https://fi.infovet.vet/fi-fi/z//377818-turku/">Eläinlääkärit kohteessa Turku

Eläinklinikka Vetea

Telekatu 14, 20360, Turku

Oletko etsimässä luotettavaa eläinlääkäriä Turussa? Tervetuloa Veteaan, perheomisteiseen eläinklinikkaan, joka on palvellut seudun lemmikinomistajia vuodesta 2018 lähtien. Meiltä saat kattavat ja laadukkaat eläinlääkintäpalvelut, kuten peruseläinlääkärikäynnit, kirurgiset toimenpiteet, hammaskirurgia ja rokotukset.

Klinikallamme on modernit laitteet, kuten hammasröntgen ja oma laboratorio, mikä mahdollistaa nopean diagnostiikan. Meillä on myös runsaasti ilmaista parkkitilaa ja erinomainen saavutettavuus julkisilla liikennevälineillä. Olemme sitoutuneet tarjoamaan yksilöllistä ja huolehtivaa hoitoa jokaiselle lemmikille, ottaen huomioon niiden erityistarpeet ja omistajien toiveet.

Tiimimme koostuu kokeneista ammattilaisista, jotka ovat valmiita tarjoamaan asiantuntevaa hoitoa lemmikkisi parhaaksi. Meillä on myös säännöllinen koulutus, jotta voimme pysyä ajan tasalla alan uusimmista tutkimuksista ja käytännöistä. Tule käymään tai varaa aika helposti verkkosivuiltamme!

Yhteystiedot: Telekatu 14, Turku, puh. 040 9382113, sähköposti [email protected].

Aukioloajat

  • monday: 9h-15h
  • tuesday: 9h-15h
  • wednesday: 9h-15h
  • thursday: 9h-15h
  • friday: 9h-15h

Eläinklinikka Vetea: Arvostelut

4.3/5 (137 Arvostelut)
Natali Julkaistu Google 1 month ago

Mahtava kokemus: Friendly professional services! ❤️

Anna Suhonen Julkaistu Google 1 month ago

Mahtava kokemus: Oli oikein kodikas ihana idyllinen paikka ja miten kohtasitte stressaavan omistajan ja olitte helliä kaikessa jopa keskustelu oli rauhallista ❤️ koirallani otettiin hampaita pois ja hoidettiin kaikki juuri niin kun pitikin, olen todella kiitollinen hyvästä ja lämpimästä palvelusta, tuli tunne että haluan jatkossa asioida teillä, niin kotoisa ja rauhallinen, juuri mitä kaipasinkin hermoheikkona ❤️ ja annoitte minun olla huoneessa pidellen sylissä herkkäsieluista koiraa, rauhotuksen aikana, ihanaa huomiointia tulen käymään myös rokotuksilla teillä. Ulla ja hänen äiti kiittää ❤️

Damian Z Julkaistu Google 1 month ago

Mahtava kokemus: Very professional clinic. Also fairly affordable prices which is a big plus! My cat had some dental work done there recently and his appetite and energy came back! The surgery was successful and I'm happy with the outcome :)

Veera Järvinen Julkaistu Google 2 months ago

Mahtava kokemus: Todella positiivinen kokemus kanin kastraatiosta, henkilökunta oli ammattitaitoista ja mukavaa! Erityisen kivalta tuntui kun lääkäri kyseli leikkauksen jälkeen vielä useaan otteeseen kanin vointia viestillä ja antoi ohjeita, vaikka olikin viikonloppu ❤️

ABDALHAI ALHAZOURI Julkaistu Google 2 months ago

Positiivinen kokemus: Paikka oli siisti ja puhdas, henkilökunta oli ystävällistä, eikä homma kestänyt kauaa.

Usva Erävaara Julkaistu Google 2 months ago

Mahtava kokemus: Mahtava palvelu kanin kastroinnissa! Super mukava henkilökunta!❤️

Taru Rasimus Julkaistu Google 2 months ago

Mahtava kokemus: Valtavan hyvää hoitoa elämäni tärkeimmälle tyypille , pian 12v senioriterrierierille. Hampaat saatiin taas hienoon kuntoon. Ystävällinen ja lämminhenkinen sekä ammattimainen ote. Kiitos, tullaan toistekin.

Pekka Anttila Julkaistu Google 3 months ago

Mahtava kokemus: Kissamme jouduttiin lopettamaan, palvelu oli ymmärtäväistä ja myötätuntoista. Kiitoksia.

Sanna Santala Julkaistu Google 5 months ago

Mahtava kokemus: Tosi hyvä ja lämminhenkinen kokemus kissamme kanssa. Kiireetöntä palvelua, ja erityisesti tuntui kivalta, kun illalla vielä perään tuli vointia kyselevä tekstari. Jäi ihan oikean välittämisen fiilis. Muutenkin mukava pieni klinikka, autonkin saa ihan oven eteen.

Inka Solasvuo Julkaistu Google 6 months ago

Negatiivinen kokemus: Käynnistä jäi outo ja nihkeä fiilis, meille myytiin vastahankaan turhiksi kokeamiamme labrakokeita ja tunnelma käynnillä oli erikoinen. Ei mitään supervakavaa tai mitään, mistä varsinaisesti vois valittaa, mutta ei jäänyt hyvä fiilis, emmekä mene uudestaan.

Helena Julkaistu Google 7 months ago

Negatiivinen kokemus: Ikävää ja huonoa kohtelua, rahastusta koiranpennun ja vakuutusyhtiön kustannuksella. Asia varmistettu useammalta kasvattajalta sekä myös toiselta eläinlääkäriltä. Ikävää! Ei tähän paikkaan enää!

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei Helena, kiitos palautteestanne ja pahoittelumme ettei asiakaspalvelukokemus vastannut odotuksianne.
Emme löydä palautettanne vastaavaa käyntiä, joten olisimme kiitollisia, jos ottaisit meidän asiakaspalveluun (info at vetea piste fi) yhteyttä suoraan.
Voimme sitten käydä tilanteen läpi yhdessä.

Jenny Julkaistu Google 7 months ago

Mahtava kokemus: Mentiin kissan kovan yskän takia akuuttiajalle. Kissa tutkittiin perusteellisesti ja astmahan se sitten oli. Palvelu oli ystävällistä! Kissani sai myös ihanan palautteen lääkäriltä :) Tänne mennään uudestaan!

Kristiina Julkaistu Google 9 months ago

Positiivinen kokemus: Käytii hammaskiven poistossa koiran kanssa. Tuli siistiä jälkeä. Vastaan otosaa yatävällinen nainen. Saa yleensä aina odotella todella kauan vastaan otolla ennekuin mitään tapahtuu. Palvelu siis todell hidasta.

Joni Mäkelä Julkaistu Google 9 months ago

Mahtava kokemus: Vahva suositus! Kissan hampaat hoidettu lämmöllä ja asiantuntevasti. Ystävällistä palvelua eläinlääkäriltä ja aulan henkilökunnalta. Erittäin tyytyväisiä ollaan kissan kanssa molemmat! Kiitos!

Mira Karelius Julkaistu Google 10 months ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta. Tulen käyttämään jatkossakin

Eila Karsikas Julkaistu Google 11 months ago

Mahtava kokemus: Kävimme muutama kk sitten, ja koirani selvisi hengissä hyvän hoidon ansiosta. Ammattitaitoinen, välittävä ja osaava henk kunta, oikea hoitotapahtuma. Illalla lääkäri vielä soitti kotiini kysyäkseen/varmistaakseen koirani kunnon. Ikuisesti kiitollinen. Kiitos !❤️

Uta Kornblum Julkaistu Google 11 months ago

Positiivinen kokemus: Kiva pieni eläinkliniikka. Aikoja myöskin saatavilla. Käytiin rokotuksilla ja vastassa tuttu eläinlääkäri oli kiva yllätys.

Heidi Nummila Julkaistu Google 11 months ago

Mahtava kokemus: ystävällinen ja huomaavainen henkilökunta helpotti raskasta vanhan kissan eutanasiakäyntiä. Kiitos!

Elmeri Julkaistu Google 1 year ago

Positiivinen kokemus: Hyvää palvelua, suht nopeaalla ajanvarauksella. Hoitaja räpelsi koiran korvan puhdistusaineet pisin poikin, ja korva oli tahmea muutaman päivän. Mutta hei, tekeävälle sattuu.

Salla Ylinen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Asiantunteva eläinlääkäri. Nopeasti sai ajan.

Valvar Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Kiitos asiallisesta ja ystävällisestä palvelusta! Kävin koiramme vuoksi hammashoidossa, lonkka-asiassa ym. eli hoitosuhde Veteaan oli alkanut. Valitettavasti sittemmin koira sairastui (oksentaminen ym.) ja Veteassa todettiin krooninen maksasairaus, johon ei hoitoa. Jouduimme yht'äkkisesti luopumaan 11-v. lapinkoirastamme. Tietenkin tämä yht'äkkisyys oli minulle shokki. Kiitos, Eve, kun tosi asiallisesti, joustavasti ja myötätuntoisesti selvitit ja otit asian! Se auttoi todellakin minua & meitä tässä shokkitilanteessa. Kiitos myös hoitajille! Kiitos, Mysi, kun niin kunnioittavasti ja empaattisesti kohtelit minua (ja huom! kuinka kauniisti käsittelit lemmikin tuhkauurnaa), kun noudin yht'äkkisesti menettämäni rakkaan lemmikin tuhkauurnan. (Jokuhan voisi vain törkätä uurnan syliini, mutta sinä kohtelit sitä kuin kukkaa kämmenellä, mikä osoittaa tilannetajua!). Kaikki teitte, ja teimme, parhaamme! Suosittelen!

Kaisa Pirilä Julkaistu Google 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Kylmä kohtelu sekä minulle, että koiralleni. Koen että en saanut luotettavaa palvelua, ja pitää hakea mielipiteitä muilta klinikoilta. Koirani myös nukutettiin, mutta minua ei päästetty tilanteeseen mukaan, minkä koin todella epämiellyttäväksi. Koiraani hakiessa sitä ei meinattu antaa minulle vaan riuhdottiin hihnasta edestakaisin selvästi stressaantunutta koiraa.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme siitä, että käyntinne meillä ei vastannut odotuksianne ja että olette kokeneet kohtaamisenne kylmäksi sekä teille että koirallenne. Otamme palautteesi vakavasti ja haluamme vastata huolenaiheisiinne.

Klinikallamme on käytäntönä, että lemmikit siirtyvät henkilökunnan kanssa rauhoitukseen ilman omistajaa. Tämä ei ole millään tavalla tarkoitettu poissulkevaksi, vaan ensisijaisesti eläimen turvallisuuden takaamiseksi. Rauhoitus ja anestesiavalvonta tapahtuvat tilassa, jossa meillä on valvontalaitteet, lisähappi ja tarvittava henkilökunta välittömästi saatavilla. Tämä mahdollistaa rauhallisen ja turvallisen toimenpiteen etenemisen ilman häiriötekijöitä, ja vähentää eläimen stressiä tilanteessa.
Mikäli omistaja haluaa olla läsnä lemmikkiä rauhoitettaessa, on myös tämä klinikallamme mahdollinen. Voitte pyytää lemmikkiä tuodessanne saada olla mukana rauhoituksessa, jolloin lemmikille voidaan antaa rauhoite vastaanottohuoneessa omistajan läsnäollessa.

Salla Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Aivan ihana henkilökunta ja palvelu! Selvästi eläimen hyvinvointi etusijalla. Ihana paikka. Hinnasto kohtuullinen. Varmasti asioin uudestaan.

Heli Julkaistu Google 1 year ago

Negatiivinen kokemus: En voi todellakaan suositella tätä paikkaa! Halvemmat hinnat houkuttelivat kokeilemaan, se oli virhe! En astu enää jalallanikaan kyseiseen klinikkaan! Todella outoa meininkiä, kylmä ja kireä ilmapiiri. Asiakasta ei infota riittävästi, vastuuta vältellään ja asiakasta syyllistetään. Laskutetaan toimenpiteistä joita ei edes ole suoritettu! Stressi ja kiire ei saisi näkyä asiakkaille, eikä vaikuttaa eläinten hoitoon. Myöskään paikan resurssipulasta johtuvia ongelmia ei kuulu oksentaa asiakkaan päälle. Maksan mielelläni kalliimmasta, että saan lemmikilleni asianmukaista hoitoa.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei Heli! Olemme todella pahoillamme kuullessamme, että kokemuksesi klinikallamme oli noin kielteinen.

Kuvailemasi ilmapiiri ja asiakaspalvelu ei vastaa sitä palvelutasoa ja ilmapiiriä, jota pyrimme päivittäin ylläpitämään ja tarjoamaan kaikille asiakkaillemme ja heidän lemmikeilleen.

Emme tiedä mihin käyntiin palautteenne kohdistuu joten olisimme kiitollisia että olisitte suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme palautteenne johdosta.

Ystävällisin terveisin,
Eläinklinikka Vetean väki

Ida Susilahti Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Koirani oli suun hoidossa, mm. hampaita poistettiin ja paikattiin. Palvelu oli ystävällistä ja toimenpiteet suoritettiin asianmukaisesti ja ammattitaitoisesti, anestesia on turvallinen valvottu inhalaatio-anestesia. Hinta-laatusuhde on klinikalla todella hyvä.

Helmi Meisalo Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Koira oli menossa hammaskivenpoistoon, mutta eläinlääkäri soitti pian takaisin ja kertoi että sydämestä kuuluu sivuääni, jota ei oltu aiemmin kuultu. Kiitos huolenpidosta, huolellisesta tutkimisesta ja ystävällisestä palvelusta Nyt mennään ensin tutkimaan sydän ja vasta sitten hoidetaan hampaat kuntoon.

M. A Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Käytiin hammaskivenpoistossa ja oli todella mukava vastaanotto. Itse toimenpide meni todella hyvin ja suosittelen! Kiitos!

Franz Peter Julkaistu Google 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Raha kelpaa. Omituinen ilmapiiri ja selittelyä.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei Franz Peter,

Kiitos, että annoit palautetta. Olemme pahoillamme, että kokemus ei vastannut odotuksiasi. Pyrimme aina tarjoamaan asiakkaillemme parhaan mahdollisen palvelun ja positiivisen ilmapiirin.

Haluamme ymmärtää paremmin, mitä tarkalleen ottaen koit omituisena ilmapiirin osalta, jotta voimme kehittää toimintaamme. Arvostamme rehellistä palautetta ja toivomme, että voimme parantaa asiakaskokemusta jatkossa.

Olisimme iloisia, jos voisit kertoa lisää, jotta voimme varmistaa, että vastaavat tilanteet vältetään tulevaisuudessa. Voitte olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected]

Ystävällisin terveisin, Tuija VETEA

Jari Salomaa Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Erinomainen palvelu. Nopea. Hyvät parkkipaikat. Edullinen.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Kiitos palautteestasi Jari, mahtavaa että pidit palvelusta Vetealla!

Elisa Virtanen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Alle 6 kk ikäinen pentumme sai oikein miellyttävän ensimmäisen eläinlääkärikokemuksen. Erityinen kiitos, että pentu sai rauhassa ensin tutustua tilaan omistajan kanssa, ja vasta sitten lääkäri tuli huoneeseen. Ammattimaista palvelua. Korvista löytyi hiivaa, ja tähän saatiin selkeät kotihoito-ohjeet ja lääke.

Petri Nordblad Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Meidän koira hoidettiin aina täällä, myös viimeisen kerran. Kiitokset hyvästä palvelusta.

Anu Nordblad Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Lämmin ja sydämellinen palvelu❤️

Brita Wickström Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvää ja asiallista palvelua meidän 8 vuotiaalle koiralle jolle tehtiin sterilisaatio ja poistettiin nisä kasvain selkeät kotihoito ohjeet. Kiitos paljon

Mariet B Julkaistu Google 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Älkää hyvät ihmiset viekö eläintenne tänne mistään syystä Tämä toimija ei välitä muusta kun rahastamisesta. Itsekkin eksyin Veteaan näiden hyvien palautteiden perusteella, mutta en ymmärrä kuka muka niitä on tänne kirjoitellut. Minun kokemukseni on pelkästään negatiivinen, ja suorastaan puistattava. Maksan mielelläni sen sikamaisen laskun, kunhan jatkossa tiedän etten ikinä enää jalallani astu tähän paikkaan sisälle. Voisi sanoa että että : Lässytyksen avulla toteutettua turhaa laskuttamista. Jos todella eläin on sinulle rakas vie se toiseen paikkaan, jotta rahasi riittävät niihin tosiasiallisiin toimenpiteisiin turhien touhujen sijaan.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei, Mariet!

Kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme, että käyntinne klinikallamme ei vastannut odotuksiasi.
Asiakastyytyväisyys ja lemmikkien hyvinvointi ovat meille erittäin tärkeitä, ja otamme kaikki palautteet vakavasti.

Hinta-asioita voi aina tiedustella etukäteen pyytämällä meiltä hinta-arvion ennen toimenpiteitä.

Lemmikin sairastuessa sen sairauden selvittely saattaa monesti vaatia erilaisia tutkimuksia
ja toimenpiteitä jotta voidaan määrittää oikea diagnoosi ja hoito mahdollisimman tarkasti.
Klinikallamme on monipuoliset mahdollisuudet tarkkaan diagnostiikkaan.

Koska emme tiedä mihin käyntiin palautteenne kohdistuu olisimme kiitollisia että olisitte suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme palautteenne johdosta.

Ystävällisin terveisin,
Eläinklinikka Vetea

Krista Lehtonen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Olimme 4v. Koiran kastraatiossa torstaina. Kaikki on mennyt hyvin. Saatiin selvät kotihoito ohjeet. Palvelu todella hyvää, kiitos.

Marko Marttila Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu

Tarja Leppänen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Ei tehty turhia toimenpiteitä. Kissakin oli rauhallinen taitavissa käsissä, vaikka kipeän korvan puhdistus olikin varmasti epämiellyttävää. Suosittelen tätä paikkaa

Ferrol Van der Musse Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu ja hintasuhde kohdillaan.

Ada Sihvo Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Ihana paikka, jossa oikeasti välitetään. Edullinen myös

vniten Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Halpaa ja hyvää. Noin 120eur yhteensä. Ajan sain (onnekkaasti ehkä) heti seuraavalle päivälle. Koiraa katsottiin ja sai lääkkeen ja kipulääkkeen mukaan sekä punkkilääkereseptinkin samalla. Nopeaa oli ja todella mukava henkilökunta, helpossa paikassa myös ainakin itselle. Netissä ajanvaraus helppoa. Käynti pystyi alkamaan ennen varattua aikaa koska olin ajoissa paikalla ja ei ollut muita minua ennen. Käteisellä pystyi maksamaan.

Mari Alkaragoly Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Tätä paikka oli tosi hyvä olen käynyt kissani kanssa siellä oli hyvä ja halpa

Martti Oivukka Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Kiva pieni eläinklinikka

MAMMA J Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Hienosti hoiditte Saimin sterilisaation! Kiitos paljon. Saimi tosin saattaa olla pari viikkoa eri mieltä…

Pauliina Plosila Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Plussana edullisemmat hinnat kuin monessa muussa paikassa. Miinuksina: lääkäri ei esitellyt itseään missään vaiheessa, jonka vuoksi luulin kokoajan asioivani hoitajan kanssa tiskillä ollessa. Jouduin itse kysymään, miten anestesia mennyt ja onko kaikki mennyt hyvin. Tiedonanto suppeaa ja vähäistä. Koiran suusta löytyi paradontiitin lisäksi esim. ienkasvain, mistä ei meinattu suullisesti avata sen enempää, ellen itse olisi asiasta kysynyt ja tällöinkin vastaus suppeaa. Minut jätettiin hyvin epätietoiseen tilaan ja tuli fiilis, että asiakas halutaan vain nopeasti pois. Laitoin sähköpostilla asiakaspalautteen ja samalla kysyin tästä ienkasvaimesta. Vastaus; suositeltiin asioimaan jatkossa muualla :D Joudun siis kysymään diagnooseista toiselta klinikalta, mikä ei ole edes koiraani hoitanut. Yksityisten eläinlääkäripalveluiden odotan olevan hyvää asiakaspalvelua. Miltään muulta klinikalta en ole joutunut lähtemään Hoo moilasena pois, vaan palvelu ollut ensiluokkaista ja asiantuntevaa. En suosittele.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei Pauliina ja kiitos palautteesta.

Eläinklinikka Vetealla tarjoamme korkealaatuista palvelua kaikille asiakkaillemme.

Otamme vastaan kaiken asiakaspalautteen ja käytämme sitä palvelumme jatkuvaan parantamiseen.

Ystävällisin terveisin,
Eläinklinikka Vetea

N M Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Palvelu ihan ok, mutta kun lääkärin piti palata huoneeseen ja kertoa tutkimustulokset, tulikin hoitaja paikalle eikä lääkäriä enää näkynyt ollenkaan

Aki Heinonen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta!

V Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Valt tak aa tätä paikkaa, yli vuodessa näiden asenne e i o l e mihinkään muuttunut!! Suosittelen eläinklinikka syliä raisiossa, erittäin mukavat työntekijät ja ottaa eläimen ja asiakkaan vastaan lämmöllä ja pääsee mukaan toimenpiteeseen. Uskon, että vetean lääkäri ei halua ottaa asiakasta toimenpidehuoneeseen mukaan koska e i osaa asiaansa, eläin tulee kahta kauhe ampana takaisin! ————- Pakko kyllä myöntää, että asiakaspalvelussa on parantamisen varaa. Nyt myös korona-aikana ei voi pitää asiakasta itsestään selvyytenä jolle ei tarvitse kertoa firman korona-aikaisista toimenpiteistä(kassalla asiasta ei kerrottu, ei tullu tekstiviestiä eikä sähköpostitse, edes puhelimessa ei asiasta mainittu). Itsekin uusi asiakas, enkä voinut tietää, että koiran kanssa ei pääse toimenpidehuoneeseen. Oletin, että tottakai pääsen ja kerron sitten lisää. Nyt homma jäi tavallaan tyngäksi ja takahuoneessa lääkäri on hoitajan kanssa keksinyt omasta päästään ties mitä diagnooseja. Kerroin myös, että koira on tosi arka, ettei sie dä vieraan kosketusta ja jäykistyy sen takia. Itsellä 20v kokemus koirani rodusta ja näen kyllä koska koira on tuskissaan tai jotain muuta. Alunlähtien soitin ajan paikkaan kun koira oli oksennellut ja sitten diagnoosi on jotain hatusta vedettyä. Hyvä asiakaspalvelu olisi myös se, että lääkäri tulisi itse tervehtimään ja kertomaan asiakkaalle hänen laatimat käytännöt ja toimenpiteen jälkeen tulisi myös itse kertomaan mikä on koiran diagnoosi. Ps. Olisin myös asiakkaana voinut vaatia hoitajaa ja eläinlääkäriä pukemaan myssyn, essun ja kumihanskat käteen ennen kuin koskevat koiraani. Nyt jäi näkemättä miten toimivat, pesevätkö käsiään lainkaan? ------ Vastauksenne on aivan turha, ette maininnut sanallakaan missään tilanteessa, että toimitte tuolla tavalla. Tosi huo no asenne asiakkaita kohtaan. Olisin muuten jättänyt tulematta jos olisin tiennyt. Toivon, että luette kommenttini tarkemmin ja otatte opiksenne miten asiakaspalvelu toimii ja miten annatte hyvän kuvan itsestänne jatkossa?

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hyvä V,

Pahoittelemme, että kokemuksesi meillä ei ollut odottamasi kaltainen.
Arvostamme palautettasi ja haluamme parantaa jatkuvasti palveluamme.
Toivottavasti annat meille vielä mahdollisuuden näyttää, että voimme vastata odotuksiisi
ja tarjota sinulle ja koirallesi parasta mahdollista hoitoa.

Kiitos ja terveisin,
Eläinklinikka Vetean väki

Tanja Hopeakari Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta,hyvä palvelu. Halpa

Marjo Aleksandrova Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Rokotukset annettiin kennelliiton ohjeiden vastaisesti, eikä asiaa edes myönnetty.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei, kiitos palautteestanne. Rokotukset annamme valmisteyhteenvedon mukaisesti. Mikäli teillä on kysymyksiä lemmikkinne rokotuksista, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected], vastaamme kysymyksiinne mielellämme.
Kennelliiton rokotusmääräykset löytyvät täältä
https://www.kennelliitto.fi/tietoa-meista/uutiset/paivitetyt-rokotusmaaraykset-voimaan-kesakuun-alusta

Sari-anne Huhtala Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Todella huonoa palvelua, rahastusta! Hoitaja löi luurin korvaan eikä kuunnellut asiakasta kun on muitakin töitä. Ei ansaitse edes yhtä tähteä!

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei Sari-Anne,

Olemme pahoillamme kuullessamme, että olette kokeneet palvelumme alle odotustenne. Meille asiakastyytyväisyys on ensisijaisen tärkeää, ja otamme palautteenne vakavasti. Haluaisimme mielellämme ymmärtää tilanteenne paremmin ja selvittää, miten voimme korjata tilanteen. Ota yhteyttä suoraan meihin sähköpostitse (info at vetea.fi) jotta voimme selvittää asiaa ja tehdä parhaamme korjataksemme tilanteen. Kiitos, että otitte aikaa antaa meille palautetta.

Ystävällisin terveisin,
Vetean asiakaspalvelu

Henri Lammela Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällistä, sopuhintaista ja nopeaa palvelua. ☺️

Red Fana Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Huono paikka!

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei, kiitos palautteestanne. Ainoastaan emme voi yhdistää kokemustasi mihinkään asiakaskäyntiin, joten pyytäisimme ystävällisesti olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected]

Emilia Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin hyvä ja asiantunteva palvelu. Mukava henkilökunta.

Maryna Melnik Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Very good veterinary clinic. I came there with my dog for tartar removing. I don't speak Finnish but the worker explained me everything very clear in English before the procedure. Prices are reasonable. Doctors are good professionals, everything was done well and now my dog has clean teeth.

Lega Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Vastaanoton työntekijä on ihan huippuosaava jos on eläinlääkäritkin. Joustavaa, nopeaa ja asiakkaita huomioivaa toimintaa. Suuret kiitokset!

Birgitta Kantanen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu,soitettiin takaisin kun puhelin varattu soittaessani.Kaikki toimi loistavasti , ja vanha herra sai hyvää hoitoa

Riitta Loiske Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Veimme 22.2.23 terveen yorkshirenterrierimme, 14v. sovitusti porausavusteiseen hampaan poistoon ja hampaiden puhdistukseen. Samalla otettiin röntgenkuva mahdollisista nisäkasvaimista. Noutaessamme koiramme ei ottanut askeltakaan. Kotona totesin polven luksaation. Seuraavana aamuna veimme koiran Vetean klinikalle takaisin. Toimitusjohtajan mukaan klinikalla ei ole tapahtunut mitään vahinkoa, vaan koirallamme oli hänen mukaansa valmiiksi huono polvi. Koiramme leikki ja kulki aivan normaalisti ennen tätä toimenpidettä. Polvi olisi vaatinut leikkauksen ja kuntoutuksen, joten päädyimme pyytämään koiran lopetuksen. Sen ei kuulunut kärsiä enää enempää. Reklamoituamme saimme 884€:n laskusta takaisin tasan puolet. Emme todellakaan suosittele tätä vastuunsa välttävää klinikkaa.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Otamme osaa suruunne menetyksen johdosta. Käymme huolellisesti läpi reklamaatiot ja valitukset ja keskustelemme ja selvitämme tilannetta laajasti henkilökuntamme kanssa. Olemme pahoillamme ettei palvelun laatu vastannut odotuksianne, voimme kuitenkin vakuuttaa olevamme vastuullinen alan toimija ja henkilökuntamme on kouluttautunutta ja sitoutuneet toimimaan lemmikkien parhaaksi.

Janita Paavilainen Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Parkkipaikkoja kivasti. Palvelu ok

Kari Mankinen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Todella lämminhenkinen,ihana,ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta. Kerrottiin selkeästi tutkimusten vaiheista. Mieltä lämmitti erityisesti heidän vilpitön osanottonsa suuren surun keskellä. ♥️ Kiitos ♥️

Kenneth Suominen Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Bra betjäning för hundar

Anu Ronkainen Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: En suosittele! Siellä haukutaan omistajia ja saa odottaa! Olin niin huolissani koirasta ja sain istua ja odottaa mitä tapahtuu! En suosittele!!!

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei, toivomme että antaisit meille suoraa tarkempaa palautetta käynnistänne sähköpostitse [email protected]
Haluamme jatkuvasti parantaa palveluamme ja siksi toivomme saada tarkempaa selvitystä, jotta voimme edelleen kehittyä asiakaspalvelun osalta.

Pirjo Inkinen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Loistava ja ystävllinen palvelu , helppo tulla ja koiran sterilisaatio onnistui hienosti ja jatkohoito ohjeet selkeät ,leikkausarpi pieni ja siisti ja niin taidolla tehtyKiitos teille saitte Hipasta vaki asiakkaan

Ville Makela Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Parasta eläinlääkäri palvelua aikoihin. Harmi että paikka on niin syrjäinen. Kiitokset Rami K

Merja Torkkeli Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Tunteella ja ammattitaidolla teitte Miku rotikka pojan menon sateenkaari sillalle. ❤️Suuri kiitos teille.

Kristina Juronen Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Tosi valitettava kokemus. Käytiin pienen koiran kanssa kilpirauhaskontrollissa + hammaskiven poistossa. Hoitaja kirjasi ensinnäkin kaikki yhteystiedot (nimi, sähköposti, puhelinnumero) väärin, vaikka pyydettiin laskun maksuvaiheesssa korjaamaan sukunimi oikeaksi ja lisäksi kirjattiin lääkkeiden määrä väärin (vaikka tämäkin käytiin monta kertaa hoitajan kanssa läpi ja tiedustelin vielä että menikö nyt oikein). Odoteltiin kilpirauhasarvojen tuloksia viikkoja, kunnes olimme itse yhteydessä, ja heiltä tuli tietoa ikävään sävyyn että kyllä he ovat olleet yhteydessä (väärään sähköpostiin ja puhelinnumeroon). Tämän jälkeen meille ilmoitetaan, että lääkitys on otettava kokonaan pois ilman sen tarkempia perusteluja. Kunnollisia perusteluja ei ikinä saatu. Kirjausvirhettä pahoiteltiin ja käytiin läpi, siitä plussaa. Varattiin uusi aika kontrollille. Viikko ennen kontrollia aika peruttiin ilman perusteluja, ja tämäkin pistettiin hoitajan, eikä lääkärin tehtäväksi, jolloin hoitaja ei tietenkään osannut vastata mihinkään kysymykseen. Kun perusteluja pyydettiin, he ilmoittivat ainoastaan, että asia on heille niin ”hankala”, että he suosittelevat erikoislääkäriä, taas ilman sen tarkempia perusteluja. Lupasivat, että lääkäri soittaa, mutta soittoa ei ole edelleenkään kuulunut (siitä on viikko). Kyse on ollut siis normaalien veriarvojen tulkitsemisesta, johon Vetea on ilmoittanut, ettei näin ”hankalaa” asiaa voi hoitaa. Asiakas (meidät) on jätetty täysin ilman perusteluja ja muutenkin toivottomaan tilanteeseen. Miten voimme mennä uudelle lääkärille, erityisesti erikoislääkärille, ja ilmoittaa, että tulemme edellisen lääkärin suosituksesta koska tälle asia oli niin hankala? Epäilemme, että asiassa on tehty hoitovirhe, eikä asiaa haluta myöntää, vaan meistä haluttiin vaan päästä eroon. Lääkärin täytyy ymmärtää, että olemme kiinnostuneet koiramme diagnoosin perusteista ja sen hyvinvoinnista. En suosittele ko. paikkaa.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei, kiitämme palautteestanne. Olemme pahoillamme ettei kommunikaatiomme ollut odotustenne mukainen. Palautteenne perusteella voimme tehdä parannuksia asiakaspalvelumme laatuun ja pyrimme vastaamaan nopeammin asiakkaalle.

Sami Kinnunen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Käytimme koiramme kastraatiossa ja hammashuollossa. Palvelu on ystävällistä ja ammattitaitoista. Hoitoneuvot selkeitä ja hyviä. Suosittelen.

Päivi Bowie Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ammattitaitoista palvelua. Kaikki käynnit eivät aina niin mukavia aiheesta johtuen, mutta silloinkin lämmin palvelu ja myötäeläminen

Negar V Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: friendly staff and price was reasonable

essi k Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Tuli hieman shokkina että ei päässyt mukaan edes alkuun keskustelemaan eläinlääkärin kanssa, vaikka varmasti kissan leikkautus monelle ihan perusjuttu niin meille molemmille eka kerta ja teki se pahaa jättää kissa yksin vieraaseen paikkaan. Asiakaspalvelija oli ystävällinen mutta olisin mielelläni edes tavannut kissaa hoitaneen eläinlääkärin ja kuullut häneltä miten toimeenpide sujuu. Toinen miinus siitä että kissat ja koirat samassa odotustilassa, iso koira pääsi haukkumaan juuri leikkauksesta päässelle kissalleni...

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei Essi ja kiitoksia palautteestanne! Olemme pahoillamme että käyntinne ei vastannut odotuksianne. Asiakkaan toiveesta voi eläinlääkärin tavata rutiinitoimenpitäissäkin eläimen rauhoitusvaiheessa. Seuraavan käynnillänne yhteydessä muistattehan mainita tästä asiakaspalvelijalle. Ystävällisin terveisin, Eläinklinikka Vetean väki

Lilia Kiraly Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Luottopaikka meidän kahdelle seniori-chihumixille. Tänään taas hammaskiven poistossa ja hyvää palvelua taas kerran. Kiitos!

Saara Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: One of the best vets we've been to in Turku!! Friendly and very professional staff. Their pricing was reasonable, unlike some of the other vets' .

Maija Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Koira sai tarvitsemansa hoidon ja henkilökunta mukavaa haluaisin kuitenkin että pääsisin koirani kanssa hoitohuoneeseen keskustelemaan lemmikilleni tehtävistä hoidoista/ jatkosta, ei tunnu kivalta esim. Itkeä siinä vastaanotossa jossa kaikki vuoroaan odottavat kuulevat myös kaiken.

Maiju Andersson Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Ajallaan vastaanotto. Ystävällinen henkilökunta ja tehokas toiminta!

kaisa arttola Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Rehellistä kanssakäymistä

Teija Hossi Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Tämä eläinklinikka oli päivän pelastus tänään. Kiitos siitä

Airola Aleksi Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu. Laadukasta ja joustavaa hoitoa hammasongelmista kärsineelle iäkkälle kissalle. Todella vahva suositus.

Noora Patton Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Palvelu on aina ollut ystävällistä ja asiakas sekä eläinlähtöistä. En enää käy missään muualla mikäli mahdollista.

Teija Haverinen Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Valitettavasti eivät osanneet hoitaa iho ongelmaa. Osasivat kyllä määrätä antibioottia ensimmäisenä. Verikoe ja bakteeriviljely pitää ottaa muualla.

Eläinklinikka Vetea
Eläinklinikka Vetea

Hei Teija. Harmillista ettei palvelumme laatu vastannut odotuksianne hoidon osalta. Eläinklinikka Vetealla on kattavat palvelut laboratoriomäärityksiä ja kokemusta ihosairauksien hoidosta. Ihosairauksien hoidossa tyypillistä on hyvä yhteistyö eläinlääkärin ja asiakkaan kesken, sillä hoito on usein pitkäaikaista ja vaatii useita kontrollikäyntejä sekä sitoutumista eläimen hoitoon. Haluamme jatkuvasti parantaa toimintaamme ja kiitämme palautteestanne.

Timi Blomerus Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä paika

A R Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ihana ja ystävällinen palvelu! Käydään jatkossa asioimassa kissojen kanssa

Ari Karvinen Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu,sujuvasti homma hoitu. Vähän pieni odotus tila.

Anne Saariluoma Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen vastaanotto, mutta ulkopaikkakuntalaisen oli hiukan hankala löytää klinikkaa. Tehtiin, mitä oli sovittu ja lausunnon lopussa oli suositus jatkosta.

Matilda Salminen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Todella asiantuntevaa ja iloista palvelua! ☺️

Pia Peltola Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Mukava, rehellinen paikka. Ei ylilaskuta!

Jarkko Mäenpää Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: tietty tutkimuksessa olisi ollut hyvä olla itse läsnä mukana, muuten ihan toimiva vet

Pertsa Ylä-Outinen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Pidin paikasta paljon. Ystävällinen henkilökunta ja asiantunteva palvelu.

Mira Pennersten Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja auttava asiakaspalvelu

Mira Katajamäki Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja asiantunteva palvelu.

Heidi Tapala Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Mukava henkilökunta. Hyvät parkkipaikat. Tullaan uudestaan aina kun on tarvetta ❤️ kiitos hyvästä hoidosta edelleen ❤️

Nina Norri Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Kohtuulliset hinnat, ystävällinen palvelu. Jonoa joihinkin palveluihin, muuten ripeää toimintaa.

Rainer Rajamäki Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu

Marika Vuolle Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Siis--- jos voi lemmikin lopetus olla hyvä kokemus....niin täällä sai lämpimän ja asiantuntevan kohtelun surullisen asian äärellä. Kiitos.

Orvokki Kyynäräinen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu ja edullinen.

Olli Hautamäki Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Miellyttävä palvelu, hintansa arvoinen

lasse forsblom Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Asiallinen,hinnoittelu ok.

Kati Röxell Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Olimme tyytyväisiä kohteluun

Tanja Elo-Rautio Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Lämminhenkinen kohtaaminen hoitajan kanssa. Koira jäi luottavaisena hoitajan kanssa.

Takku Hoffman Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä paikka

Vellu Karanen Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvää ja asiantuntivaa palvelua , kallis tieteski on . Naaras kissan kastraatio 211e yhteensä kun otti särkylääkkeet ja puku päälle , kauluri tuli myös mukaan. Siitä hinnasta yks tähti pois , muuten kyllä homma hoituisi hienosti.

Kari Hautamäki Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin hyvä palvelu, ei moitteen sanaa.

Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinklinikka Vetea:

1 = Huono
5 = Erinomainen

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

Eläinklinikka Vetea näkyy seuraavissa listoissa:

Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua

4.6 (200)
Koira-Kissaklinikka Oy Turku

Koira-Kissaklinikka Oy Turku

Näytä osoite ja yhteystiedot
Raviraitti 45 - 20380, Turku
+35822761999
4.2 (190)
Djurklinik
Djurklinik

Djurklinik

Näytä osoite ja yhteystiedot
Brahenkatu 20 - 20100, Turku
+358300484670
4 (198)
Veterinär Omaeläinsairaala
Veterinär Omaeläinsairaala

Veterinär Omaeläinsairaala

Näytä osoite ja yhteystiedot
Satakunnantie 162 - 20320, Turku
+358300484640
4.4 (199)
Pet-Vet
Pet-Vet

Pet-Vet

Näytä osoite ja yhteystiedot
Biolinja 20 - 20750, Turku
+35822320111

Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.

Lisää profiilisi ilmaiseksi

Suurin eläinlääkäriluettelo kohteessa Suomi

Löydä parhaat eläinlääkärit lähelläsi