https://fi.infovet.vet/fi-fi/z//377820-oulu/">Eläinlääkärit kohteessa Oulu

Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy

Teknologiantie 5 B, 90570, Oulu

Eläinlääkäriasema Lemmikki on vuodesta 1984 toiminut yksityinen klinikka, joka on erikoistunut pieneläinten terveydenhuoltoon ja sairauksien hoitoon. Ouluun sijaitseva eläinlääkäriasemamme palvelee asiakkaitaan ajanvarauksella, ja kokeneet eläintenhoitajat varmistavat, että lemmikkisi saa parhaan mahdollisen hoidon oikeaan aikaan.

Meillä on laaja valikoima eläinlääkärin palveluita, joihin kuuluvat muun muassa sisätaudit, kirurgia, erilaisten ihosairauksien tutkimukset, laboratorio- ja ultraäänitutkimukset sekä hammashoidot. Tarjoamme myös ennaltaehkäisevää terveydenhoitoa, kuten rokotuksia, terveystarkastuksia ja ruokavalio-ohjeita. Huolehdimme kaikista perheen pienistä – koirista, kissoista, linnuista sekä eksoottisista eläimistä.

Eläinlääkärimme, kuten Mari Karjalainen ja Riitta-Liisa Rajaniemi, ovat omistautuneet lemmikkisi hyvinvointiin. Tavoitteemme on luoda pitkäaikaisia hoitosuhteita, jotka perustuvat luottamukseen ja asiantuntemukseen. Olemme sitoutuneet tarjoamaan eläimille parasta mahdollista hoitoa aina niiden elämän eri vaiheissa.

Ota meihin yhteyttä ja varaa aika eläinlääkärille! Olemme avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00-17.00 ja perjantaisin klo 9.00-14.00.

Aukioloajat

  • monday: 9h-17h
  • tuesday: 9h-17h
  • wednesday: 9h-17h
  • thursday: 9h-17h
  • friday: 9h-14h

Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy: Arvostelut

4.7/5 (122 Arvostelut)
Karoliina Hiisiö Julkaistu Google 3 months ago

Mahtava kokemus: Hyvä kokemus eläinlääkäriasema Lemmikistä. Asiantunteva palvelu ja hinta-laatusuhde kohdallaan. Kissan terveydentilasta kyseltiin laajasti ja osattiin kertoa miksi joitain asioita suositellaan ja mitä tulee ottaa huomioon tulevaisuudessa. Jokaisesta toimenpiteestä ja lisämaksua aiheuttavasta palvelusta kysyttiin etukäteen ja nukutuksen aikana vielä soitettiin, eli ei pelkoa siitä että tulisi yllätysmaksuja yllätyspalveluista. Palvelu oli myös nopeaa ja plussaa siitä, että maksun sai myös laskulle (Svea).

Ari Hukkanen Julkaistu Google 3 months ago

Negatiivinen kokemus: Saa odottaa kauan, vaikka aika(sekä ennen/ jälkeen ajan). Toimenpiteen(pikkukoirat alle 5kg) kokonaishinnaksi sanottiin 150€( 2koiraa kynsien leikkuu rauhoituksessa+toisen turkin leikkuu/trimmaus koneella). Kuultiin oven läpi, että homma oli selvä..odotettiin kuitenkin tunti ennenku koirat tuotiin..taas odottelua. Lääkäri tuli sanomaan, ettei ole käytetty rauhoittavia ja toinen koira on sitten sen turkin leikkaamisen jälkeen TOSI RUMA!!! Noo eipä siinä mittään, muttaku tuli lasku 283€?!? Eikä rauhoitettu, vaikka sillätöin mentiin, etteivät panikoi/stressaa. Kotona tarkistettiin koirat eli Lemmikissä tehty "työ"sillä tuloksella, että Ei meijän koirien paikka enään!!! -KIITOS-

JM Hex (Hex) Julkaistu Google 5 months ago

Positiivinen kokemus: Mörkö poika käväisi tehoste rokotuksen ottamassa ja arvatkaa mitä mää en pelännyt yhtään tai no pikkasen vaan mut oli mukaviin tätejä jotka tutkivat minut. Kiitos terveisin Mörkö

Eija Kylli Julkaistu Google 6 months ago

Mahtava kokemus: Ystävällistä ja asiakaslähtöistä palvelua. Samalla kerralla onnistui kissan hammaskivenpoisto ja hampaiden poistot, mistä todella kiitollinen. Eläinlääkäri selitti rauhassa ja ymmärrettävästi asiat.

Aurora Julkaistu Google 6 months ago

Mahtava kokemus: It was a bit difficult to communicate with the front desk in English, and the prices are slightly on the higher side, but the vet herself was absolutely wonderful. She was kind, patient, and very knowledgeable. Our puppy Shiru felt so safe that she even fell asleep during the checkup. We left feeling really happy with the care we received.

Timo Hietala Julkaistu Google 11 months ago

Mahtava kokemus: Hyvää hoitoa kissalle

Harri Rissanen Julkaistu Google 11 months ago

Mahtava kokemus: Omin silmin on tullut todettua jo vuosien ajan, että täällä onnistuu eksoottistenkin eläinten haastava hoito ja leikkaukset. Riitta-Liisalle suuret kiitokset erinomaisen vastuullisesta ja taitavasta eläinlääkärin työn hoitamisesta.

Mika Helander Julkaistu Google 1 year ago

Positiivinen kokemus: Erittäin ammattitaitoinen eläinlääkäriasema

Platterantti Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hammaskivenpoistoa, röntgen hampaiden poistoa pikku koiralle. Ystävillinen henkilökunta, otettiin yhteyttä röntgenin jälkeen ja tarkennettiin hinta-arviota. Hyvät ohjeet kotiin ja paperit mitä hampaille tehty (hammaskartta)

Niku Kemppainen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Mahtavaa palvelua, koira on aina innoissaan kun päästään lääkäriin ja koira luottaa myös käsittelyssä. Käärmeet ovat saaneet myös hoitoa täällä munintaongelmaan.

Toni Korpela Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Maanläheinen, ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu ja apu. Gerbiili kiittää.

tk 64 Julkaistu Google 1 year ago

Positiivinen kokemus: Ystävällistä ja hyvää palvelua

Jukka Keränen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja osaava eläinlääkäriasema sopivasti sivummalla ja helposti autolla saavutettavissa.

Kirsi Huuhtanen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen sekä erittäin ammattitaitoinen henkilökunta. Ajan mielelläni kauempaa jotta koirani saa hyvää (parasta) hoitoa eikä koskaan olla lähdetty huonolla mielellä kotimatkalle. Ehdottomasti täydet pisteet.

Ammi Ruotsalainen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua kanien kanssa.

Yanni H Julkaistu Google 1 year ago

Positiivinen kokemus: Served the purpose perfectly.

Eku Haataja Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Paras

Mika Kangas Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: The Cat specialist, every cat owner needs to know

Pekka.A.M Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Herra Töppönen kiittää

corptipe Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Mukava henkilökunta.

Tuuli Kaukua Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Hoitavat myös pupuja, meidän puput molemmat kastroitu/sterilisoitu, ja muutenkin hoidettu muita vaivoja suurella ammattitaidolla ja välittämisellä ❤️ Suosittelen lämpimästi.

Sinikka Rovio Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Pääsin nopeasti, nukutuksessa koiralta hoidettiin patin poisto, hammashoito ja rokotukset. Eikä maksu ole kohtuuton, kuten monessa yksityisessä eläinlääkärissä. Suosittelen

Visa maanselkä Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Mukava ja osaava henkilökunta

Carlos Fernandes Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Local de fácil acesso, atendimento por agendamento, veterinária nos atendeu sem pressa ,ela falou português conosco,nos sentimos acolhidos , realizou todo exame clínico e físico em nosso cachorro, realizou uma detalhada coleta de informações, completou seu prontuário eletrônico, se tornou nossa veterinária de referência, sempre voltaremos. Parabéns para toda equipe em especial a veterinária que nos atendeu.

Ari Jelkänen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Ihanaa palvelua.

Minna Paananen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Todella ammattitaitoinen ja hyvä palvelu. Olen käyttänyt koiriani täällä 10 vuoden ajan. Plussana vielä sijainti

Helena Kauppi Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Todella osaavia lääkäreitä

nallukka karhu Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Eläinlääkärit on bestt

S- K (Sakke) Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Eka kerta. Ell Riitta-Liisa oli todella kokenut sekä ystävällinen. Kissani steriloitiin. Jälki oli todella sievä ja pieni. Kissa voi todella hyvin vajaan vuorokauden päästä. Anestesia vaikuttaa n. 24h kissan käyttäytymiseen

Susanna Näppä Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Mukava, osaava ja välittävä henkilökunta. Hinnatkin tuntuvat kohtuullisilta. Tätä paikkaa voi kyllä lämpimästi suositella kaikille lemmikinomistajille!

Laura Kujala Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Aivan täydellistä asiakaspalvelua! Ihana henkilökunta. Lisäaika löydettiin kaivamalla ja kalenteriin tunkemalla kiireellisessä tilanteessa. Ikikiitollinen jälleen kerran. Vakiopaikkamme!

Tapio Pennanen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin hyvä palvelu käytän toistenkin

Pirkko Karioja Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Kiitos oli hyvä kohtelu

Ari Hellgren Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Oli kiireinen aamupäivä

Heidi H Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Jos haluaa asiantuntevaa apua kissalle, niin Riitta-Liisaa voin suositella lämpimästi. Ystävällinen henkilökunta ja omistajaa sekä lemmikkiä kuunnellaan ja kohdellaan asianmukaisesti. Tulen jatkossakin käyttämään Lemmikin palveluita. ✨

Karoliina Vähä Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Täällä tehdään työtä sydämmellä, kiitos Mari!

Tuula H Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Olen käyttänyt kissaani terveystarkastuksissa eri paikoissa mutta tämä oli eka kerta kun kissavanhustani tutkittiin muutenkin kuin mitä oli etukäteen varattu eli kyseli tarkkaan kissani voinnista ja ehdotti sen mukaan toimenpiteitä. Käyn jatkossakin täällä!

Pirjo Keinänen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Loistava eläinlääkäriasema: lemmikki hoidetaan rautaisella ammattitaidolla, mutta lempein ottein. Omistajalle kerrotaan lemmikin sairaus perusteellisesti.

Tarja Luttinen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Kaikki meni odotusten mukaan

Hilkka Hyvönen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Se on hyvä paikka suosittelsn muillekin

AnnaMaria Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Luotto eläinlääkäri.

Seppo Salmela Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Palvelu erinomaista.

Maarit Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvää hoitoa saatiin kissallemme. Viedään tänne jatkossakin.

Kari Lehtola Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Suosittelen.

Outi Orajärvi Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Kissan kohtelu ammattimaista ja lämmintä. Kissan hampaat hoitui ja sirutus samalla.

Essi Kiljander Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Aina yhtä hyvä palvelu, ensin Raijalta ja nyt Marilta. Jo 17 vuotta käyty ja neljää eri koiraa hoidattanut. Enpä vaihtaisi. Eilenkin saatiin hätäapua ja nesteytystä heti miten, kun paikalle päästiin.

Sari Wickström Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Aina hyvä asiantunteva hoito ja palvelu.

Riitta Laurinolli Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Asiakaslähtöinen ja osaava!

Markus Haarala Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Loistavat kokemukset osaavaa ja ystävällistä palvelua

Eija Vesavaara Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Erinomainen eläinlääkäriasema. Ystävällinen ja osaava palvelu!

Linda Kraus Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Riitta-Liisa on Oulun paras kissalääkäri

Sirpa Kova Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ihana eläinlääkäri Riitta-Liisa Rajaniemi lämmin ja todella ammattitaitoinen sekä mukava henkilökunta.

Seija Mustonen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvää palvelua

Elisa Yliniemi Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen henkilökunta ja osaava eläinlääkäri. Hyvää hoitoa olen täällä saanut kissalle. Parkkitilaa löytyy heti eläinlääkäriaseman edestä.

Sophia Segerlöv Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Koiran vaiva hoidettiin ammattitaidolla.

Mika Leinonen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu, ystävällinen ja osaava henkilökunta. Hinnat kohtuulliset. Miinusta tulee puhelinpalvelusta. Joutuu aina jonottamaan pitkiä aikoja, kellonajasta riippumatta ja välttämättä silloinkaan ei pääse läpi. Pieni panostaminen siihen auttaisi paljon.

Mervi Lampela Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Arvostan!jaPerheenjäseneni myös!

Milja Timonen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu. Kiitos.

Milla Peuraniemi Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Erinomainen asiakaspalvelu ja muutenkin jäi hyvä mieli asioinnista.

tepzu3 Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Asiantunteva ja luotettava palvelu

koivuhalako Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ei tarvitse enää muualla käydä, mukava henkilökunta, joustava ja ystävällinen palvelu ja hinnatkin on kohtuulliset!

Mervi Pikkarainen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Asiantuntevaa eläimet ja hoitajat huomioivaa palvelua.

Jenni Saksio Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Sivuilla ei varausmahdollisuutta. Joutuu jonottamaan puoli tuntia puhelimessa pelkästään hinnan tiedustelemiseen/ajan varaamiseen.

Elina Laurén Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja asiantunteva palvelu ja henkilökunta.

Mervi Niskala Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu

Janika Vesto Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Riitta-Liisa teki marsulle virtsakivileikkauksen, ja pikkuinen potilas toipui nopeasti. Pikkulemmikit ovat haastavia hoitaa saati leikata herkkyytensä takia, ja sen takia eläinlääkäri on valittava huolellisesti. Olin kuullut Lemmikistä kehuja, ja voin nyt itsekin suositella erittäin lämpimästi!

Jutta Stenius Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Loistavalla ammattitaidolla varustettu eläinlääkäriasema!

Ege P Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Erinomaista ja asiantuntevaa palvelua.

Sanna Toppi-Näyhä Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: 2002 vuodesta lähtien olen lemmikkejäni käyttänyt täällä. Ammattilaisia talo täynnä ja kaikki lemmikkien huolet ja terveyden ylläpito toimenpiteet hoituu varmasti. Suosittelen lämpimästi.

Laura Moilanen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Marsu sai erinomaista, välittävää hoitoa nopeasti. Tästä lähtien ehdoton vakiopaikka.

Katimarja Talvitie Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta ja asialleen omistautuva lääkäri.

Saila Juutinen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu.

Aslak Rantakokko (BassoAsse) Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Erinomainen Eläinlääkäriasema. Yksilöllinen ja lämminhenkinen palvelu ja kohtaaminen. Erottuu edukseen massafirmojen liukuhihnamaisesta kohtelusta.

Jenniina Paananen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Huippupalvelua ja osaamista. Kiitos Riitta-Liisalle ja ihanille hoitajille. Kulti sai hyvää hoitoa.

Aila Rajanen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Huolellinen tutkimus ja hoito. Jatkohoito oli myös hyvä, puhelimessa seurattiin kissan hoidon edistymistä. Eläinlääkärillä oli pitkä kokemus kissojen hoitamisesta.

Tiina Majala Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällistä palvelua

Pekka Hemmilä Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja ystävällinen palvelu

Jenni Laatikainen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin hyvää ja ystävällistä apua saatiin

Aila Ahokas Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Kokemus on hyvä olen pitkäaikainen asiakas. On ollut monta koiraa ovat hoitaneet hyvin pennusta viimeiselle matkalle. Kiitos heille. Kaikki tähdet loistakoon heille.

Merja Wiman Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Paras eläinlääkäriasema Oulussa

Jari Huovinen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Hyvää hoitoa lemmikeille

Minna Kangaspuoskari Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja osaava henkilökunta. Vuosikymmenet ollaan oltu asiakkaita ja aina saanu eläimet hyvää hoitoa.

Mary Matikainen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: EILEN LÄHTI RAKAS ELÄMÄNKUMPPANINI OSKU KOIRIEN TAIVAASEEN LEMMIKIN LÄÄKÄRI JA HENKILÖKUNTA OLIVAT IHANIA SUURI KIITOS TEILLE!

Minna Korpela Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Huippulääkäri. Erittäin ystävällinen ja palveluhenkinen henkilökunta.

Sari Tomperi Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Paras eläinlääkäriasema!

toni anttila Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Ok

Sirpa Honkanen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Tällä kertaa oli puhelinkeskustelu "vastaanoton" kanssa. Asiallista neuvoa leikatun kissan juoksusta. Se

Kirsti Rantasuo Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu

Ritva Mäkelä Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Mukava paikka olen tyytyväinen kissani hoitoon

Sepi Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Miro sai hyvää hoitoa

Joel Oikarinen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Kind and professional staff, will use in future with all my pet health needs.

Toni Terri Juhani Anttila Julkaistu Google 7 years ago

Positiivinen kokemus: Todella hyvä suosittelen

Mika Käyhkö Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: 15 ja 16 vuotiaat koiramme käyneet aina Lemmikissä. Aivan mahtava palvelu missä koira on asiakas eikä taluttaja Lämpimästi suosittelemme kaikille! Terveisin villakoirat Olga ja Luka.

Jari Weman Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Ykkösluokan eläinlääkäri.

Tiina Hämäläinen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Parasparas

Pertti Taimisto Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu.

Maritta Salminen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Kaikki toimii ja apua saa hädän ollessa. Kiitos kaikille

Tapio matero Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja ammatti taitoinen palvelu.

Jaana Annala Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä asiantunteva palvelu. Kiva henkilökunta

Ulla Hirvonen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Lääkäri Riitta-Liisa ja tietysti koko hoitohenkilökunta ammattitaitoista. Ystävällinen ja huolehtiva palvelu.Koiramme diabetes hoidettu meitä tyydyttävällä tavalla- ei tarvitse murehtia koiramme hyvinvointia.

Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy:

1 = Huono
5 = Erinomainen

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy näkyy seuraavissa listoissa:

Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua

4.4 (199)
Eläinlääkäriasema Kamu Oy

Eläinlääkäriasema Kamu Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Kansankatu 48 - 90100, Oulu
+358300472027
4.7 (141)
Oulun seudun eläinlääkärivastaanotto

Oulun seudun eläinlääkärivastaanotto

Näytä osoite ja yhteystiedot
Poratie 7 - 90140, Oulu
+358447036780
4.7 (165)
Oulun kaupungin eläinlääkäri

Oulun kaupungin eläinlääkäri

Näytä osoite ja yhteystiedot
Poratie 7 - 90140, Oulu
+358447036780
4.2 (200)
Pohjois-Suomen Eläinsairaala
Pohjois-Suomen Eläinsairaala

Pohjois-Suomen Eläinsairaala

Näytä osoite ja yhteystiedot
Idealinja 13 - 90410, Oulu
+358300484654

Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.

Lisää profiilisi ilmaiseksi

Suurin eläinlääkäriluettelo kohteessa Suomi

Löydä parhaat eläinlääkärit lähelläsi