A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy
Eläinlääkäriasema Lemmikki on vuodesta 1984 toiminut yksityinen klinikka, joka on erikoistunut pieneläinten terveydenhuoltoon ja sairauksien hoitoon. Ouluun sijaitseva eläinlääkäriasemamme palvelee asiakkaitaan ajanvarauksella, ja kokeneet eläintenhoitajat varmistavat, että lemmikkisi saa parhaan mahdollisen hoidon oikeaan aikaan.
Meillä on laaja valikoima eläinlääkärin palveluita, joihin kuuluvat muun muassa sisätaudit, kirurgia, erilaisten ihosairauksien tutkimukset, laboratorio- ja ultraäänitutkimukset sekä hammashoidot. Tarjoamme myös ennaltaehkäisevää terveydenhoitoa, kuten rokotuksia, terveystarkastuksia ja ruokavalio-ohjeita. Huolehdimme kaikista perheen pienistä – koirista, kissoista, linnuista sekä eksoottisista eläimistä.
Eläinlääkärimme, kuten Mari Karjalainen ja Riitta-Liisa Rajaniemi, ovat omistautuneet lemmikkisi hyvinvointiin. Tavoitteemme on luoda pitkäaikaisia hoitosuhteita, jotka perustuvat luottamukseen ja asiantuntemukseen. Olemme sitoutuneet tarjoamaan eläimille parasta mahdollista hoitoa aina niiden elämän eri vaiheissa.
Ota meihin yhteyttä ja varaa aika eläinlääkärille! Olemme avoinna maanantaista torstaihin klo 9.00-17.00 ja perjantaisin klo 9.00-14.00.
Aukioloajat
- monday: 9h-17h
- tuesday: 9h-17h
- wednesday: 9h-17h
- thursday: 9h-17h
- friday: 9h-14h
Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy: Arvostelut
Mahtava kokemus: Hyvä kokemus eläinlääkäriasema Lemmikistä. Asiantunteva palvelu ja hinta-laatusuhde kohdallaan. Kissan terveydentilasta kyseltiin laajasti ja osattiin kertoa miksi joitain asioita suositellaan ja mitä tulee ottaa huomioon tulevaisuudessa. Jokaisesta toimenpiteestä ja lisämaksua aiheuttavasta palvelusta kysyttiin etukäteen ja nukutuksen aikana vielä soitettiin, eli ei pelkoa siitä että tulisi yllätysmaksuja yllätyspalveluista. Palvelu oli myös nopeaa ja plussaa siitä, että maksun sai myös laskulle (Svea).
Negatiivinen kokemus: Saa odottaa kauan, vaikka aika(sekä ennen/ jälkeen ajan). Toimenpiteen(pikkukoirat alle 5kg) kokonaishinnaksi sanottiin 150€( 2koiraa kynsien leikkuu rauhoituksessa+toisen turkin leikkuu/trimmaus koneella). Kuultiin oven läpi, että homma oli selvä..odotettiin kuitenkin tunti ennenku koirat tuotiin..taas odottelua. Lääkäri tuli sanomaan, ettei ole käytetty rauhoittavia ja toinen koira on sitten sen turkin leikkaamisen jälkeen TOSI RUMA!!! Noo eipä siinä mittään, muttaku tuli lasku 283€?!? Eikä rauhoitettu, vaikka sillätöin mentiin, etteivät panikoi/stressaa. Kotona tarkistettiin koirat eli Lemmikissä tehty "työ"sillä tuloksella, että Ei meijän koirien paikka enään!!! -KIITOS-
Positiivinen kokemus: Mörkö poika käväisi tehoste rokotuksen ottamassa ja arvatkaa mitä mää en pelännyt yhtään tai no pikkasen vaan mut oli mukaviin tätejä jotka tutkivat minut. Kiitos terveisin Mörkö
Mahtava kokemus: Ystävällistä ja asiakaslähtöistä palvelua. Samalla kerralla onnistui kissan hammaskivenpoisto ja hampaiden poistot, mistä todella kiitollinen. Eläinlääkäri selitti rauhassa ja ymmärrettävästi asiat.
Mahtava kokemus: It was a bit difficult to communicate with the front desk in English, and the prices are slightly on the higher side, but the vet herself was absolutely wonderful. She was kind, patient, and very knowledgeable. Our puppy Shiru felt so safe that she even fell asleep during the checkup. We left feeling really happy with the care we received.
Mahtava kokemus: Hyvää hoitoa kissalle
Mahtava kokemus: Omin silmin on tullut todettua jo vuosien ajan, että täällä onnistuu eksoottistenkin eläinten haastava hoito ja leikkaukset. Riitta-Liisalle suuret kiitokset erinomaisen vastuullisesta ja taitavasta eläinlääkärin työn hoitamisesta.
Positiivinen kokemus: Erittäin ammattitaitoinen eläinlääkäriasema
Mahtava kokemus: Hammaskivenpoistoa, röntgen hampaiden poistoa pikku koiralle. Ystävillinen henkilökunta, otettiin yhteyttä röntgenin jälkeen ja tarkennettiin hinta-arviota. Hyvät ohjeet kotiin ja paperit mitä hampaille tehty (hammaskartta)
Mahtava kokemus: Mahtavaa palvelua, koira on aina innoissaan kun päästään lääkäriin ja koira luottaa myös käsittelyssä. Käärmeet ovat saaneet myös hoitoa täällä munintaongelmaan.
Mahtava kokemus: Maanläheinen, ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu ja apu. Gerbiili kiittää.
Positiivinen kokemus: Ystävällistä ja hyvää palvelua
Mahtava kokemus: Hyvä ja osaava eläinlääkäriasema sopivasti sivummalla ja helposti autolla saavutettavissa.
Mahtava kokemus: Ystävällinen sekä erittäin ammattitaitoinen henkilökunta. Ajan mielelläni kauempaa jotta koirani saa hyvää (parasta) hoitoa eikä koskaan olla lähdetty huonolla mielellä kotimatkalle. Ehdottomasti täydet pisteet.
Mahtava kokemus: Ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua kanien kanssa.
Positiivinen kokemus: Served the purpose perfectly.
Mahtava kokemus: Paras
Mahtava kokemus: The Cat specialist, every cat owner needs to know
Positiivinen kokemus: Herra Töppönen kiittää
Positiivinen kokemus: Mukava henkilökunta.
Mahtava kokemus: Hoitavat myös pupuja, meidän puput molemmat kastroitu/sterilisoitu, ja muutenkin hoidettu muita vaivoja suurella ammattitaidolla ja välittämisellä ❤️ Suosittelen lämpimästi.
Mahtava kokemus: Pääsin nopeasti, nukutuksessa koiralta hoidettiin patin poisto, hammashoito ja rokotukset. Eikä maksu ole kohtuuton, kuten monessa yksityisessä eläinlääkärissä. Suosittelen
Mahtava kokemus: Mukava ja osaava henkilökunta
Mahtava kokemus: Local de fácil acesso, atendimento por agendamento, veterinária nos atendeu sem pressa ,ela falou português conosco,nos sentimos acolhidos , realizou todo exame clínico e físico em nosso cachorro, realizou uma detalhada coleta de informações, completou seu prontuário eletrônico, se tornou nossa veterinária de referência, sempre voltaremos. Parabéns para toda equipe em especial a veterinária que nos atendeu.
Mahtava kokemus: Ihanaa palvelua.
Mahtava kokemus: Todella ammattitaitoinen ja hyvä palvelu. Olen käyttänyt koiriani täällä 10 vuoden ajan. Plussana vielä sijainti
Mahtava kokemus: Todella osaavia lääkäreitä
Mahtava kokemus: Eläinlääkärit on bestt
Mahtava kokemus: Eka kerta. Ell Riitta-Liisa oli todella kokenut sekä ystävällinen. Kissani steriloitiin. Jälki oli todella sievä ja pieni. Kissa voi todella hyvin vajaan vuorokauden päästä. Anestesia vaikuttaa n. 24h kissan käyttäytymiseen
Mahtava kokemus: Mukava, osaava ja välittävä henkilökunta. Hinnatkin tuntuvat kohtuullisilta. Tätä paikkaa voi kyllä lämpimästi suositella kaikille lemmikinomistajille!
Mahtava kokemus: Aivan täydellistä asiakaspalvelua! Ihana henkilökunta. Lisäaika löydettiin kaivamalla ja kalenteriin tunkemalla kiireellisessä tilanteessa. Ikikiitollinen jälleen kerran. Vakiopaikkamme!
Mahtava kokemus: Erittäin hyvä palvelu käytän toistenkin
Positiivinen kokemus: Kiitos oli hyvä kohtelu
Positiivinen kokemus: Oli kiireinen aamupäivä
Mahtava kokemus: Jos haluaa asiantuntevaa apua kissalle, niin Riitta-Liisaa voin suositella lämpimästi. Ystävällinen henkilökunta ja omistajaa sekä lemmikkiä kuunnellaan ja kohdellaan asianmukaisesti. Tulen jatkossakin käyttämään Lemmikin palveluita. ✨
Mahtava kokemus: Täällä tehdään työtä sydämmellä, kiitos Mari!
Mahtava kokemus: Olen käyttänyt kissaani terveystarkastuksissa eri paikoissa mutta tämä oli eka kerta kun kissavanhustani tutkittiin muutenkin kuin mitä oli etukäteen varattu eli kyseli tarkkaan kissani voinnista ja ehdotti sen mukaan toimenpiteitä. Käyn jatkossakin täällä!
Mahtava kokemus: Loistava eläinlääkäriasema: lemmikki hoidetaan rautaisella ammattitaidolla, mutta lempein ottein. Omistajalle kerrotaan lemmikin sairaus perusteellisesti.
Mahtava kokemus: Kaikki meni odotusten mukaan
Mahtava kokemus: Se on hyvä paikka suosittelsn muillekin
Mahtava kokemus: Luotto eläinlääkäri.
Mahtava kokemus: Palvelu erinomaista.
Mahtava kokemus: Hyvää hoitoa saatiin kissallemme. Viedään tänne jatkossakin.
Positiivinen kokemus: Suosittelen.
Mahtava kokemus: Kissan kohtelu ammattimaista ja lämmintä. Kissan hampaat hoitui ja sirutus samalla.
Mahtava kokemus: Aina yhtä hyvä palvelu, ensin Raijalta ja nyt Marilta. Jo 17 vuotta käyty ja neljää eri koiraa hoidattanut. Enpä vaihtaisi. Eilenkin saatiin hätäapua ja nesteytystä heti miten, kun paikalle päästiin.
Mahtava kokemus: Aina hyvä asiantunteva hoito ja palvelu.
Mahtava kokemus: Asiakaslähtöinen ja osaava!
Mahtava kokemus: Loistavat kokemukset osaavaa ja ystävällistä palvelua
Mahtava kokemus: Erinomainen eläinlääkäriasema. Ystävällinen ja osaava palvelu!
Mahtava kokemus: Riitta-Liisa on Oulun paras kissalääkäri
Mahtava kokemus: Ihana eläinlääkäri Riitta-Liisa Rajaniemi lämmin ja todella ammattitaitoinen sekä mukava henkilökunta.
Mahtava kokemus: Hyvää palvelua
Mahtava kokemus: Ystävällinen henkilökunta ja osaava eläinlääkäri. Hyvää hoitoa olen täällä saanut kissalle. Parkkitilaa löytyy heti eläinlääkäriaseman edestä.
Mahtava kokemus: Koiran vaiva hoidettiin ammattitaidolla.
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu, ystävällinen ja osaava henkilökunta. Hinnat kohtuulliset. Miinusta tulee puhelinpalvelusta. Joutuu aina jonottamaan pitkiä aikoja, kellonajasta riippumatta ja välttämättä silloinkaan ei pääse läpi. Pieni panostaminen siihen auttaisi paljon.
Mahtava kokemus: Arvostan!jaPerheenjäseneni myös!
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu. Kiitos.
Mahtava kokemus: Erinomainen asiakaspalvelu ja muutenkin jäi hyvä mieli asioinnista.
Mahtava kokemus: Asiantunteva ja luotettava palvelu
Mahtava kokemus: Ei tarvitse enää muualla käydä, mukava henkilökunta, joustava ja ystävällinen palvelu ja hinnatkin on kohtuulliset!
Mahtava kokemus: Asiantuntevaa eläimet ja hoitajat huomioivaa palvelua.
Negatiivinen kokemus: Sivuilla ei varausmahdollisuutta. Joutuu jonottamaan puoli tuntia puhelimessa pelkästään hinnan tiedustelemiseen/ajan varaamiseen.
Mahtava kokemus: Hyvä ja asiantunteva palvelu ja henkilökunta.
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu
Mahtava kokemus: Riitta-Liisa teki marsulle virtsakivileikkauksen, ja pikkuinen potilas toipui nopeasti. Pikkulemmikit ovat haastavia hoitaa saati leikata herkkyytensä takia, ja sen takia eläinlääkäri on valittava huolellisesti. Olin kuullut Lemmikistä kehuja, ja voin nyt itsekin suositella erittäin lämpimästi!
Mahtava kokemus: Loistavalla ammattitaidolla varustettu eläinlääkäriasema!
Mahtava kokemus: Erinomaista ja asiantuntevaa palvelua.
Mahtava kokemus: 2002 vuodesta lähtien olen lemmikkejäni käyttänyt täällä. Ammattilaisia talo täynnä ja kaikki lemmikkien huolet ja terveyden ylläpito toimenpiteet hoituu varmasti. Suosittelen lämpimästi.
Mahtava kokemus: Marsu sai erinomaista, välittävää hoitoa nopeasti. Tästä lähtien ehdoton vakiopaikka.
Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta ja asialleen omistautuva lääkäri.
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu.
Mahtava kokemus: Erinomainen Eläinlääkäriasema. Yksilöllinen ja lämminhenkinen palvelu ja kohtaaminen. Erottuu edukseen massafirmojen liukuhihnamaisesta kohtelusta.
Mahtava kokemus: Huippupalvelua ja osaamista. Kiitos Riitta-Liisalle ja ihanille hoitajille. Kulti sai hyvää hoitoa.
Mahtava kokemus: Huolellinen tutkimus ja hoito. Jatkohoito oli myös hyvä, puhelimessa seurattiin kissan hoidon edistymistä. Eläinlääkärillä oli pitkä kokemus kissojen hoitamisesta.
Positiivinen kokemus: Ystävällistä palvelua
Mahtava kokemus: Hyvä ja ystävällinen palvelu
Mahtava kokemus: Erittäin hyvää ja ystävällistä apua saatiin
Mahtava kokemus: Kokemus on hyvä olen pitkäaikainen asiakas. On ollut monta koiraa ovat hoitaneet hyvin pennusta viimeiselle matkalle. Kiitos heille. Kaikki tähdet loistakoon heille.
Mahtava kokemus: Paras eläinlääkäriasema Oulussa
Mahtava kokemus: Hyvää hoitoa lemmikeille
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja osaava henkilökunta. Vuosikymmenet ollaan oltu asiakkaita ja aina saanu eläimet hyvää hoitoa.
Mahtava kokemus: EILEN LÄHTI RAKAS ELÄMÄNKUMPPANINI OSKU KOIRIEN TAIVAASEEN LEMMIKIN LÄÄKÄRI JA HENKILÖKUNTA OLIVAT IHANIA SUURI KIITOS TEILLE!
Mahtava kokemus: Huippulääkäri. Erittäin ystävällinen ja palveluhenkinen henkilökunta.
Mahtava kokemus: Paras eläinlääkäriasema!
Positiivinen kokemus: Ok
Mahtava kokemus: Tällä kertaa oli puhelinkeskustelu "vastaanoton" kanssa. Asiallista neuvoa leikatun kissan juoksusta. Se
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu
Mahtava kokemus: Mukava paikka olen tyytyväinen kissani hoitoon
Mahtava kokemus: Miro sai hyvää hoitoa
Mahtava kokemus: Kind and professional staff, will use in future with all my pet health needs.
Positiivinen kokemus: Todella hyvä suosittelen
Mahtava kokemus: 15 ja 16 vuotiaat koiramme käyneet aina Lemmikissä. Aivan mahtava palvelu missä koira on asiakas eikä taluttaja Lämpimästi suosittelemme kaikille! Terveisin villakoirat Olga ja Luka.
Mahtava kokemus: Ykkösluokan eläinlääkäri.
Mahtava kokemus: Parasparas
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu.
Mahtava kokemus: Kaikki toimii ja apua saa hädän ollessa. Kiitos kaikille
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja ammatti taitoinen palvelu.
Mahtava kokemus: Hyvä asiantunteva palvelu. Kiva henkilökunta
Mahtava kokemus: Lääkäri Riitta-Liisa ja tietysti koko hoitohenkilökunta ammattitaitoista. Ystävällinen ja huolehtiva palvelu.Koiramme diabetes hoidettu meitä tyydyttävällä tavalla- ei tarvitse murehtia koiramme hyvinvointia.
Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinlääkäriasema Lemmikki Oy näkyy seuraavissa listoissa:
Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Oulun seudun eläinlääkärivastaanotto
Oulun kaupungin eläinlääkäri
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.