https://fi.infovet.vet/fi-fi/z//377825-pori/">Eläinlääkärit kohteessa Pori

Eläinklinikka Satavet

Hyveläntie 1, 28200, Pori

Eläinklinikka Satavet sijaitsee Porissa ja tarjoaa kattavaa eläinlääkärihuoltoa aidolla sydämellä lemmikkisi tarpeisiin. Yksityinen klinikkamme on erikoistunut monenlaisiin eläinlääketieteellisiin palveluihin, kuten akuuttiin hoitoon, kattavaan diagnostiikkaan, osaavaan kirurgiseen hoitoon, hammashuoltoon ja sydäntautien hoitoon.

Klinikalla on korkeasti koulutettu henkilökunta, johon kuuluu kokeneita eläinlääkäreitä, jotka ovat sitoutuneet tarjoamaan parasta mahdollista hoitoa lemmikeillesi. Meiltä saat nopeasti apua korva-, iho- ja silmätulehduspotilaille, sekä huolehdimme haavoista, vatsavaivoista ja muista akuutista tiloista.

Palveluumme kuuluu myös monipuoliset diagnostiikkavaihtoehdot; meillä on käytössä muun muassa laboratorio, ultraääni- ja röntgenlaitteet, joilla pystymme tutkimaan lemmikkisi terveydentilaa laajasti. Tarjoamme myös jalostustarkastuksia ja mahdollisuuksia keinosiemennyksiin sekä pentujen tarkastuksia ja rokotuksia.

Meidän klinikalla lemmikkisi ei ainoastaan saa hoitoa, vaan myös erityistä huolenpitoa ja rakkautta. Ymmärrämme, että lemmikkisi on perheenjäsen ja pyrimme aina luomaan turvallisen ja mukautuvan ympäristön. Varaa aika helposti verkkosivujemme kautta tai soita meille suoraan!

Osoitteemme on Hyveläntie 1, 28200 Pori ja puhelinnumeromme on (02) 641 1660. Olemme avoinna maanantaista perjantaihin, ja tarjoamme ensiluokkaista palvelua kaikille lemmikkieläimille.

Aukioloajat

  • sunday: (closed)
  • monday: (closed)
  • tuesday: 9h-17h
  • wednesday: 9h-17h
  • thursday: 9h-17h
  • friday: (closed)
  • saturday: (closed)

Eläinklinikka Satavet: Arvostelut

4.5/5 (111 Arvostelut)
Saara Saarinen Julkaistu Google 8 months ago

Mahtava kokemus: Talo täynnä ammattilaisia! Ei voi kun suositella

Auli Tanninen Julkaistu Google 9 months ago

Mahtava kokemus: Ystävällistä nopeaa 'asiakaspalvelua'

Mia Starck Julkaistu Google 10 months ago

Mahtava kokemus: Ajan saa nopeasti ja varsinkin jos on kiireellinen. Henkilökunta ja lääkärit selvästi kutsumusammateissaan ja pitävät hyvää huolta lemmikeistä sekä omistajista. On tosi tärkeää että tietää missä saa hyvää ja asiantuntevaa hoitoa lemmikeilleen.

Anni Liljeroos Julkaistu Google 10 months ago

Mahtava kokemus: Käyty koirien kanssa 7vuotta ilman ongelmia, kaikki toimenpiteet onnistunut ja leikkauksista mihin ei pystytä ohjataan eteenpäin. Hyvää kivunhoitoa eläkeläiselle

Kirsi Vesalainen Julkaistu Google 11 months ago

Positiivinen kokemus: Ok

Merja Limnell Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvää palvelua ja hoitoa

Katja Vettenranta Julkaistu Google 1 year ago

Positiivinen kokemus: Palvelu hyvää ja eläinystävällistä

Mia Karvinen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu ja edulliset hinnat

markus karvinen Julkaistu Google 1 year ago

Positiivinen kokemus: Kaikki meni sovitusti joten tyytyväinen palveluun. Toimenpiteen aikana kaupat lähellä ni ei tarvitse odotus huoneessa istua. Kiitos henkilökunnalle.

Sari Holopainen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Kiitoksia paljon upeasta palvelusta, ammattitaitoinen henkilökunta ja ystävällisiä surullisessakin tapauksessa ❣️

Sini Surakka Julkaistu Google 1 year ago

Positiivinen kokemus: Toimitusjohtaja/omistaja lääkäri töykeä niin että loksahti leuat. Lääkäri Virtasta ja hoitajia suosittelen kovin lämpimästi.

Marianne Kolu Julkaistu Google 1 year ago

Negatiivinen kokemus: Käytin koiran perjantaina virallisissa luustokuvissa ja valitettavasti käteen jäi hyvin ristiriitainen kokemus. Kuvien piti maksaa netissä olevan hinnaston mukaan 241e, mutta alkuperäinen lasku olikin reilusti yli 300e. Kun ihmettelin isoa hintaeroa ääneen (odotin hinnastossa mainitun alv-muutoksen vaikuttavan hintoihin korkeintaan muutamalla eurolla), vastaanottovirkailija halusi heti varmistaa tilanteen netistä sanoen, että olisin luonnollisesti oikeutettu netissä näkyvään hintaan. Tästä toiminnasta kaikki kiitos tälle henkilökunnan jäsenelle! Hetken päästä sain uuden laskun, joka oli edelleen 40e suurempi kuin netissä luvattu eli reilut 283e. Kun kysyin asiasta, toinen henkilökunnan jäsen kertoi, että koirasta oli otettu yksi ylimääräinen kuva. Maksoin hinnan, mutta kotona asia jäi sen verran vaivaamaan, että laitoin viestiä kysyäkseni, miksi koirasta on otettu 4 kuvaa 3 kuvan sijasta? Minulle vastattiin, että tämä on klinikan linjaus. Tämän jälkeen vaadin, että netin hinnasto pitää välittömästi päivittää ja tämä linjaus tehdä selväksi jo nettisivuilla, koska yleensä ylimääräisiä kuvia joudutaan ottamaan vain isokokoisista koirista. Klinikan hinnastossakin selkäkuvat hinnoitellaan juuri 3 kuvan mukaan, vaikka todellisuudessa tällaista 3 kuvan vaihtoehtoa ei ilmeisesti klinikalla ole. Ihmettelin myös, miksi ylimääräinen kuva oli maksanut 40 euroa, kun netin mukaan ylimääräisen kuvan olisi pitänyt maksaa 20 euroa? Erinäisten viestien jälkeen selitykseksi tuntui jäävän "koska alvi nousi" ja väite ylimääräisen kuvan maksaneen vain 20 euroa, vaikka selvästi olin maksanut 40e ylimääräistä. Lopulta päättelin, että minua oli laskutettu lisäämällä lonkka- ja kyynärkuvien hintaan selkäkuvat 20e/kuva periaatteella, vaikka klinikan sivuilla oli erikseen tämä 241 euron hinta lonkka-, kyynär- ja selkäkuville yhdessä. Päätin jättää asian tähän, mutta seuraavan viikon torstaina huomasin, että klinikan hinnasto oli päivitetty ja nyt lonkka-, kyynär- ja selkäkuvien hinta oli 263,64 euroa ja siihen ylimääräinen kuva 21 euroa eli käytännössä sama hinta kuin minulta oli laskutettu. Toisin sanoen ensimmäinen yli 300 euron lasku oli selvästi aivan tuulesta temmattu ja kun tajusin asian kyseenalaistaa, lasku korjattiin kaikessa hiljaisuudessa uuden hinnaston mukaiseksi, vaikka olisin ollut oikeutettu saamaan palvelun netissä näkyvän päivittämättömän hinnaston mukaan. Arvoitukseksi jää, mistä tuo alkuperäinen reilusti yli 300 euron hinta syntyi (epäilen laskun tekijän lisänneen lonkka- ja kyynärkuvien hintaan sellaisenaan yksinään otettavien selkäkuvien hinnan, jolloin hinta tosiaan olisi noussut jonnekin 350 euron tuntumaan) tai miksi lopullinen alvilla selitetty nousu on selvästi enemmän kuin 1,5% nousun perusteella pitäisi olla? Viesteistä jäi tunne, ettei virheestä haluttu ottaa vastuuta, vaan keksiä tekosyitä. Lopuksi toki tarjouduttiin hyvittämään ylimääräisen kuvan hinta. En vielä tiedä, onko tällaista hyvitystä tulossa, mutta hyvittämällä "yhden ylimääräisen kuvan hinnan" päästäisiin viimein siihen hintaan, minkä kuvien olisi alunperin pitänytkin maksaa yhdellä ylimääräisellä kuvalla eli edelleen 20e odottamaani enemmän. Oma talouteni ei kaadu 40 euron tai 20 euron lisähintaan, mutta näin mielivaltainen toiminta laskutuksen suhteen vei kyllä luottamukseni tähän paikkaan. Vaikka vastaanottovirkailija yritti pelastaa tilanteen, tällaisen hintasekoilun jälkeen en ainoa tätä klinikkaa käyttää enää uudestaan.

Markku Kivinen Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu.

Petri Ranta Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja myötätuntoinen, mutta asiantunteva palvelu

Riikka Lehto Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Olemme aina saaneet hyvin ajan ja nopeasti apua kriiseissäkin. Empaattiset, kannustavat ja asiakkaistaan kiinnostuneet ihanat ihmiset tekee töitä suurella sydämellä.

Tuija Ruohola Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Huono asiakaspalvelu joutuu odottaa tiskillä 30min ja hukataan asioita en käytä tätä ikinä enään

Sami Aaltonen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Suosittelen. Asiantuntevaa palvelua!!! AAA+++

Tuomas Koskela Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Ala-arvoista asiakaspalvelua. Viimeisimpänä varattiin puhelimitse aika koiran sterilisaatioo. Puhelimessa varmistettiin kolme kertaa kellonaika ja päivämäärä siten, että puolison kanssa molemmat kuultiin. Operaatiopäivänä saavuin koiran kanssa paikalle ja ilmoitettiin, ettei ko. varausta ole. Tämän jälkeen tiskin takana istunut ihminen viela kehtasi korottaa ääntään kun ihmettelin tätä. En suosittele paikkaa kenellekään.

Arto JT Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Hyvin toiminut meillä aina. Useampi koira.

Riitta Liusvaara Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä klinikka. Osaava, taitava ellääkäri Hanna

Antti Suutari Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Palvelu erinomaista

Kati Aaltonen Julkaistu Google 2 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen vastaanotto

Minna Mattsson Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä, Huomioi hoito ja palvelu. Täydet pisteet ihan syystä

ilu virtanen Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Kassakone

Kari Suominen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Aina hyvä ja asiantunteva palvelu.

Nina Siukkola-Myllykoski Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Tällä porukalla oomme viimevuosina käyny Satavetissä. Homma on sujunut hyvin ja asiantuntemuksella. Kiitos ☺️

Juhani Ruuskanen Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Koiramme hoidettu aina hyvin

Mika Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Henkilökunta 6/5

Riitta Liukkonen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Kaikki hyviä eläinlääkäreitä. Miellyttävä asioida.

Markus Fyhr Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Soittaessani klinikalle suht akuutissa tilanteessa sain todella miellyttävää palvelua ja mahtavia ohjeita asian väliaikaiseen ratkaisuun..Kiitos siitä!!

Aki Hohkuri Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Nopea asiantunteva lääkäri

Erja Forssten Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Olen saanut äärimmäisen hyvää hoitoa kaikille 3 kissalleni.

Ari Laaksonen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu.

Redzi! Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Amazing work! Very caring people! I love this place.

seija Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu, eläimen kohtelu hyvä

Margareth Starck Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Mukava henkilökunta, helppo löytää paikka

Essi Stenman Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Paikka on ollut hyvä ja palvelu erinomainen

Pekka Wiklund Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ensiluokkainen ...kiitos .❤️

Virpi Pelttari Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Porin paras eläinlääkäri!

Tomi Koivisto Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: En edes voi kirjoittaa mitä haluisin kirjoittaa, sillä sensuuri iskisi. EN VOI sydämestäni suositella kenellekään..

Salla Vainio Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Todella asiantuntevaa ja sydämellistä palvelua !

elise lähdekorpi Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ihana ja ystävällinen palvelu ja henkilökunta ❤

oili lampikoski Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Pääsimme kisun kanssa heille samana päivänä. Henkilökunta erittäin ystävällisiä. Kiitokset heille. Suosittelen.

Minna Koivuniemi Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Kauniisti hoitivat rakkaan koirani viimeiselle matkalle❤

kisumummu 1 Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Sain ylimääräisen ajan, olin kovin huolissani kisustani. Saimme hyvät lääkkeet, joita kisuli otti ihan mielellään ja on nyt täysin parantinut. Henkilökunta oli ystävällistä myös kisulleni.

Anne Keitaanpää Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Aivan mahtava palvelu ja ihanat, hyvät lääkärit

Jani Makela Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu. Huomiodaan potilaat ja omistajat.

Jari Lähdekorpi Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Asiallista palvelua popille loppuun asti kaunis kiitos

Juha Alinen Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Hinnoittelu Porin eläinlääkäreissä l enemmän kuin pääkaupunkiseudulla

Jonna Lehtinen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Aivan mahtavaa palvelua, suosittelen!

Tarja Aakula Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua ja nopeaa toimintaa kiirellisessä tapauksessa. Aapo ja Fabi kiittää isosti

pasi peltonen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Edullisia ja laadukkaita koiranruokia myynnissä, kannattaa poiketa.

Anne Laaksonen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta ja todella hienoa, että klinikka on klo 20 asti avoinna.

vilmakaroliina Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Sydämellisen ihana henkilökunta!

Benjam Levola Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Todella hienosti hoisivat asiat ja antoivat vinkkejä koiran hoitomahdollisuuksien. Suosittelen suuresti.

Päivi Ikonen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ehdottomasti yksi porin parhaita eläinlääkäreitä. Hinnatkin kohtuulliset. Suosittelen

[email protected] Vahala Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Ystävällinen ja osaava henkilökunta!

Meri Hietala Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Kiitos erinomaisesta, asiantuntevasta ja ystävällisestä hoidosta!!

Virginie ”Viki” Verraes Suhonen Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Very caring and friendly, explaining every step, calling back for news, well equipped. I have nothing bad to say about this company.

Tuija Saarela Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Huippupalvelua! Voin lämpimästi suositella.

Marko Merimets Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu ja hinta kohdallaan!

Maila Mäkinen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Oli hyvä palvelu ja lääkärit ja hoitajat oli ihania koiraakin kohtaa sää täydet tähdet

Mikko Mahlamäki Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Leikkaus onnistu koira voi hyvin

Sanna Korpela Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällistä ja ammattitaitoista apua saatiin

Minna Lahti Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Asiallista ja ammatillista hoitoa Voitto koiralle. Suosittelen suurella sydämellä. ❤️

Kati Soraluoma Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Homma toimi eikä turhia kokeita. Suoraa puhetta

mental T Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Saimme asiantuntevaa palvelua. Paikka ei ole r-kioskilla, vaan sen takana olevassa kaksikerroksisessa omakotitalossa. R-kioskin puolella, aidan takana.

Ulla K Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: En suosittele, jo vastaanotossa palvelu tökki. Menen lemmikkieni kanssa muualle.

Maarit Peltonen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ihan huippu! Asiantuntevat lääkärit ja hoitajat! Kiireenkin keskellä auttavat

Marja Granbom Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Mahtava asiakaspalvelu ja ihan mahtava henkilökunta. Suosittelen.

Jan Raita Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu

Jenni Kallio Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ihana paikka!

birgitta santanen Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Nopeaa ja ystävällistä sekä asiallista palvelua.

Christian Routsi Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Luotettava

Juha Pajunen (Jupa) Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu.

Jari Männistö Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Aivan mahtava paikka,hätä oli suuri,kello oli paljon.. Sanoivat että tulkaa vaan,ottivat rakkaamme hoiviin,mitään ei ollut tehtävissä,saimme jättää rakkaalle Pörrille jäähyväistet,omaan tahtiin.

Mikko Ruohola Julkaistu Google 5 years ago

Positiivinen kokemus: Nopea ja hyvä palvelu. Ensikertalaiselle hyvät ohjeet ja konkareille tarvittavat muistutukset.

katja makkonen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Uskomattoman hyvä palvelu

Mihail Aleksandrov Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Helppo löytää

jouni kylävainio Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Äärimmäisen asiantuntevaa palvelua

Jormakka Nurmi Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Ok

johanna m Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Lääkärit asiantuntevia ja kertoivat tarkasti kotihoito ohjeet

Tuomas Hannukainen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Asiallinen hoito koiralle

raija huotari Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Oli hieno ja asianosaava lääkäri. Kaikki toimi hyvin, jopa meidän Oskukin oli tyytyväinen❣

Ritva Lentovaara Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Kiitos hyvästä hoidosta 22.3.2007 - 27.9.2019

Maritta Viitala Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Osaava, lämminhenkinen henkilökunta, suosittelen

Solja Salminen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Ihana henkilökunta. Jokainen eläin ja omistaja saavat ensiluokkaista palvelua.

Terttu Juuti Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Kaikkiin ongelmiin saa vastauksen. Henkilökunta on asiantuntevaa

Strato Liner Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Googlen reittiohjeet neuvoo väärin, niillä pääsee k-kaupan pihaan, oikea rakennus inan pohjoiseen

Ville-Petteri Virtanen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Laadukas Eläinlääkäri

ville kat Julkaistu Google 6 years ago

Negatiivinen kokemus: 15min myöhässä, ei pahoittelua. Koiramme tutkittiin lattialla noin 2min jonka jälkeen jäimme odottamaan, että hoitaja saapuu, lääkäriä ei sen jälkeen näkynyt. Olisi ollut kysyttävää, koska huoli koirasta suuri. Hoitaja saapui lähes 10min odottelun jälkeen. Täysin ala arvoista. Asiakas historia 14vuotta edellisen koiran kanssa ja nykyisen 4vuotta myös ruoka hankittu sieltä. Tämä kyseinen kerta ensimmäinen ja viimeinen sen jälkeen kun Erkki Naukkarinen lopetti. Suosittelen menemään minne tahansa muualle. Ja niin vastaus oli heiltä, kun olen nyt mieleni pahoittanut, täyttä huonoutta antaisin nolla jos voisi, 14 vuoden kokemuksella.

Johanna Herbertsson-Blom Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Todella mukava ja sympaattinen lääkäri.

Katri Vesanen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Todella hyvä palvelu

Hanna Sookari Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Empaattinen ja ammattitaitoinen henkilökunta ja maailman paras palvelu!

Katja Hämäläinen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Aivan ihania ihmisiä jotka tekevät työtä suurella rakkaudella

Kari Rosenberg Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Tosi hyvä palveiua

Niina Prunnila Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Tosi kiva henkilokunta ja ihana elainlaakari.

Minna Saksi Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Erinomainen ja ystävällinen palvelu

Vesa Ketola Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Todella ammattitaitoinen henkilökunta. Palvelu on huippua.

Helokki Mäkinen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä palvelu

Jätä mielipiteesi kohteesta Eläinklinikka Satavet:

1 = Huono
5 = Erinomainen

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

Eläinklinikka Satavet näkyy seuraavissa listoissa:

Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua

4.6 (111)
Porin Eläinlääkäripalvelu Oy

Porin Eläinlääkäripalvelu Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Herralahdenraitti 1 - 28360, Pori
+35826325511
4.5 (99)
Satakunnan Eläinlääkäriasema Oy

Satakunnan Eläinlääkäriasema Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Kalevanpuisto 54 - 28120, Pori
+35826331811

Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.

Lisää profiilisi ilmaiseksi

Suurin eläinlääkäriluettelo kohteessa Suomi

Löydä parhaat eläinlääkärit lähelläsi