniin saatiin aika samalle päivälle! Kaikki sujui oikein hienosti
Mahtava kokemus: Mukavaa palvelua. Ajan lemmikin tutkimukseen sai nopeasti.
Mahtava kokemus: Todella ammattitaitoinen ja lemmikkiystävällinen palvelu!
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu
Mahtava kokemus: Todella mukavaa henkilökuntaa. Kysymyksiin etsitään vastaus jos ei ole heti vastausta.
Mahtava kokemus: Oli oikein mukava paikka käytin koiraa lääkärillä eka kertaa
Positiivinen kokemus: Hyvvin hoitu hommat ja lähelä
Mahtava kokemus: Ystävällistä ja eläimet huomioonottavaa palvelua
Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta, kerrotaan tarkkaan toimenpiteistä mitä koiralle tehty. Hyvät kotiohjeet mukaan.
Mahtava kokemus: Aivan ihanat lääkärit ja hoitajat.
Mahtava kokemus: Todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua&hoitoa
Mahtava kokemus: Aina iloinen ja hyvä palvelu. Miellyttävä käydä
Positiivinen kokemus: Hyviä hoitajia.
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu, sekä helposti lähestyttävä henkilökunta, jopa koiran mielestä
Mahtava kokemus: Ystävällinen kiireetön ilmapiiri, siistit, väljät, valoisat tilat.
Negatiivinen kokemus: Ei ottanut koirani vaivoja vakavasti..
Positiivinen kokemus: Koira sai hyvän hoidon.
Mahtava kokemus: Aina ihana ja hyvä hoito.
Mahtava kokemus: Hyvä ja asiantunteva paikka :)
Mahtava kokemus: Ystävällinen henkilökunta rauhallinen ympäristö
Negatiivinen kokemus: Ajat Aina puoli tunti- tunti myöhässä
Mahtava kokemus: On kyllä niin ystävällinen ja asiantunteva palvelu, ettei monesti ole vastaan tullut. Pahusta vie, kun eivät tällaista ihmis-Moppea hoida myös. Pitäskö yrittää olla vielä enemmän koiramainen
Positiivinen kokemus: Löytyy erikois ruokavalio ruokaa koirille .
Mahtava kokemus: Todella hyvää palvelua.
Mahtava kokemus: Lämminhenkinen ja ammattitaitoinen palvelu. Osataan hoitaa monenlaista vaivaa lemmikeillä.
Mahtava kokemus: Ihmis- ja eläinystävällistä, asiantuntevaa ja rauhallista palvelua.
Mahtava kokemus: Olipas hieno kokemus, paras eläinlääkäriasema mitä olen koirilleni käyttänyt. Palvelu, ystävällisyys, ammattiosaminen ja hinnoittelu kaikki kohdillaan , suosittelen kyllä hyvä paikka
Mahtava kokemus: Ammattitaitoinen ja sydämellinen palvelu.
Mahtava kokemus: Siisti, ystävällinem
Positiivinen kokemus: Ystävällinen
Mahtava kokemus: Todella mukavat ja osaavat lääkärit, jotka huolehtivat lemmikistä hyvin. Siistit ja tilavat huoneet.
Mahtava kokemus: Todella mukava ja eläinrakas lääkäri.
Mahtava kokemus: Mukava ja ammattitaitoinen henkilökunta
Mahtava kokemus: Ystävällistä ja ammattimaista henkilökuntaa, puhtaat ja mukavat tilat.
Mahtava kokemus: Lääkärin asenne kohdallaan, käsittelee eläimiä tosi kauniisti.
Mahtava kokemus: Tulee tunne että lemmikeistä oikeasti välitetään täällä.
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu oli kun koiran kanssa kävin ihon takia eläinlääkärin vastaanotolla
Mahtava kokemus: Eläinlääkäri Kamila osaa hoitaa allergisia koiria hyvin. Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu, suosittelen!
Mahtava kokemus: Milo-koira kiittää lääkäri Kamilaa hyvästä hoidosta! Olen jälleen tyytyväinen ja iloinen biscon herra, jonka ihon Kamila sai hoidettua kuntoon.
Mahtava kokemus: Hienosti palveleva henkilökunta, ja hinnatkin kohillaan!
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu, ystävällinen ja osaava.
Mahtava kokemus: Inhimillinen ja empaattinen kohtelu
Mahtava kokemus: Suffen kynsi loistavaa hoitoa. Suurensuuri kiitos lääkäreille ja hoitajille.
Mahtava kokemus: Täältä löytyy apua nopeasti.
Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta
Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja asianosaava palvelu
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu!
Mahtava kokemus: Siellä on tosi hyvä ja ystävällinen asiakaspalvelu.
Mahtava kokemus: Vaikka käynti oli ikävä niin Camilla on ihana eläinlääkäri
Mahtava kokemus: Jälleen kerran voi todeta että paras ja asiantuntevin palvelu löytyy Kamilalta ja kun yhtä käytät, hän kyllä kyselee muidenkin kuulumiset . Parasta lemmikeille , Herttainen ja Kamila !
Mahtava kokemus: Mukavaa paikallista palvelua
Mahtava kokemus: Kamila on maailman paras ja ihanin eläinlääkäri. Kiitokset Lorun hampaiden hoidosta. ❤
Mahtava kokemus: Loistava palvelu!
Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinlääkäriasema Herttainen Haukipudas näkyy seuraavissa listoissa:
Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.