A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinklinikka Satavet
Eläinklinikka Satavet sijaitsee Porissa ja tarjoaa kattavaa eläinlääkärihuoltoa aidolla sydämellä lemmikkisi tarpeisiin. Yksityinen klinikkamme on erikoistunut monenlaisiin eläinlääketieteellisiin palveluihin, kuten akuuttiin hoitoon, kattavaan diagnostiikkaan, osaavaan kirurgiseen hoitoon, hammashuoltoon ja sydäntautien hoitoon.
Klinikalla on korkeasti koulutettu henkilökunta, johon kuuluu kokeneita eläinlääkäreitä, jotka ovat sitoutuneet tarjoamaan parasta mahdollista hoitoa lemmikeillesi. Meiltä saat nopeasti apua korva-, iho- ja silmätulehduspotilaille, sekä huolehdimme haavoista, vatsavaivoista ja muista akuutista tiloista.
Palveluumme kuuluu myös monipuoliset diagnostiikkavaihtoehdot; meillä on käytössä muun muassa laboratorio, ultraääni- ja röntgenlaitteet, joilla pystymme tutkimaan lemmikkisi terveydentilaa laajasti. Tarjoamme myös jalostustarkastuksia ja mahdollisuuksia keinosiemennyksiin sekä pentujen tarkastuksia ja rokotuksia.
Meidän klinikalla lemmikkisi ei ainoastaan saa hoitoa, vaan myös erityistä huolenpitoa ja rakkautta. Ymmärrämme, että lemmikkisi on perheenjäsen ja pyrimme aina luomaan turvallisen ja mukautuvan ympäristön. Varaa aika helposti verkkosivujemme kautta tai soita meille suoraan!
Osoitteemme on Hyveläntie 1, 28200 Pori ja puhelinnumeromme on (02) 641 1660. Olemme avoinna maanantaista perjantaihin, ja tarjoamme ensiluokkaista palvelua kaikille lemmikkieläimille.
Aukioloajat
- sunday: (closed)
- monday: (closed)
- tuesday: 9h-17h
- wednesday: 9h-17h
- thursday: 9h-17h
- friday: (closed)
- saturday: (closed)
Eläinklinikka Satavet: Arvostelut
Mahtava kokemus: Talo täynnä ammattilaisia! Ei voi kun suositella
Mahtava kokemus: Ystävällistä nopeaa 'asiakaspalvelua'
Mahtava kokemus: Ajan saa nopeasti ja varsinkin jos on kiireellinen. Henkilökunta ja lääkärit selvästi kutsumusammateissaan ja pitävät hyvää huolta lemmikeistä sekä omistajista. On tosi tärkeää että tietää missä saa hyvää ja asiantuntevaa hoitoa lemmikeilleen.
Mahtava kokemus: Käyty koirien kanssa 7vuotta ilman ongelmia, kaikki toimenpiteet onnistunut ja leikkauksista mihin ei pystytä ohjataan eteenpäin. Hyvää kivunhoitoa eläkeläiselle
Positiivinen kokemus: Ok
Mahtava kokemus: Hyvää palvelua ja hoitoa
Positiivinen kokemus: Palvelu hyvää ja eläinystävällistä
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu ja edulliset hinnat
Positiivinen kokemus: Kaikki meni sovitusti joten tyytyväinen palveluun. Toimenpiteen aikana kaupat lähellä ni ei tarvitse odotus huoneessa istua. Kiitos henkilökunnalle.
Mahtava kokemus: Kiitoksia paljon upeasta palvelusta, ammattitaitoinen henkilökunta ja ystävällisiä surullisessakin tapauksessa ❣️
Positiivinen kokemus: Toimitusjohtaja/omistaja lääkäri töykeä niin että loksahti leuat. Lääkäri Virtasta ja hoitajia suosittelen kovin lämpimästi.
Negatiivinen kokemus: Käytin koiran perjantaina virallisissa luustokuvissa ja valitettavasti käteen jäi hyvin ristiriitainen kokemus. Kuvien piti maksaa netissä olevan hinnaston mukaan 241e, mutta alkuperäinen lasku olikin reilusti yli 300e. Kun ihmettelin isoa hintaeroa ääneen (odotin hinnastossa mainitun alv-muutoksen vaikuttavan hintoihin korkeintaan muutamalla eurolla), vastaanottovirkailija halusi heti varmistaa tilanteen netistä sanoen, että olisin luonnollisesti oikeutettu netissä näkyvään hintaan. Tästä toiminnasta kaikki kiitos tälle henkilökunnan jäsenelle! Hetken päästä sain uuden laskun, joka oli edelleen 40e suurempi kuin netissä luvattu eli reilut 283e. Kun kysyin asiasta, toinen henkilökunnan jäsen kertoi, että koirasta oli otettu yksi ylimääräinen kuva. Maksoin hinnan, mutta kotona asia jäi sen verran vaivaamaan, että laitoin viestiä kysyäkseni, miksi koirasta on otettu 4 kuvaa 3 kuvan sijasta? Minulle vastattiin, että tämä on klinikan linjaus. Tämän jälkeen vaadin, että netin hinnasto pitää välittömästi päivittää ja tämä linjaus tehdä selväksi jo nettisivuilla, koska yleensä ylimääräisiä kuvia joudutaan ottamaan vain isokokoisista koirista. Klinikan hinnastossakin selkäkuvat hinnoitellaan juuri 3 kuvan mukaan, vaikka todellisuudessa tällaista 3 kuvan vaihtoehtoa ei ilmeisesti klinikalla ole. Ihmettelin myös, miksi ylimääräinen kuva oli maksanut 40 euroa, kun netin mukaan ylimääräisen kuvan olisi pitänyt maksaa 20 euroa? Erinäisten viestien jälkeen selitykseksi tuntui jäävän "koska alvi nousi" ja väite ylimääräisen kuvan maksaneen vain 20 euroa, vaikka selvästi olin maksanut 40e ylimääräistä. Lopulta päättelin, että minua oli laskutettu lisäämällä lonkka- ja kyynärkuvien hintaan selkäkuvat 20e/kuva periaatteella, vaikka klinikan sivuilla oli erikseen tämä 241 euron hinta lonkka-, kyynär- ja selkäkuville yhdessä. Päätin jättää asian tähän, mutta seuraavan viikon torstaina huomasin, että klinikan hinnasto oli päivitetty ja nyt lonkka-, kyynär- ja selkäkuvien hinta oli 263,64 euroa ja siihen ylimääräinen kuva 21 euroa eli käytännössä sama hinta kuin minulta oli laskutettu. Toisin sanoen ensimmäinen yli 300 euron lasku oli selvästi aivan tuulesta temmattu ja kun tajusin asian kyseenalaistaa, lasku korjattiin kaikessa hiljaisuudessa uuden hinnaston mukaiseksi, vaikka olisin ollut oikeutettu saamaan palvelun netissä näkyvän päivittämättömän hinnaston mukaan. Arvoitukseksi jää, mistä tuo alkuperäinen reilusti yli 300 euron hinta syntyi (epäilen laskun tekijän lisänneen lonkka- ja kyynärkuvien hintaan sellaisenaan yksinään otettavien selkäkuvien hinnan, jolloin hinta tosiaan olisi noussut jonnekin 350 euron tuntumaan) tai miksi lopullinen alvilla selitetty nousu on selvästi enemmän kuin 1,5% nousun perusteella pitäisi olla? Viesteistä jäi tunne, ettei virheestä haluttu ottaa vastuuta, vaan keksiä tekosyitä. Lopuksi toki tarjouduttiin hyvittämään ylimääräisen kuvan hinta. En vielä tiedä, onko tällaista hyvitystä tulossa, mutta hyvittämällä "yhden ylimääräisen kuvan hinnan" päästäisiin viimein siihen hintaan, minkä kuvien olisi alunperin pitänytkin maksaa yhdellä ylimääräisellä kuvalla eli edelleen 20e odottamaani enemmän. Oma talouteni ei kaadu 40 euron tai 20 euron lisähintaan, mutta näin mielivaltainen toiminta laskutuksen suhteen vei kyllä luottamukseni tähän paikkaan. Vaikka vastaanottovirkailija yritti pelastaa tilanteen, tällaisen hintasekoilun jälkeen en ainoa tätä klinikkaa käyttää enää uudestaan.
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu.
Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja myötätuntoinen, mutta asiantunteva palvelu
Mahtava kokemus: Olemme aina saaneet hyvin ajan ja nopeasti apua kriiseissäkin. Empaattiset, kannustavat ja asiakkaistaan kiinnostuneet ihanat ihmiset tekee töitä suurella sydämellä.
Negatiivinen kokemus: Huono asiakaspalvelu joutuu odottaa tiskillä 30min ja hukataan asioita en käytä tätä ikinä enään
Mahtava kokemus: Suosittelen. Asiantuntevaa palvelua!!! AAA+++
Negatiivinen kokemus: Ala-arvoista asiakaspalvelua. Viimeisimpänä varattiin puhelimitse aika koiran sterilisaatioo. Puhelimessa varmistettiin kolme kertaa kellonaika ja päivämäärä siten, että puolison kanssa molemmat kuultiin. Operaatiopäivänä saavuin koiran kanssa paikalle ja ilmoitettiin, ettei ko. varausta ole. Tämän jälkeen tiskin takana istunut ihminen viela kehtasi korottaa ääntään kun ihmettelin tätä. En suosittele paikkaa kenellekään.
Mahtava kokemus: Hyvin toiminut meillä aina. Useampi koira.
Mahtava kokemus: Hyvä klinikka. Osaava, taitava ellääkäri Hanna
Mahtava kokemus: Palvelu erinomaista
Positiivinen kokemus: Ystävällinen vastaanotto
Mahtava kokemus: Hyvä, Huomioi hoito ja palvelu. Täydet pisteet ihan syystä
Negatiivinen kokemus: Kassakone
Mahtava kokemus: Aina hyvä ja asiantunteva palvelu.
Mahtava kokemus: Tällä porukalla oomme viimevuosina käyny Satavetissä. Homma on sujunut hyvin ja asiantuntemuksella. Kiitos ☺️
Positiivinen kokemus: Koiramme hoidettu aina hyvin
Mahtava kokemus: Henkilökunta 6/5
Mahtava kokemus: Kaikki hyviä eläinlääkäreitä. Miellyttävä asioida.
Mahtava kokemus: Soittaessani klinikalle suht akuutissa tilanteessa sain todella miellyttävää palvelua ja mahtavia ohjeita asian väliaikaiseen ratkaisuun..Kiitos siitä!!
Mahtava kokemus: Nopea asiantunteva lääkäri
Mahtava kokemus: Olen saanut äärimmäisen hyvää hoitoa kaikille 3 kissalleni.
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu.
Mahtava kokemus: Amazing work! Very caring people! I love this place.
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu, eläimen kohtelu hyvä
Mahtava kokemus: Mukava henkilökunta, helppo löytää paikka
Mahtava kokemus: Paikka on ollut hyvä ja palvelu erinomainen
Mahtava kokemus: Ensiluokkainen ...kiitos .❤️
Mahtava kokemus: Porin paras eläinlääkäri!
Negatiivinen kokemus: En edes voi kirjoittaa mitä haluisin kirjoittaa, sillä sensuuri iskisi. EN VOI sydämestäni suositella kenellekään..
Mahtava kokemus: Todella asiantuntevaa ja sydämellistä palvelua !
Mahtava kokemus: Ihana ja ystävällinen palvelu ja henkilökunta ❤
Mahtava kokemus: Pääsimme kisun kanssa heille samana päivänä. Henkilökunta erittäin ystävällisiä. Kiitokset heille. Suosittelen.
Mahtava kokemus: Kauniisti hoitivat rakkaan koirani viimeiselle matkalle❤
Mahtava kokemus: Sain ylimääräisen ajan, olin kovin huolissani kisustani. Saimme hyvät lääkkeet, joita kisuli otti ihan mielellään ja on nyt täysin parantinut. Henkilökunta oli ystävällistä myös kisulleni.
Mahtava kokemus: Aivan mahtava palvelu ja ihanat, hyvät lääkärit
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu. Huomiodaan potilaat ja omistajat.
Mahtava kokemus: Asiallista palvelua popille loppuun asti kaunis kiitos
Negatiivinen kokemus: Hinnoittelu Porin eläinlääkäreissä l enemmän kuin pääkaupunkiseudulla
Mahtava kokemus: Aivan mahtavaa palvelua, suosittelen!
Mahtava kokemus: Erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua ja nopeaa toimintaa kiirellisessä tapauksessa. Aapo ja Fabi kiittää isosti
Mahtava kokemus: Edullisia ja laadukkaita koiranruokia myynnissä, kannattaa poiketa.
Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta ja todella hienoa, että klinikka on klo 20 asti avoinna.
Mahtava kokemus: Sydämellisen ihana henkilökunta!
Positiivinen kokemus: Todella hienosti hoisivat asiat ja antoivat vinkkejä koiran hoitomahdollisuuksien. Suosittelen suuresti.
Mahtava kokemus: Ehdottomasti yksi porin parhaita eläinlääkäreitä. Hinnatkin kohtuulliset. Suosittelen
Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja osaava henkilökunta!
Mahtava kokemus: Kiitos erinomaisesta, asiantuntevasta ja ystävällisestä hoidosta!!
Positiivinen kokemus: Very caring and friendly, explaining every step, calling back for news, well equipped. I have nothing bad to say about this company.
Mahtava kokemus: Huippupalvelua! Voin lämpimästi suositella.
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu ja hinta kohdallaan!
Mahtava kokemus: Oli hyvä palvelu ja lääkärit ja hoitajat oli ihania koiraakin kohtaa sää täydet tähdet
Positiivinen kokemus: Leikkaus onnistu koira voi hyvin
Mahtava kokemus: Ystävällistä ja ammattitaitoista apua saatiin
Mahtava kokemus: Asiallista ja ammatillista hoitoa Voitto koiralle. Suosittelen suurella sydämellä. ❤️
Mahtava kokemus: Homma toimi eikä turhia kokeita. Suoraa puhetta
Mahtava kokemus: Saimme asiantuntevaa palvelua. Paikka ei ole r-kioskilla, vaan sen takana olevassa kaksikerroksisessa omakotitalossa. R-kioskin puolella, aidan takana.
Negatiivinen kokemus: En suosittele, jo vastaanotossa palvelu tökki. Menen lemmikkieni kanssa muualle.
Mahtava kokemus: Ihan huippu! Asiantuntevat lääkärit ja hoitajat! Kiireenkin keskellä auttavat
Mahtava kokemus: Mahtava asiakaspalvelu ja ihan mahtava henkilökunta. Suosittelen.
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu
Mahtava kokemus: Ihana paikka!
Positiivinen kokemus: Nopeaa ja ystävällistä sekä asiallista palvelua.
Mahtava kokemus: Luotettava
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu.
Mahtava kokemus: Aivan mahtava paikka,hätä oli suuri,kello oli paljon.. Sanoivat että tulkaa vaan,ottivat rakkaamme hoiviin,mitään ei ollut tehtävissä,saimme jättää rakkaalle Pörrille jäähyväistet,omaan tahtiin.
Positiivinen kokemus: Nopea ja hyvä palvelu. Ensikertalaiselle hyvät ohjeet ja konkareille tarvittavat muistutukset.
Mahtava kokemus: Uskomattoman hyvä palvelu
Mahtava kokemus: Helppo löytää
Mahtava kokemus: Äärimmäisen asiantuntevaa palvelua
Positiivinen kokemus: Ok
Mahtava kokemus: Lääkärit asiantuntevia ja kertoivat tarkasti kotihoito ohjeet
Mahtava kokemus: Asiallinen hoito koiralle
Positiivinen kokemus: Oli hieno ja asianosaava lääkäri. Kaikki toimi hyvin, jopa meidän Oskukin oli tyytyväinen❣
Mahtava kokemus: Kiitos hyvästä hoidosta 22.3.2007 - 27.9.2019
Mahtava kokemus: Osaava, lämminhenkinen henkilökunta, suosittelen
Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta. Jokainen eläin ja omistaja saavat ensiluokkaista palvelua.
Mahtava kokemus: Kaikkiin ongelmiin saa vastauksen. Henkilökunta on asiantuntevaa
Mahtava kokemus: Googlen reittiohjeet neuvoo väärin, niillä pääsee k-kaupan pihaan, oikea rakennus inan pohjoiseen
Mahtava kokemus: Laadukas Eläinlääkäri
Negatiivinen kokemus: 15min myöhässä, ei pahoittelua. Koiramme tutkittiin lattialla noin 2min jonka jälkeen jäimme odottamaan, että hoitaja saapuu, lääkäriä ei sen jälkeen näkynyt. Olisi ollut kysyttävää, koska huoli koirasta suuri. Hoitaja saapui lähes 10min odottelun jälkeen. Täysin ala arvoista. Asiakas historia 14vuotta edellisen koiran kanssa ja nykyisen 4vuotta myös ruoka hankittu sieltä. Tämä kyseinen kerta ensimmäinen ja viimeinen sen jälkeen kun Erkki Naukkarinen lopetti. Suosittelen menemään minne tahansa muualle. Ja niin vastaus oli heiltä, kun olen nyt mieleni pahoittanut, täyttä huonoutta antaisin nolla jos voisi, 14 vuoden kokemuksella.
Positiivinen kokemus: Todella mukava ja sympaattinen lääkäri.
Mahtava kokemus: Todella hyvä palvelu
Mahtava kokemus: Empaattinen ja ammattitaitoinen henkilökunta ja maailman paras palvelu!
Mahtava kokemus: Aivan ihania ihmisiä jotka tekevät työtä suurella rakkaudella
Mahtava kokemus: Tosi hyvä palveiua
Mahtava kokemus: Tosi kiva henkilokunta ja ihana elainlaakari.
Mahtava kokemus: Erinomainen ja ystävällinen palvelu
Mahtava kokemus: Todella ammattitaitoinen henkilökunta. Palvelu on huippua.
Mahtava kokemus: Hyvä palvelu
Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinklinikka Satavet:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Eläinklinikka Satavet näkyy seuraavissa listoissa:
Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Porin Eläinlääkäripalvelu Oy
Satakunnan Eläinlääkäriasema Oy
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.