https://fi.infovet.vet/fi-fi/z//377831-rovaniemi/">Eläinlääkärit kohteessa Rovaniemi

Evidensia Rovaniemi

Lampelankatu 25, 96320, Rovaniemi

Eläinlääkärikeskus Kieppi tarjoaa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua Rovaniemen Eteläkeskuksessa. Meidän tavoitteemme on tehdä lemmikkisi klinikkakäynnistä mahdollisimman stressitön ja miellyttävä. Siksi olemme suunnitelleet erilliset tilat kissoille, joissa ne voivat odottaa rauhassa tutkimusta.

Klinikassamme on laaja valikoima päivittäis- ja erikoisruokavalioita, mm. Purina, Hill’s ja Royal Canin, sekä muita lemmikkien hoitoon ja terveydenhuoltoon liittyviä tuotteita ja ravintolisiä. Tarjoamme asiakkaillemme myös mahdollisuuden varata aikoja helposti verkkopalveluidemme kautta.

Asiantunteva tiimimme on erikoistunut monenlaisiin tutkimus- ja hoitotoimenpiteisiin, ja olemme avoinna myös viikonloppuisin. Meidän palveluihimme kuuluu muun muassa ennaltaehkäisevä terveydenhuolto, hammashoito, akuutit hoidot sekä kattava lääkärinpuhelinneuvonta.

Erityishuomiomme on lemmikkisi hyvinvointi ja terveydenhuollon tarpeiden arviointi, minkä vuoksi asiakastyytyväisyys on meille ensisijaisen tärkeää. Luotamme siihen, että löydät meiltä apua ja tukea lemmikkisi jokaiseen tarpeeseen!

Aukioloajat

  • sunday: (closed)
  • monday: 8h-20h
  • tuesday: 8h-20h
  • wednesday: 8h-20h
  • thursday: 8h-20h
  • friday: 8h-20h
  • saturday: 9h-17h

Evidensia Rovaniemi: Arvostelut

4.6/5 (123 Arvostelut)
Markus Kovala Julkaistu Google 4 weeks ago

Mahtava kokemus: Lämminhenkinen putiikki, johon koirani kanssa kovasti tykästyimme! Henkilökunta on ystävällistä ja asiantuntevaa. Kiitos!

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mukavasta palautteestasi! On ilo kuulla, että olette olleet tyytyväisiä palveluumme.☺️

Inka H Julkaistu Google 3 months ago

Mahtava kokemus: Aina asiantuntevaa, kiireetöntä ja välittävää palvelua. Tänne on aina ilo tuoda koira tarpeen vaatiessa.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi! On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme.

Gabriel Eckhart Julkaistu Google 4 months ago

Positiivinen kokemus: I have 16 dogs (sleddogs non comercial) and first of all I have to say I experienced very good treatment in kieppi in different situations and surgerys as well. Generally vet costs increased a lot last years but still I take one star because of high prized treatments. It seems bigger treatments settel and are getting sometimes suprising cheap in the end. Example we had rehomed dogs with very bad teeth and it turned out to be very ok. But the ratio to some startingprizes seems a bit disproportionate. Official hip xray starts in the pricelist with 166€. I had xrayed a toe and ended up with almost 500€. As you don't stay they want to do a sedation for this. (At other vets we did pictures like that without any sedation and you just hold your dog calm for 2 min) But still it feels a lot even with the sedation! In comparison the dog we rehomed. Got sedated, mouth xray, bloodsample, teeth cleaning and 12 teeth removed and it was a bit over 700€. I disn't asked for a price in advance but I expected the toe x ray maximal about 250 to 300€. In future I will ask again forehand.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Thank you for your feedback! We are happy to hear that you have been satisfied with our service and the care of your dogs at our clinic.

We want our customers to receive good pricing information from us, so we are happy to provide a price estimate for treatment costs upon request when making an appointment or during your visit.

h z Julkaistu Google 6 months ago

Mahtava kokemus: Sydämellistä hoitoa, kiitos

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!❤️

Tapani Granat Julkaistu Google 9 months ago

Positiivinen kokemus: Aikataulu ei pitänyt paikkaansa,mutta tosi asiallinen lääkäri.

fabian lewis Julkaistu Google 10 months ago

Mahtava kokemus: Highly recommend this place they have provided a fantastic service for my dog and they saved her life. I will be forever thankfull for the care they have provided. The customer care has been fantastic. hopefully no more issues with Lumi but if anything were to ever happen again I will be bringing her immediately back to these amazing people. Thankyou ❤️

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Thank you for your feedback! We are happy to hear that you were satisfied with your dog's care and our customer service.❤️

Jari Paaluharju Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Nopea ammattimainen palveli.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Risto Parsola Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Todella ammattimaista työskentelyä sekä asiakaspalvelua

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!☀️

Raikku Wahlsten Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Hyvän palvelun paikka

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Helen Jewell Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Nina helped me cremate my late dog Togo. so, although I don't have experience of this clinic, I loved the way Nina was with me. As I understand it Nina manages (and owns?) this clinic. I really appreciated Ninas help at her Pet Crematorium on that day. thanks Nina! you make a difference!

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos kauniista palautteestasi. Osanottomme suruusi.

Kirsi Lehto Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Koirani sai erinomaisen hyvää palvelua

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Satu Hartig Julkaistu Google 1 year ago

Mahtava kokemus: Ihana hlökunta ja hyvä palvelu

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mukavasta palautteestasi

Minna Piittisjärvi Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Mosku sai asiantuntevaa,hyvää hoitoa

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!

Anneli n Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Papu sai hyvää hoitoa. Eläinlääkäri Elli oli todella mukava, rauhallinen ja hoiti papun suun kuntoon. Ei mitään moitittavaa. Ei myöskään tyrkyttänyt ylimääräisiä tutkimuksia tai hoitoja, mitä olen kuullut Evidensiassa tehtävän. Kaikki selitettiin meille todella hyvin eikä mitään ylimääräistä tehty ilman ilmoitusta.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mukavasta palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne!

jerry halme Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Mahtavaa palvelua. Kiitokset vastaanoton Liisalle ja eläinlääkäri Ainolle. Teette huippu työtä

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi!❤️

Seija Kursula Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Asiantuntevaa eläimet ja eläinten omistajat huomioivaa palvelua.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Maarit Backman-Lyytikäinen Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu,oikein kiva käydä lemmikin kanssa.Asiantunteva henkilökunta ja mukavat lääkärit ja hoitajat.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Roosa Juupaluoma Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Huomaavaista ja asiantuntevaa henkilökuntaa.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Sanna Niskala Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä

Mikko V Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Mahtavaa palvelua. Isot kiitokset nopeasta ajan saamisesta ja mukavasta palvelusta. Ehdottomasti suosittelen paikkaa.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mukavasta palautteestasi ja suosittelusta!

Carita Laajala Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin ammattitaitoinen ja osaava henkilökunta. Aina saatu koiran kanssa erinomaista ja ystävällisistä palvelua. Clara ja emäntä kiittää kaikesta ja toivottavasti vielä nähdään vaikka muutimme pois Rovaniemeltä ❤

Kai Kuukasjärvi Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Varsin erinomaista palvelua ollaan saatu aina. On hoidettu koiria, kissaa, rottia ja kania. Kaikki saaneet ammattitaitoista hoitoa

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mieltä lämmittävästä palautteestasi. Ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen lemmikkiesi hoitoon vastaanotollamme!

Erkki Karvo Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin osaava ja asiallinen henkilökunta.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos mukavasta palautteestasi!

Sanna-Maria Leppänoro Julkaistu Google 2 years ago

Negatiivinen kokemus: Huonoa kohtelua eläimelle moneen kertaan.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. Potilaiden lempeä käsittely on meille ensiarvoisen tärkeää ja onkin harmillista, että palvelu klinikallamme ei ole vastannut odotuksiasi. Lähettääksesi meille palautetta otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Käsittelemme palautteen mielellämme kanssasi.

Anne K Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Saadaan aina hyvä hoito koirulille. Hoitajat ja eläinlääkärit ammattitaitoisia, ystävällisiä ja kohtelevat loistavasti eläintä. Vaikka kiirettä on.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. Ilo kuulla, että olet tyytyväinen palveluumme!

Sirpa Mikkola Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Kiitos henkilökunnalle. Pera-kissamme lähti viimeiselle matkalleen. Hienoa ja myötäelävää toimintaa.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi!❤️

Taina Onkamo Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Henkilökunta todella mukavaa ja asiansa osaavaa. Pieni miinus pienestä odotusaulasta; tosin pieni koira meni sylissä hyvin.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi. On ilo kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme!

Pasi Dunderfelt Julkaistu Google 2 years ago

Mahtava kokemus: Asiantunteva, aika nopea hoitoon pääsy, aika kallis.

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Kiitos palautteestasi!

Laura Kulppi Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä

Raija Kannisto Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Siisti kodinomainen

Evidensia Rovaniemi
Evidensia Rovaniemi

Hei Raija, kiitos palautteestasi. Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen käyntiinne ja tiloihimme. Aurinkoista kesän jatkoa teille!

Päivi Keränen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta

gretelcin Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Mukava hoitohenkilökunta ja eläinlääkäri. Odotustila hiukan pieni. Joten jos ei halua ikäviä kohtaamisia lemmikilleen, niin kannattaa sumplia milloin marssii sisälle sen kanssa.

Norma Barreno Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Very good place to your pets. It has a good waiting room and the personal is very kind.

T S Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä asiakaspalvelu.

Tuulikki Juuso Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Sairas koira pääsi hoitoon nopeasti saman päivän aikana,kun soitettiin sairastumisesta. Aikataulu piti paikkansa. Koira tutkittiin todella hyvin ja asiantuntevasti. Otettiin verikoe , röntgenkuvat ja antibioottilääke saatiin mukaan. Ystävällinen henkilökunta ja hyvin työnsä osaava. Viivi- koiralla ei varmasti jäänyt pelkoa hoitoanne kohtaan. Suuri kiitos teille!

Mako Pihavainio Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Nopea ja asiallinen paikka

Mika Martikainen Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Todella asiantuntemusta sekä mukava henkilökunta.

Jarkko M Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvähyvä

Anette Ekholm Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Toimiva ja lämmin pitkä hoitosuhde lemmikkien asioissa. Sama eläinlääkäri hoitanut jo vuosien ajan kissat ja koirat ja aina on apu saatu. Tarpeen mukaan on ohjattu kissojen asioissa toiselle eläinlääkärille. Mukava henkilökunta joka on ollut mukana oloissa ja suruissa.

satu pallari Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Kaikki sujui hyvin ja asiakaspalvelu oli hyvää.

Merja Törmänen Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Siellä eläinlääkäri teki virheen ja alkoi moittimaan miten koira oli sairas vaikka koira oli terve tuli hammas kiven poistoon vain!!

Antti Luusua Julkaistu Google 3 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvää ja asiantunteva palvelua

Eila Mantovaara Julkaistu Google 3 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen ja huolehtiva henkilökunta!

Marko Ahtonen Julkaistu Google 3 years ago

Negatiivinen kokemus: Onneton kokemus - aika oli klo 14.10 pennun ensi rokotukselle. Jouduimme pennun kanssa odottamaan samassa tilassa sairaiden koirien kanssa( pennulla ei siis suojaa). Pääsimme rokotukselle 37 minuutin odottelun jälkeen. Toimenpide kesti 3-4 minuuttia. Ei voi kyllä sanoa, että ensi kerta olisi palvelullisesti onnistunut mitenkään.

Juhani Tapio Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Asioin krematorio asiassa ja sain tilanteeseen hyvää palvelua. Hyvällä, keskeisellä paikalla. Miellyttävä henkilöstä.

HT Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu.Kaikki hoitu samassa paikassa.Lääkkeet ja hoito.

jorma kuiri Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Miellyttävä paikka hyvä matunnel

Virpi Karvonen Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Lämminhenkinen henkilökunta ja asiantunteva

Maarit Salla Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä ja osaava palvelu

Janika Luksua Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvät informaatiot ja selkeät verkkosivut.

Juha-Pekka Väisänen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Varma eläinlääkäri mesta

Marita Martiskainen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Asiointi helppoa vilkkaan koiran kanssa. Henkilökunta ❤️ Ammattitaitoinen ryhmä ❤️

Marianne Autio Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Menin lemmikkini kanssa varatulle ajalle ultraääneen. Vaikka aika oli varattu jo aiemmin joutui paikalla odottamaan tunnin ennen kuin tutkimuksia edes aloitettiin. Henkilökunta oli epäammattimainen ja vaikutti siltä, että koulutuksessa oli puutetta, sillä he eivät ymmärtäneet mitä ultaäänen kuvauksessa tapahtuu. Tavallisiin kysymyksiin ei osattu vastata ja lupailtiin, että myöhemmin ollaan yhteydessä kysymyksien suhteen. Kuitenkaan ikinä ei tullut viestiä eikä soittoa lupailuista huolimatta.

John de Laat Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: We came from the Netherlands, and now we live in Finland Kuusamo. Yesterday we visited the evidensia Kieppi in Rovaniemi with one of our Siberian Husky's Blizz. The vet and the assistants were very friendly and gave clear information and advice. They are very professional, and they are a very good team. We have 16 siberians and when our dogs need good care then we go to this place. TORNAK adventures OY

antero angelva Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Miellyttävä paalvelu

VML 84 Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Hienoa ja asiantuntevaa palvelua!

Risto Laitinen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Mukava ja asiantunteva henkilökunta sai lemmikkinikin rauhoittumaan. Aikataulu piti muutaman minuutin tarkkuudella ja hoitotoimenpiteiden jälkeen sai myös paljon vinkkejä ja ohjeita lemmikin hyvinvoinnin edistämiseksi. Täällä käydään jatkossakin, SUOSITTELEN!

Tuulia Pulju Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen henkilökunta, joka neuvoi kuinka saan edullisemmin lääkärilähetteen koiralleni. Erno-koiralla ei jänskättäny paljoakaan kun oli niin osaavaa ja lempeää tutkimusta.

Pasi Rusanen Julkaistu Google 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Koira kärsinyt useita päiviä verisestä ripulista. Kävimme Kiepissä, jossa todettiin suolitulehdus. Koiralle määrättiin erikoisruokaa, joka pahensi oireita. Lääkärin tiedossa oli, että matkustamme kauas pohjoiseen, jossa eläinlääkärit kiven alla. Eivät ottaneet vastuuta koiran voinnista. Lääkkeitä ei voinut määrätä puhelimitse vaan koiran tulisi käydä siellä uudestaan ( 5 tunnin ajo). Näin toimitaan kuulemma kaikkien potilaiden kanssa. Eli tulos on maksat itse kipeäksi saadaksesi sairaamman koiran, joka vinkuu kipeää vatsaa ja ulostaa verta. Ei enää ikinä ellei ole pakko tai on saatava koira lopetettua. Kuulemma olin eilen asiakas en enää tänään- tuo koira uudestaan. Mitään apua ei saanut soittamalla seuraavana päivänä. Huomenna yritetään Kittilän kunnaneläinlääkärille toivottavasti saamme avun. Jaa niin juu Kiepin kyseinen lääkäri kysyi, että mitä minun pitäisi nyt määrätä lääkkeeksi ( tätä tasoa).

Elleny Julkaistu Google 4 years ago

Positiivinen kokemus: Kieppiin mielellämme viedään koira,kun tietää että hoito on asiantuntevaa ja pätevää

niina vaarala Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Ihana, ystävällinen palvelu.

Siiri Heiskanen Julkaistu Google 4 years ago

Mahtava kokemus: Erittäin hyvä palvelu. Akuutti vaiva ja silti saatiin apu vaikka oli juhannuaatto. Koirasta pidettiin huolta ja soitettiin jopa perään ja kyseltiin vointia. Hyvin on nyt voinut.

Aino Soininen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Todella mukavaa asiakaspalvelua ja hyvää huolenpitoa sairastuneelle koiralle

Mikko Törmänen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Huippu palvelu ja lääkäri Henna Harrinkoski

Elina Holstila Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Kaikki toimi loistavasti koiran kanssa ja saatiin selville kipujen aiheuttaja, kun lääkäri tutki ja kyseli tarkoin. Asiakaspalvelu todella ystävällistä ja henkilökunta on osaavaa.

Tuomas Koskiniemi Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Todella hyvä ja asiantunteva asiakaspalvelu. Odotustilat hyvän kokoiset ja väljät. Oma koirani otettiin hyvin huomioon vaikka vähän hösöttäjä onki. Suosittelen.

Eetu Harjumaa Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Huolehtiva, osaava ja ystävällinen henkilökunta. Sanoisi kissamme.

Defenders of The faith Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen osaava henkilökunta

SirVheod Julkaistu Google 5 years ago

Negatiivinen kokemus: En suosittele ainakaan kissojen omistajille. Hienot tilat ja laitteet, mutta kissojen hoidosta ei oman kokemuksen mukaan tiedetä mitään. Luvattiin myös soittaa laboratoriotuloksista, mutta sekin "unohtui" ja piti itse soitella perään. En varmasti enää ikinä asioi kyseisessä paikassa.

Hanna Paasonen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Kaunis kiitos eläinlääkäri Jutta ja tiimi tyttökanin steriloinnista. Palvelu ystävällistä, kiireetöntä ja asiantuntevaa. Leikkauksen jälkeisenä päivänä kotiin soitettiin ja kyseltiin kanin vointia, ihanaa huolehtimista! Kiitos ❤️

Emmi Liedes Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Todella hyvä palvelu, koiran pelkoon reagoitiin hyvin ja työntekijät olivat iloisia.

Kitti Kumpulainen Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Nettiajanvaraus on kätevä. Koirani sai nopean avun kipeään korvaan. Myös kissani rokotukset sujuivat luonnikkasti edellisellä viikolla. Henkilökunta oli ystävällistä ja asiansa osaavaa.

sini peltola Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Kiva palvelu

Kari Määttä Julkaistu Google 5 years ago

Mahtava kokemus: Pitävät hinnat, erinomainen palvelu ja lopputulos

Jukka Vähäkari Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Asiantunteva, ammattimainen iloinen palvelu.

Minna Koukkunen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä asiakaspalvelu Koira tykkäs.

marjut vanhala Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: ystävällistä kohtelua ja nopeaa toimintaa

Tuomo Vartiainen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hyvää palvelua

Jessica Aschberg Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Kiepin upea henkilökunta on yhdistynyt evidensian kanssa. Uskon että tämä luo meidän rakkaille lemmikeille parempia mahdollisuuksia päästä kiireellisissäkin asioissa luotto eläinlääkäreidemme tykö ❤

Anja Sieppi Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Mahtava, asiantunteva palvelu. Siistit, toimivat tilat

Rachel_Su Julkaistu Google 6 years ago

Positiivinen kokemus: Good place for a vet, they are efficient. BUT BE CAREFUL IT IS A SPECIAL NUMBER, super expensive to call

Anniina Tapio Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Aivan huippu palvelu, todella siistit tilat. Eläimet otetaan ihanasti huomioon.

Mirva Patronen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Ystävällinen palvelu.

Timo Mäkinen Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Henkilökunta ja heidän osaamisensa sekä palvelualttius huippuluokkaa.

Kari Gullsten Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Hienoa toimintaa

Mona Ylivirta Julkaistu Google 6 years ago

Mahtava kokemus: Nopea palvelu ja ystävällinen henkilökunta

urmas peltovuoma Julkaistu Google 6 years ago

Negatiivinen kokemus: En ole käynyt

Topi Väisänen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Koira saatiin kuntoo

Marjut Kanto Julkaistu Google 7 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu, asiat hoitui sujuvasti

Mark Nellessen Julkaistu Google 7 years ago

Positiivinen kokemus: Ärztin spricht sehr gutes Englisch, der Kollege soll auch Deutsch sprechen. Punktion eines Ohres inklusive Druckverband und englischen Untersuchungsbericht 75 Euro. Das wäre in Deutschland eher teurer. Personal sehr freundlich.

sanni ruokanen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Hyvää palvemua

Virve Röninki Julkaistu Google 7 years ago

Positiivinen kokemus: Hyvä kokemus vastoinkäymisistä huolimatta

Pekka Salo Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Kiepissä on mukava asioida ja eläin saahyvää hoitoa.

Geert Laevens Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Good and friendly service. Thorough explanation.

Maria Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Auttava henkilökunta. Henkilökunta tietää myös trimmaus- ja hieronta vaihtoehdoista.

Kirsi S Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Osaava porukka

Mia J Julkaistu Google 7 years ago

Positiivinen kokemus: Kiitos. Rakas perheenjäsen sai nukkua hienosti pois ja saimme surra vieressä rauhassa sen ajan kuin tarvitsimme.

Petri Mentu Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Meidän Savukoskelaisen seropin, Iitun matka tuonilmaisiin kävi rauhallisesti ja hyvin Eläinlääkärkeskus Kiepin avustuksella. Henkilökunta on hyvin ystävällinen ja ymmärtäväinen. Kaikki hoituu kuten sovittu.

Outi Tikkanen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Hyvä, ammattitaitoinen ja nopea palvelu

Marita Hämäläinen Julkaistu Google 7 years ago

Mahtava kokemus: Aivan ihana palvelu. Nuppu sai niin lämpimän ja hyvän palvelun kun poistettiin hampaita ❤️

Jätä mielipiteesi kohteesta Evidensia Rovaniemi:

1 = Huono
5 = Erinomainen

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 633
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Undefined array key "items_categories_url_fi"

Filename: helpers/main_helper.php

Line Number: 2142

Backtrace:

File: /var/www/cmscommondirs/application/helpers/main_helper.php
Line: 2142
Function: _error_handler

File: /var/www/cmscommondirs/application/views/frontend/items/item.php
Line: 646
Function: get_zone_url

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 1440
Function: view

File: /var/www/cmscommondirs/application/controllers/Main.php
Line: 381
Function: item

File: /var/www/cmscommondirs/index.php
Line: 340
Function: require_once

Evidensia Rovaniemi näkyy seuraavissa listoissa:

Muita eläinlääkäreitä, jotka saattavat kiinnostaa sinua

Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos sinulla on eläinlääkäriasema ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.

Lisää profiilisi ilmaiseksi

Suurin eläinlääkäriluettelo kohteessa Suomi

Löydä parhaat eläinlääkärit lähelläsi