A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 68
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Evidensia Rovaniemi
Eläinlääkärikeskus Kieppi tarjoaa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua Rovaniemen Eteläkeskuksessa. Meidän tavoitteemme on tehdä lemmikkisi klinikkakäynnistä mahdollisimman stressitön ja miellyttävä. Siksi olemme suunnitelleet erilliset tilat kissoille, joissa ne voivat odottaa rauhassa tutkimusta.
Klinikassamme on laaja valikoima päivittäis- ja erikoisruokavalioita, mm. Purina, Hill’s ja Royal Canin, sekä muita lemmikkien hoitoon ja terveydenhuoltoon liittyviä tuotteita ja ravintolisiä. Tarjoamme asiakkaillemme myös mahdollisuuden varata aikoja helposti verkkopalveluidemme kautta.
Asiantunteva tiimimme on erikoistunut monenlaisiin tutkimus- ja hoitotoimenpiteisiin, ja olemme avoinna myös viikonloppuisin. Meidän palveluihimme kuuluu muun muassa ennaltaehkäisevä terveydenhuolto, hammashoito, akuutit hoidot sekä kattava lääkärinpuhelinneuvonta.
Erityishuomiomme on lemmikkisi hyvinvointi ja terveydenhuollon tarpeiden arviointi, minkä vuoksi asiakastyytyväisyys on meille ensisijaisen tärkeää. Luotamme siihen, että löydät meiltä apua ja tukea lemmikkisi jokaiseen tarpeeseen!
Aukioloajat
- sunday: (closed)
- monday: 8h-20h
- tuesday: 8h-20h
- wednesday: 8h-20h
- thursday: 8h-20h
- friday: 8h-20h
- saturday: 9h-17h
Evidensia Rovaniemi: Arvostelut
Mahtava kokemus: Lämminhenkinen putiikki, johon koirani kanssa kovasti tykästyimme! Henkilökunta on ystävällistä ja asiantuntevaa. Kiitos!
Kiitos mukavasta palautteestasi! On ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluumme.☺️
Mahtava kokemus: Aina asiantuntevaa, kiireetöntä ja välittävää palvelua. Tänne on aina ilo tuoda koira tarpeen vaatiessa.
Kiitos palautteestasi! On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme.
Positiivinen kokemus: I have 16 dogs (sleddogs non comercial) and first of all I have to say I experienced very good treatment in kieppi in different situations and surgerys as well. Generally vet costs increased a lot last years but still I take one star because of high prized treatments. It seems bigger treatments settel and are getting sometimes suprising cheap in the end. Example we had rehomed dogs with very bad teeth and it turned out to be very ok. But the ratio to some startingprizes seems a bit disproportionate. Official hip xray starts in the pricelist with 166€. I had xrayed a toe and ended up with almost 500€. As you don't stay they want to do a sedation for this. (At other vets we did pictures like that without any sedation and you just hold your dog calm for 2 min) But still it feels a lot even with the sedation! In comparison the dog we rehomed. Got sedated, mouth xray, bloodsample, teeth cleaning and 12 teeth removed and it was a bit over 700€. I disn't asked for a price in advance but I expected the toe x ray maximal about 250 to 300€. In future I will ask again forehand.
Thank you for your feedback! We are happy to hear that you have been satisfied with our service and the care of your dogs at our clinic.
We want our customers to receive good pricing information from us, so we are happy to provide a price estimate for treatment costs upon request when making an appointment or during your visit.
Mahtava kokemus: Sydämellistä hoitoa, kiitos
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!❤️
Positiivinen kokemus: Aikataulu ei pitänyt paikkaansa,mutta tosi asiallinen lääkäri.
Mahtava kokemus: Highly recommend this place they have provided a fantastic service for my dog and they saved her life. I will be forever thankfull for the care they have provided. The customer care has been fantastic. hopefully no more issues with Lumi but if anything were to ever happen again I will be bringing her immediately back to these amazing people. Thankyou ❤️
Thank you for your feedback! We are happy to hear that you were satisfied with your dog's care and our customer service.❤️
Mahtava kokemus: Nopea ammattimainen palveli.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Todella ammattimaista työskentelyä sekä asiakaspalvelua
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!☀️
Mahtava kokemus: Hyvän palvelun paikka
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Nina helped me cremate my late dog Togo. so, although I don't have experience of this clinic, I loved the way Nina was with me. As I understand it Nina manages (and owns?) this clinic. I really appreciated Ninas help at her Pet Crematorium on that day. thanks Nina! you make a difference!
Kiitos kauniista palautteestasi. Osanottomme suruusi.
Mahtava kokemus: Koirani sai erinomaisen hyvää palvelua
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Ihana hlökunta ja hyvä palvelu
Kiitos mukavasta palautteestasi
Mahtava kokemus: Mosku sai asiantuntevaa,hyvää hoitoa
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!
Mahtava kokemus: Papu sai hyvää hoitoa. Eläinlääkäri Elli oli todella mukava, rauhallinen ja hoiti papun suun kuntoon. Ei mitään moitittavaa. Ei myöskään tyrkyttänyt ylimääräisiä tutkimuksia tai hoitoja, mitä olen kuullut Evidensiassa tehtävän. Kaikki selitettiin meille todella hyvin eikä mitään ylimääräistä tehty ilman ilmoitusta.
Kiitos mukavasta palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne!
Mahtava kokemus: Mahtavaa palvelua. Kiitokset vastaanoton Liisalle ja eläinlääkäri Ainolle. Teette huippu työtä
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!❤️
Mahtava kokemus: Asiantuntevaa eläimet ja eläinten omistajat huomioivaa palvelua.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu,oikein kiva käydä lemmikin kanssa.Asiantunteva henkilökunta ja mukavat lääkärit ja hoitajat.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Huomaavaista ja asiantuntevaa henkilökuntaa.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Hyvä
Mahtava kokemus: Mahtavaa palvelua. Isot kiitokset nopeasta ajan saamisesta ja mukavasta palvelusta. Ehdottomasti suosittelen paikkaa.
Kiitos mukavasta palautteestasi ja suosittelusta!
Mahtava kokemus: Erittäin ammattitaitoinen ja osaava henkilökunta. Aina saatu koiran kanssa erinomaista ja ystävällisistä palvelua. Clara ja emäntä kiittää kaikesta ja toivottavasti vielä nähdään vaikka muutimme pois Rovaniemeltä ❤
Mahtava kokemus: Varsin erinomaista palvelua ollaan saatu aina. On hoidettu koiria, kissaa, rottia ja kania. Kaikki saaneet ammattitaitoista hoitoa
Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen lemmikkiesi hoitoon vastaanotollamme!
Mahtava kokemus: Erittäin osaava ja asiallinen henkilökunta.
Kiitos mukavasta palautteestasi!
Negatiivinen kokemus: Huonoa kohtelua eläimelle moneen kertaan.
Kiitos palautteestasi. Potilaiden lempeä käsittely on meille ensiarvoisen tärkeää ja onkin harmillista, että palvelu klinikallamme ei ole vastannut odotuksiasi. Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi.
Mahtava kokemus: Saadaan aina hyvä hoito koirulille. Hoitajat ja eläinlääkärit ammattitaitoisia, ystävällisiä ja kohtelevat loistavasti eläintä. Vaikka kiirettä on.
Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Kiitos henkilökunnalle. Pera-kissamme lähti viimeiselle matkalleen. Hienoa ja myötäelävää toimintaa.
Kiitos palautteestasi!❤️
Mahtava kokemus: Henkilökunta todella mukavaa ja asiansa osaavaa. Pieni miinus pienestä odotusaulasta; tosin pieni koira meni sylissä hyvin.
Kiitos palautteestasi. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!
Mahtava kokemus: Asiantunteva, aika nopea hoitoon pääsy, aika kallis.
Kiitos palautteestasi!
Mahtava kokemus: Hyvä
Mahtava kokemus: Siisti kodinomainen
Hei Raija, kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne ja tiloihimme. Aurinkoista kesän jatkoa teille!
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta
Positiivinen kokemus: Mukava hoitohenkilökunta ja eläinlääkäri. Odotustila hiukan pieni. Joten jos ei halua ikäviä kohtaamisia lemmikilleen, niin kannattaa sumplia milloin marssii sisälle sen kanssa.
Mahtava kokemus: Very good place to your pets. It has a good waiting room and the personal is very kind.
Mahtava kokemus: Hyvä asiakaspalvelu.
Mahtava kokemus: Sairas koira pääsi hoitoon nopeasti saman päivän aikana,kun soitettiin sairastumisesta. Aikataulu piti paikkansa. Koira tutkittiin todella hyvin ja asiantuntevasti. Otettiin verikoe , röntgenkuvat ja antibioottilääke saatiin mukaan. Ystävällinen henkilökunta ja hyvin työnsä osaava. Viivi- koiralla ei varmasti jäänyt pelkoa hoitoanne kohtaan. Suuri kiitos teille!
Mahtava kokemus: Nopea ja asiallinen paikka
Mahtava kokemus: Todella asiantuntemusta sekä mukava henkilökunta.
Positiivinen kokemus: Hyvähyvä
Mahtava kokemus: Toimiva ja lämmin pitkä hoitosuhde lemmikkien asioissa. Sama eläinlääkäri hoitanut jo vuosien ajan kissat ja koirat ja aina on apu saatu. Tarpeen mukaan on ohjattu kissojen asioissa toiselle eläinlääkärille. Mukava henkilökunta joka on ollut mukana oloissa ja suruissa.
Mahtava kokemus: Kaikki sujui hyvin ja asiakaspalvelu oli hyvää.
Negatiivinen kokemus: Siellä eläinlääkäri teki virheen ja alkoi moittimaan miten koira oli sairas vaikka koira oli terve tuli hammas kiven poistoon vain!!
Positiivinen kokemus: Hyvää ja asiantunteva palvelua
Mahtava kokemus: Ystävällinen ja huolehtiva henkilökunta!
Negatiivinen kokemus: Onneton kokemus - aika oli klo 14.10 pennun ensi rokotukselle. Jouduimme pennun kanssa odottamaan samassa tilassa sairaiden koirien kanssa( pennulla ei siis suojaa). Pääsimme rokotukselle 37 minuutin odottelun jälkeen. Toimenpide kesti 3-4 minuuttia. Ei voi kyllä sanoa, että ensi kerta olisi palvelullisesti onnistunut mitenkään.
Positiivinen kokemus: Asioin krematorio asiassa ja sain tilanteeseen hyvää palvelua. Hyvällä, keskeisellä paikalla. Miellyttävä henkilöstä.
Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu.Kaikki hoitu samassa paikassa.Lääkkeet ja hoito.
Mahtava kokemus: Miellyttävä paikka hyvä matunnel
Positiivinen kokemus: Lämminhenkinen henkilökunta ja asiantunteva
Mahtava kokemus: Hyvä ja osaava palvelu
Positiivinen kokemus: Hyvät informaatiot ja selkeät verkkosivut.
Mahtava kokemus: Varma eläinlääkäri mesta
Mahtava kokemus: Asiointi helppoa vilkkaan koiran kanssa. Henkilökunta ❤️ Ammattitaitoinen ryhmä ❤️
Negatiivinen kokemus: Menin lemmikkini kanssa varatulle ajalle ultraääneen. Vaikka aika oli varattu jo aiemmin joutui paikalla odottamaan tunnin ennen kuin tutkimuksia edes aloitettiin. Henkilökunta oli epäammattimainen ja vaikutti siltä, että koulutuksessa oli puutetta, sillä he eivät ymmärtäneet mitä ultaäänen kuvauksessa tapahtuu. Tavallisiin kysymyksiin ei osattu vastata ja lupailtiin, että myöhemmin ollaan yhteydessä kysymyksien suhteen. Kuitenkaan ikinä ei tullut viestiä eikä soittoa lupailuista huolimatta.
Mahtava kokemus: We came from the Netherlands, and now we live in Finland Kuusamo. Yesterday we visited the evidensia Kieppi in Rovaniemi with one of our Siberian Husky's Blizz. The vet and the assistants were very friendly and gave clear information and advice. They are very professional, and they are a very good team. We have 16 siberians and when our dogs need good care then we go to this place. TORNAK adventures OY
Positiivinen kokemus: Miellyttävä paalvelu
Positiivinen kokemus: Hienoa ja asiantuntevaa palvelua!
Mahtava kokemus: Mukava ja asiantunteva henkilökunta sai lemmikkinikin rauhoittumaan. Aikataulu piti muutaman minuutin tarkkuudella ja hoitotoimenpiteiden jälkeen sai myös paljon vinkkejä ja ohjeita lemmikin hyvinvoinnin edistämiseksi. Täällä käydään jatkossakin, SUOSITTELEN!
Mahtava kokemus: Ystävällinen henkilökunta, joka neuvoi kuinka saan edullisemmin lääkärilähetteen koiralleni. Erno-koiralla ei jänskättäny paljoakaan kun oli niin osaavaa ja lempeää tutkimusta.
Negatiivinen kokemus: Koira kärsinyt useita päiviä verisestä ripulista. Kävimme Kiepissä, jossa todettiin suolitulehdus. Koiralle määrättiin erikoisruokaa, joka pahensi oireita. Lääkärin tiedossa oli, että matkustamme kauas pohjoiseen, jossa eläinlääkärit kiven alla. Eivät ottaneet vastuuta koiran voinnista. Lääkkeitä ei voinut määrätä puhelimitse vaan koiran tulisi käydä siellä uudestaan ( 5 tunnin ajo). Näin toimitaan kuulemma kaikkien potilaiden kanssa. Eli tulos on maksat itse kipeäksi saadaksesi sairaamman koiran, joka vinkuu kipeää vatsaa ja ulostaa verta. Ei enää ikinä ellei ole pakko tai on saatava koira lopetettua. Kuulemma olin eilen asiakas en enää tänään- tuo koira uudestaan. Mitään apua ei saanut soittamalla seuraavana päivänä. Huomenna yritetään Kittilän kunnaneläinlääkärille toivottavasti saamme avun. Jaa niin juu Kiepin kyseinen lääkäri kysyi, että mitä minun pitäisi nyt määrätä lääkkeeksi ( tätä tasoa).
Positiivinen kokemus: Kieppiin mielellämme viedään koira,kun tietää että hoito on asiantuntevaa ja pätevää
Mahtava kokemus: Ihana, ystävällinen palvelu.
Mahtava kokemus: Erittäin hyvä palvelu. Akuutti vaiva ja silti saatiin apu vaikka oli juhannuaatto. Koirasta pidettiin huolta ja soitettiin jopa perään ja kyseltiin vointia. Hyvin on nyt voinut.
Mahtava kokemus: Todella mukavaa asiakaspalvelua ja hyvää huolenpitoa sairastuneelle koiralle
Mahtava kokemus: Huippu palvelu ja lääkäri Henna Harrinkoski
Mahtava kokemus: Kaikki toimi loistavasti koiran kanssa ja saatiin selville kipujen aiheuttaja, kun lääkäri tutki ja kyseli tarkoin. Asiakaspalvelu todella ystävällistä ja henkilökunta on osaavaa.
Mahtava kokemus: Todella hyvä ja asiantunteva asiakaspalvelu. Odotustilat hyvän kokoiset ja väljät. Oma koirani otettiin hyvin huomioon vaikka vähän hösöttäjä onki. Suosittelen.
Mahtava kokemus: Huolehtiva, osaava ja ystävällinen henkilökunta. Sanoisi kissamme.
Mahtava kokemus: Ystävällinen osaava henkilökunta
Negatiivinen kokemus: En suosittele ainakaan kissojen omistajille. Hienot tilat ja laitteet, mutta kissojen hoidosta ei oman kokemuksen mukaan tiedetä mitään. Luvattiin myös soittaa laboratoriotuloksista, mutta sekin "unohtui" ja piti itse soitella perään. En varmasti enää ikinä asioi kyseisessä paikassa.
Mahtava kokemus: Kaunis kiitos eläinlääkäri Jutta ja tiimi tyttökanin steriloinnista. Palvelu ystävällistä, kiireetöntä ja asiantuntevaa. Leikkauksen jälkeisenä päivänä kotiin soitettiin ja kyseltiin kanin vointia, ihanaa huolehtimista! Kiitos ❤️
Mahtava kokemus: Todella hyvä palvelu, koiran pelkoon reagoitiin hyvin ja työntekijät olivat iloisia.
Mahtava kokemus: Nettiajanvaraus on kätevä. Koirani sai nopean avun kipeään korvaan. Myös kissani rokotukset sujuivat luonnikkasti edellisellä viikolla. Henkilökunta oli ystävällistä ja asiansa osaavaa.
Mahtava kokemus: Kiva palvelu
Mahtava kokemus: Pitävät hinnat, erinomainen palvelu ja lopputulos
Mahtava kokemus: Asiantunteva, ammattimainen iloinen palvelu.
Mahtava kokemus: Hyvä asiakaspalvelu Koira tykkäs.
Mahtava kokemus: ystävällistä kohtelua ja nopeaa toimintaa
Mahtava kokemus: Hyvää palvelua
Mahtava kokemus: Kiepin upea henkilökunta on yhdistynyt evidensian kanssa. Uskon että tämä luo meidän rakkaille lemmikeille parempia mahdollisuuksia päästä kiireellisissäkin asioissa luotto eläinlääkäreidemme tykö ❤
Mahtava kokemus: Mahtava, asiantunteva palvelu. Siistit, toimivat tilat
Positiivinen kokemus: Good place for a vet, they are efficient. BUT BE CAREFUL IT IS A SPECIAL NUMBER, super expensive to call
Mahtava kokemus: Aivan huippu palvelu, todella siistit tilat. Eläimet otetaan ihanasti huomioon.
Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu.
Mahtava kokemus: Henkilökunta ja heidän osaamisensa sekä palvelualttius huippuluokkaa.
Mahtava kokemus: Hienoa toimintaa
Mahtava kokemus: Nopea palvelu ja ystävällinen henkilökunta
Negatiivinen kokemus: En ole käynyt
Mahtava kokemus: Koira saatiin kuntoo
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu, asiat hoitui sujuvasti
Positiivinen kokemus: Ärztin spricht sehr gutes Englisch, der Kollege soll auch Deutsch sprechen. Punktion eines Ohres inklusive Druckverband und englischen Untersuchungsbericht 75 Euro. Das wäre in Deutschland eher teurer. Personal sehr freundlich.
Mahtava kokemus: Hyvää palvemua
Positiivinen kokemus: Hyvä kokemus vastoinkäymisistä huolimatta
Mahtava kokemus: Kiepissä on mukava asioida ja eläin saahyvää hoitoa.
Mahtava kokemus: Good and friendly service. Thorough explanation.
Mahtava kokemus: Auttava henkilökunta. Henkilökunta tietää myös trimmaus- ja hieronta vaihtoehdoista.
Mahtava kokemus: Osaava porukka
Positiivinen kokemus: Kiitos. Rakas perheenjäsen sai nukkua hienosti pois ja saimme surra vieressä rauhassa sen ajan kuin tarvitsimme.
Mahtava kokemus: Meidän Savukoskelaisen seropin, Iitun matka tuonilmaisiin kävi rauhallisesti ja hyvin Eläinlääkärkeskus Kiepin avustuksella. Henkilökunta on hyvin ystävällinen ja ymmärtäväinen. Kaikki hoituu kuten sovittu.
Mahtava kokemus: Hyvä, ammattitaitoinen ja nopea palvelu
Mahtava kokemus: Aivan ihana palvelu. Nuppu sai niin lämpimän ja hyvän palvelun kun poistettiin hampaita ❤️
Jätä mielipiteesi kohteesta Evidensia Rovaniemi:
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
A PHP Error was encountered
Severity: Warning
Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"
Filename: helpers/main_helper.php
Line Number: 2142
Backtrace:
File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler
File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view
File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item
File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once
Evidensia Rovaniemi näkyy seuraavissa listoissa:
Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.